شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

استان کهگیلویه وبویراحمد در سالی که گذشت

 کهگیلویه وبویراحمد در سالی که گذشت در راه رسیدن به توسعه برای اینکه یک گام به جلو بردارد، وقایع و رخدادهایی  مختلف  را درحوزه های زیر بنایی، عمران شهری و روستایی، اقتصادی، کشاورزی، فرهنگی، علمی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی شاهد بود که می توان از مهمترین های آن از زبان دکتر سید موسی خادمی استاندار،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13172
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱

 کهگیلویه وبویراحمد در سالی که گذشت در راه رسیدن به توسعه برای اینکه یک گام به جلو بردارد، وقایع و رخدادهایی  مختلف  را درحوزه های زیر بنایی، عمران شهری و روستایی، اقتصادی، کشاورزی، فرهنگی، علمی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی شاهد بود که می توان از مهمترین های آن از زبان دکتر سید موسی خادمی استاندار، یاد کرد.
استاندار با حضور مهندس مقیمی معاون وزیر کشور: مردم کهگیلویه و بویراحمد در امور سیاسی کشور مشارکت جدی داشته و دارند، مردم این استان با سیاست همزاد بوده و در دوران قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در امور سیاسی کشور مشارکت جدی داشته اند و باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند.
دکتر خادمی:  نیازهای پایه ای استان اعلام شد تا بتوانیم منابع اعتباری جذب کنیم، برای تحقق مهمترین اهداف سفر رئیس جمهوری به استان با کار کارشناسی، فکر و اندیشه به خوبی نیازها را شناسایی و آنها را اعلام می کنیم تا از این فرصت منابع لازم را جذب و بهترین بهره برداری را داشته باشیم.
 استاندار: ۳۳۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۸۵ میلیارد و ۴۷۹ میلیون تومان در بخش های عمرانی و اقتصادی این استان در دهه فجر به مناسبت سرآغاز سی هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح وکلنگ زنی شد.
  خادمی: ۵۰ هزار واحد مسکن کم دوام در مناطق روستایی استان شناسایی شد و برنامه ریزی برای پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی ۲۰ هزار واحد آن انجام گرفت.
استاندار: دولت یازدهم با برنامه ریزی، حساسیت وکار کارشناسی دقیق اهتمام ویژه ای برای حفظ منابع آبی در سطح کشور دارد و طرح احیا و تعادل بخشی منابع آبی از اقدامات مهم دولت تدبیر وامید است و این برنامه در استان هم در دستور کار قرار گرفته است.
خادمی: برآورد میزان آب مورد نیاز استان در بخش های صنعت، شرب و کشاورزی دو هزار و ۴۳۰ میلیون مترمکعب است اما آب تخصیصی از سدهای موجود استان ۲۵۵ میلیون مترمکعب می باشد و این مسئله در وزارتخانه نیرو مورد بررسی قرار گرفت.
 استاندار از افزایش اعتبارات متمرکز سال ۹۴ پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: اعتبارات متمرکز پروژه های عمرانی استان در سال ۹۴ رشد مناسبی خواهد داشت.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با حضور مهندس خندان دل معاون عمرانی وزیر کشور: دولت تدبیر و امید در راستای تمرکز زدایی و ایجاد توازن منطقه ای ۷۱ میلیارد تومان در شرایط سخت و بحران مالی به شهرداری های ۱۷ گانه این استان کمک کرد.
کهگیلویه وبویراحمد از استان های برتر در حوزه رسیدگی به امور ایثارگران کشور شد، مشاور وزیر ومسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور طی نامه ای، استان کهگیلویه وبویراحمد را به جهت بررسی های بعمل آمده از میزان و نحوه فعالیت های انجام شده در حوزه رسیدگی به امور ایثارگران از استان های برتر معرفی کرد.
 استاندار: ۷۶ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۷۷۰ میلیارد ریال در دهمین روز از دهه فجر آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درشهرستان  بویراحمد، افتتاح و کلنگ زنی شد.
خادمی: ۱۳پروژه آموزشی، ورزشی و نمازخانه با هزینه بیش از۱۰ میلیارد تومان در دهه فجر ۹۳در این استان افتتاح شد.
استاندار: راه توسعه و آبادانی روستاها بدون وابستگی به بودجه دولت با هم اندیشی و هم فکری برای تدوین الگوی توسعه ای، مشارکت مردم و ایحاد تعاونی ها در دستور کار قرار گرفت.
 استاندار : مهمترین اقدام فرهنگی فراهم کردن زمینه برای ترویج و نشر مباحث قرآنی است، همه مسئولین بخصوص فرهنگی با استفاده از همه ظرفیت ها برنامه های مدونی برای ترویج فرهنگ قرآنی ارایه دهند.
دکترخادمی از ۱۷ روستای پراکنده و دور افتاده شهرستان بویراحمد با جمعیت دو هزار و ۶۰۰ نفر، بازدید کرد و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.
خادمی: دو هزار و ۵۹۴ خانوار روستایی این استان ایام الله دهه فجر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.
ررسی پیشرفت اجرایی ۷۰۳ پروژه با سفربه هشت شهرستان استان توسط استاندار،  فرآیند بررسی اجرای ۷۰۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در دست اجرای هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دکتر خادمی استاندار، معاونین استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل ۳۵ دستگاه اجرایی و مسئولین محلی انجام گرفت.
استاندار: به منظور جلوگیری از هرگونه مشکل و شائبه‌ای در خصوص پروژه‌های دهه فجر، کل پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی این استان پایش شدند.
خادمی: پنج پروژه بزرگ گازرسانی در قالب ۱۸ روستا در دهه فجر به بهره برداری رسید که با افتتاح این طرح ها ۷۲۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.
 استاندار: با همکاری موسسه خیریه الزهرا(س) اصفهان، دستگاه های اجرایی و مردم استان، ساخت ۲۸ مسجد در نقاط محروم استان در دستور کار قرار گرفته است.
خادمی: نگاه توسعه ای، حفاظتی و امنیتی در فضای سایبری و اطلاعاتی باید همگون و متوازن با هم حرکت نمایند، هرگونه عقب ماندگی در حوزه فناوری و اطلاعات در عصر تکنولوژی غیر قابل توجیه است.
 استاندار: ۱۵ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج برای سال ۹۴ اختصاص داده شد.
خادمی از تفاهم نامه بین بنیاد برکت و استانداری جهت مشارکت بنیاد برکت در سرمایه گذاری تا۱۵۰ میلیارد تومان دربخش اقتصادی وهمچنین احداث ۵۰ کلاس درس و ۲۰ مسجد در این استان خبر داد.
خادمی: طرح مجتمع آبرسانی به ۱۷ روستای شهرستان باشت با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال و ۳۵۲ خانوار و جمعیت یکهزار و ۴۲۶ نفر به بهره برداری رسید.
خادمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی: مدیران در رفع معضلات و مشکلات اجتماعی وقت را هدر ندهند، منتظر پول نباشند و وظیفه ذاتی خود را به پول و اعتبار گره نزنند.
استاندار: گزینشگران به موجب وظیفه شان ارتباط  مستقیم با آبرو و حیثیت افراد دارند؛ از اینرو فعالیت هایی که در این حوزه به انجام می رسد، باید با دقت و حساسیت خاصی انجام شود.
معاون وزارت راه و شهرسازی: برگزاری جلسات و پیگیری های مستمرو مداوم دکتر خادمی استاندار و مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس در وزارتخانه راه و شهرسازی از توقف پروژه ملی و مهم پاتاوه – دهدشت جلوگیری کرد.
خادمی در جمع مسئولین ارشد وزارتخانه راه و شهرسازی: شاخص حوزه راه این استان از متوسط کشوری پایین تر بوده و از جهتی به دلیل کوهستانی بودن، هزینه راهسازی در استان بیش از دو برابر میانگین کشور می باشد، لذا مسائل و مشکلات جاده ای آن نیازمند توجه ویژه وزارت راه است.
 دکترخادمی در دیدار قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور: دومین کنگره بی بی حکیمه(س) به صورت بین المللی برگزار می شود و برگزاری این کنگره با حمایت سازمان اوقاف و امور خیریه نقش مهمی در معرفی این امامزاده واجب التعظیم ایفا می کند.
خادمی با اشاره به نقش سازنده پلیس و اهمیت حیاتی مقوله امنیت در زندگی اجتماعی، گفت: اقتدار و قدرت پلیس و برقراری امنیت اجتماعی، مایه آرامش جامعه است و همه باید تلاش کنیم تا پلیس تقویت شود.
خادمی در همایش فرمانداران: بهترین مبلغ دولت، کار و عملکرد آن است، فرمانداران در دو حوزه فرهنگی اجتماعی، سیاسی و امنیتی از یکسو و حوزه های اقتصادی و عمرانی از سوی دیگر، مسئولیت دارند و این هنر مدیریت فرماندار است که میان این دو حوزه تعادل ایجاد کند.
 استاندار: منوط کردن اقدامات در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر به تخصیص اعتبارات ویژه برای این معضل، پذیرفتنی نیست، بلکه همه دستگاه ها باید در حیطه وظایف ذاتی خود نسبت به آن اقدام کنند.
 خادمی: با برنامه ریزی دقیق تلاش جهت تعیین تکلیف ۱۰۰ مسجد فاقد روحانی در استان در دستور کار قرار گرفت.
در شورای آموزش و پرورش استان مطرح شد: به دلیل فعالیت ارزنده این شورا در ارزیابی اثر بخشی فعالیت ها، این شورا برای نخستین بار رتبه سه استان برتر کشور را کسب کرد.
 استاندار: بیش از ۸۵ میلیارد ریال اعتبارات مشاغل خانگی این استان بین دستگاه های مختلف توزیع شد.
خادمی: با پیگیرهای لازم مشکلات ورزشگاه ۱۵هزار نفری یاسوج رفع شد ومراحل پایانی برای افتتاح شدن را طی می کند و این ورزشگاه در زمینی به مساحت ۲۳ هزار متر مربع احداث و تاکنون بیش از ۱۵ میلیارد تومان هزینه داشته است.
خادمی در سفر به گچساران و بازدید از پروژه ها با بیان اینکه، طرح مجتمع فرهنگی هنری دوگنبدان ۷۷ درصد پیشرفت کاری دارد، تاکید دولت بر تکمیل طرح های فرهنگی است، لذا شتاب بخشی به آنها را ضروری کرده است.
 استاندار: تکمیل طرح احداث کنار گذر شهر دوگنبدان که نقش اثرگذاری در کاهش تصادفات رانندگی و تسهیل ترددهای درون شهری دارد، با پیگیر لازم و رفع مشکلات آن، سبب تسریع در روند اجرای آن شد.
خادمی در بازدید از پروژه آبرسانی به دهدشت غربی: اعتبار امسال این پروژه یک و نیم میلیارد تومان بود و با پیگیرهای انجام شده این مبلغ به ۱۰ میلیارد تومان برای سال ۹۴ پیشنهاد شد.
استاندارکهگیلویه وبویراحمد در بازدید از پروژه در دست اجرای پاتاوه – دهدشت، ۲۸ میلیارد تومان اعتبار به این محور استراتزیک ۱۳۶ کیلومتری برای سال ۹۴ اختصاص داد.
خادمی: سال مالی ۹۳مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت های روستایی این استان اختصاص داده شد و دراین زمینه هزینه خواهد شد.
استاندار: مطالعات ۹۷ طرح اقتصادی در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت گردشگری، آب و خاک، پتروشیمی و نفت و گاز در این استان پایان یافت و آماده واگذاری به سرمایه گذاران داخلی و خارجی شد.
استاندار از پیش بینی افزایش چشمگیر کل اعتبارات عمرانی این استان از ۳۲۰میلیارد تومان در سال ۹۳ به حدود ۵۷۰ میلیارد تومان در سال ۹۴ خبر داد.
خادمی،همه پروژه های راهسازی کهگیلویه و بویراحمد فعال شدند و به خوبی نظارت و مدیریت می شوند، در تامین بودجه پروژه های راهسازی بدلیل وضعیت خوب تخصیص اعتبارات عمرانی مشکلی نداریم و پیشرفت و فعالیت این پروژه ها به خوبی مدیریت می شود.
خادمی: پروژه تأمین آب کشاورزی از سد خاکی ایلی‌آباد یکی از پروژه های بنیادی شهرستان بهمئی است که با اختصاص دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار به این طرح بخش مهمی از آن اجرا می‌شود.
بررسی روند اجرای ۸۴ پروژه عمرانی شهرستان بهمئی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت.
استاندار با انتقاد از وضعیت نامناسب روند اجرای طرح های مسکن مهر در گذشته و رکود کنونی آن، برلزوم تشکیل کمیته ای متشکل از نمایندگان واحدهای مسکن مهر در شش سایت مسکن مهر شهرستان بویراحمد، تاکید کرد.
دکترخادمی: با پیگیری وجلسات متعدد با مسئولان کشوری در وزارتخانه ها و سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اعتبارات متمرکز پروژه های عمرانی استان در سال ۹۴ رشد مناسبی خواهد داشت.
استاندار: برای تکمیل یکهزار و۸۶۰ طرح و پروژه نیمه تمام در این استان ۲۰هزار میلیارد ریال برآورد شد.
 استاندار: ۵۳ امسال  روستای استان تحت پوشش اینترنت قرار گرفتند و زیر ساخت ها برای اتصال ۴۹۸ روستا به این شبکه در دست اقدام است.
خادمی بر جذب سهم استان از اعتبارات ملی توسعه دولت الکترونیک تأکید کرد و گفت: متولیان امر در خصوص دریافت سهم استان اقدام کنند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد: برنامه ریزی برای اجرای طرح احداث دو هزار هکتار باغ با حضور معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی در این استان انجام گرفت.
خادمی: خدمت به جامعه ایثارگران و سرکشی از خانواده های شهدا و جانبازان، راهبرد و رویکرد اساسی دولت و از برنامه های مهم تمامی بدنه دولت اعم از رئیس جمهوری، وزرا، استانداران و فرمانداران است.
استاندار: با حضور معاون وزیر نیرو، پروژه های حوزه امور آب و آبفای این استان مورد بررسی قرار گرفت و بر تصمیم پایدار در ارتباط با تخصیص سهم استان از منابع آب تاکید شد.
خادمی: زیرساخت های ۶۵۰ هکتار از شهرک های صنعتی این استان فراهم و آماده جذب سرمایه گذار، کارآفرینان و صنعتگران است.
  استاندار: از زمان آغاز اجرای طرح تحول سلامت تاکنون ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار به این استان تخصیص یافته و هزینه شده است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد: ۵۸ پروژه بزرگ و کوچک در حوزه آب این استان در دست اجراست و پروژه مهم و ارزشمند «سد شیو» وارد مرحله طراحی، اجرا و تامین منابع مالی شده است.
 با حضور استاندار، نمایشگاه دستاوردهای علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، پژوهشگران و محققین استان درهفته پژوهش در یاسوج افتتاح و در معرض دید عموم قرار گرفت.
استاندار، آموزشکده های فنی وحرفه ای این استان را از مراکز مهم تربیت نیروهای کارآزموده و دارای مهارت برشمرد و بر پیگیری توسعه و رفع مشکلات آنها از سوی مسئولان در استان و مرکز کشور تاکید کرد.
خادمی با حضور در دفتر بازرسی و نظارت استانداری با سیستم «سامد» پاسخگوی مشکلات تعدادی از مردم نقاط مختلف استان شد.
خادمی در آیین کلنگ زنی فرمانداری شهرستان لنده: این ساختمان اداری در زمینی به مساحت دو هزار و ۲۰۰ متر مربع و زیر بنای یکهزار و ۵۰۰ متر و برآورد اعتباری ۱۹ میلیارد ریال اجرا می شود.
استاندار در سفر خود به شهرستان لنده: به دلیل تعدد طرح ها و پروژه ها، توزیع اعتبارات عمرانی در کمیته برنامه ریزی شهرستانی باعث کندی پیشرفت آنها می شود.
سیدموسی خادمی: ضریب برخورداری گاز طبیعی در شهرهای ۱۷ گانه این استان به بیش از ۹۷ درصد و در روستاها حدود ۴۰ درصد رسید.
 استاندار با حضور ۲۱ مدیرکل و مسئولین شهرستانی، ۱۵۵ پروژه در دست اجرای شهرستان چرام را با ۱۸۴ میلیارد ریال سهم اعتباری، مورد بررسی قرار دادند و نسبت به رفع مشکلات و موانع پیشرفت آنها اقدام لازم انجام گرفت.
خادمی، کارخانه قند یاسوج می تواند به زنجیره اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی استان بپیوندد و این کارخانه به عنوان نماد صنعت و حلقه ارتباطی بین بخش های صنعت و کشاورزی در برنامه توسعه استان قرار گیرد.
استاندار : ۲۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات سال ۹۳ استان تخصیص داده شد، ۱۳۷ میلیون تومان میانگین سهم هر پروژه در این استان است.
 سیدموسی خادمی: ارتقای فناوری ودانش بومی راهبرد رونق و پایداری صادرات است و ما برای رسیدن به این فرآیند برنامه ریزی و تلاش می کینم.
استاندار: اطلاع رسانی از خدمات دستگاه ها حق مردم است و ظلم به نظام و دولت است، اگر اقدامات و فعالیت های انجام گرفته به نحو شایسته بیان نشود.
خادمی: تقویت زیرساخت های ارتباطی در بخش های جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی را محور برنامه های دولت تدبیر وامید برای توسعه مناطق محروم کشور بیان کرد.
 دکترخادمی در سفر به شهرستان دنا، افزایش تخصیص بیش از سه برابری اعتبارات عمرانی امسال استان را شاخص عملکرد اقتصادی وعمرانی خوبی برای دولت تدبیر وامید در عرصه خدمات رسانی به مردم دانست.
 استاندار: تکریم ارباب رجوع با اخلاق نیکو و روی گشاده تکلیف و رسالت مهم مسئولان برای بررسی مشکلات و خدمت رسانی مطلوب به مردم است.
 استانداراز افتتاح ۵۰ طرح اقتصادی بسیج سپاه فتح با اعتبار۱۱ میلیارد تومان درهفته بسیج خبر داد و گفت: افتتاح این طرح ها به توسعه اشتغال وتولید مناطق مختلف بخصوص روستائی استان کمک می کند.
 خادمی: در نشست مشترک مدیران شرکت فرودگاه های کشور ومسئولان ارشد این استان در تهران، اجرای طرح توسعه و تطویل باند این فرودگاه با ۳۲ میلیارد تومان تصویب شد.
 استاندار: اجرای پروژه های مهم این استان شتاب گرفتند و یکهزار و۷۰۰ پروژه استان مجددا وارد مرحله  اجرا شدند.
 دکترخادمی از احداث ۷۰خانه بهداشت در روستاهای این استان خبرداد و گفت: عملیات ساخت ۶۶ باب آن در حال اجراست وچهار خانه بهداشت دیگر به دلیل تامین زمین اجرایی نشده بود که با جابجایی به مناطق دیگر این کارعملی شد.
خادمی در بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در تهران: این نمایشگاه ها رویدادی فرهنگی است که به تقویت جریان اطلاع رسانی کمک می کند.
 استاندار:عملیات اجرای طرح آبرسانی شهرستان بهمئی بعد از یک سال توقف مجددا آغازشد و این طرح برای جمعیت ۷۸هزار نفری این منطقه تا افق سال ۱۴۱۵ از سد کوثر طراحی شده است.
 کهگیلویه وبویراحمد دو هزار میلیارد ریال طرح به صندوق توسعه ملی ارایه کرد. خادمی درکارگروه اشتغال وتوسعه کشاورزی این استان: سقف پیش بینی شده تسهیلات صندوق توسعه ملی این استان یکهزارمیلیارد ریال است که دو برابر این میزان طرح پیشنهاد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت اجرای سرشماری عمومی کشاورزی در استان را تشریح کرد، کهگیلویه و بویراحمد از نظر پیشرفت عملیات میدانی سرشماری کشاورزی در میان ۳۱ استان کشور، در رتبه سوم قرار گرفت.
 استاندار: کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول ‌عملیات ‌سرشماری ‌کشاورزی ‌را کسب کرد، براساس اعلام مرکز آمار ایران تا تاریخ ۲۲ آبان سال جاری این استان رتبه اول پیشرفت عملیات میدانی سرشماری عمومی کشاورزی در کشور را کسب کرد.
استاندار و مسئولان ارشد کهگیلویه وبویراحمد با وزیر بهداشت و درمان دیدار کردند، دکترخادمی ومسئولین ارشد این استان در راستای بررسی مشکلات عرصه بهداشت و درمان استان با دکترهاشمی وزیر بهداشت و درمان دیدار کردند.
خادمی گفت: ساماندهی کارخانه های شن و ماسه درحاشیه رودخانه بشار یاسوج به معنای حفظ محیط زیست و نجات این رودخانه است وهیچ راهی برای ادامه فعالیت این واحدها در بستر این رودخانه وجود ندارد.
 استاندار: واگذاری اراضی ملی در کهگیلویه وبویراحمد معضلی جدی که جلوی آن گرفته می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج از دو پرواز به شش پرواز در هفته خبر داد.
 خادمی گفت: ۲۰ میلیارد تومان برای راه‌اندازی طرح‌های صنایع کوچک در کهگیلویه وبویراحمد از سوی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک کشور اختصاص داده شد.
استاندار در همایش توسعه روستاها با حضور رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، گفت: این استان قابلیت تبدیل شدن به الگویی مناسب برای سایر استان های کشور در زمینه توسعه مناطق روستایی را دارد.
خادمی درحاشیه نشست بررسی ۱۳۷ پروژه در دست اجرای شهرستان باشت گفت: ۴۷ هزار خانه روستایی در روستاهای این استان در برابر حوادث غیرمقاومند و نیاز به مقاوم‌سازی دارند.
 استاندارکهگیلویه وبویراحمد گفت: یکهزار و ۴۳ میلیارد ریال اعتبارات تخصیص داده شده شش ماه امسال به استان است.
دکترخادمی در کنگره ملی بی بی حکیمه(س): افتخار جنوب کشور و کهگیلویه و بویراحمد؛ میزبانی مرقد مطهر امام زاده بی بی حکیمه (س)است، این بقعه متبرکه قطب گردشگری مذهبی جنوب کشور است و در تلاشیم در سطح ملی و به جهان اسلام بیشتر معرفی شود.
 استاندار کهگیلویه وبویراحمد از صدور مجوز احداث مجتمع بزرگ فولاد بیش از سه میلیون تنی دنا آسیا در محل شهرک صنعتی یکهزار هکتاری سقاوه بویراحمد خبر داد.
خادمی در کارگروه گردشگری استان، ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی ماده ۱۸۰ جهت تامین زیرساخت های گردشگری شهرهای این استان اختصاص داد.
 استاندار پیگیری مشکلات راه های کهگیلویه و بویراحمد با سه معاون وزیر شد، دکترخادمی و مجمع نمایندگان استان با سه معاون وزیر راه و شهرسازی دیدار ومشکلات راه های این استان را در میان گذاشته و قول مساعد گرفتند.
 استاندار از بررسی چالش های آب کهگیلویه وبویراحمد در بخش های مختلف خبر داد، خادمی با حضور نمایندگان استان از بررسی چالش های ۱۲ میلیارد متر مکعبی روان آبهای استان در بخش های مختلف با قائم مقام وزیر نیرو خبر داد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: وزارت اطلاعات اساسی ترین نهاد تامین امنیت ملی کشور است، خادمی درآیین گرامیداشت سی امین سال تاسیس وزارت اطلاعات در شورای اداری استان، گفت: این وزارتخانه تاثیر گذار به عنوان بازوی توانمند نظام و همواره در عرصه های مختلف، امنیت و آسایش را به معنای واقعی در کشور برقرار کرد.
 توسط استاندار آخرین وضعیت ۳۴۷ پروژه شهرستان بویراحمد مورد بررسی قرار گرفت، خادمی با حضور نماینده مردم شهرستان بویراحمد،۲۱ مدیرکل استانی ومسئولین محلی، ۳۴۷ طرح وپروژه مرکز استان با اعتبارات ملی و استانی، مشکلات، موانع پیشرفت وپیگیری امور آنها را مورد بررسی قرار داد.
 استاندار: دولت یازدهم پروزه های عمرانی کهگیلویه وبویراحمد را از رکود خارج کرد، دکترخادمی در شورای برنامه ریزی با اشاره به تخصیص ۸۶ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان، گفت: درصد بالای تخصیص اعتبارات در دولت تدبیر وامید، پروژه های عمرانی این استان را از حالت رکود خارج کرد.
استاندار گفت: تمرکز زدایی و افزایش اختیارات در استان ها موجب بهبود اجرا، نظارت بهینه و خدمت رسانی مطلوب می شود.
خادمی در جمع هنرمندان گفت: عکاسان انقلاب و دفاع مقدس دیروز در جبهه های جنگ حق علیه باطل در کنار مردم مقابل دشمنان ایستادند و جبهه امروزآنها مبارزه با فقر و محرومیت است.
خادمی با حضور۲۱ مدیرکل ومسئولین شهرستانی ۶۶ پروژه شهرستان کهگیلویه را مورد بررسی قرار دادند و نسبت به رفع مشکلات و موانع پیشرفت آن اقدام لازم انجام گرفت.
استاندار با بیان اینکه، رسانه بعد اندیشه ای و فرهنگی توسعه است، در جمع اصحاب رسانه استان گفت: رسانه با نقش محوری می تواند به عنوان بستر ساز توسعه همه جانبه وهموار کننده راه حقیقی در تعمیم اخلاق، معنویت و ارزش های دینی در جامعه پیشگام باشد.
 استاندار: مسئولین همت خود را برای تبدیل هرخانه روستایی به کارگاه کوچک اقتصادی بکار گیرند، دکترخادمی به مناسبت روز ملی روستا گفت: جهاد اقتصادی یعنی بکار بستن تمام توان مسئولین و کارآفرینان برای تبدیل هر خانه روستایی به کارگاه کوچک تولیدی واقتصای است.
 استاندار از اختصاص ۱۲۰میلیارد تومان تسهیلات مازاد سهمیه به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد، دکترخادمی گفت: ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات ریالی مازاد سهمیه برای سه بخش کشاورزی، صنایع و گردشگری این استان از سوی صندوق توسعه ملی کشور اختصاص داده شد.
خادمی درحاشیه نشست بررسی ۱۳۷ پروژه در دست اجرای شهرستان باشت گفت: ۴۷ هزار خانه روستایی در روستاهای این استان در برابر حوادث غیرمقاومند و نیاز به مقاوم‌سازی دارند.
استاندار گفت: یکهزار و ۴۳ میلیارد ریال اعتبارات تخصیص داده شده شش ماه امسال به استان است.
 استاندار :۱۰ پروژه راهسازی با ۱۴۵ میلیارد تومان وارد فاز اجرایی شد، خادمی در نشست پیمانکاران جاده های استان، ۵۱ قرارداد راهسازی در ۱۰ محور اصلی استان مورد بررسی قرار گرفت وعملیات اجرای آنها وارد فاز تازه ای شدند.
خادمی: جنس پدافند غیرعامل از نوع پروژه نیست بلکه نوعی بهره‌وری در ساختارها است و در فعالیت های عمرانی، دستگاه‌های اجرائی باید پیوست پدافند غیرعامل را لحاظ کنند
با حضور استاندار و رئیس سازمان امور عشایر کشور، کارخانه خوراک دام و طیور دشتروم با ارزش ۶ میلیارد تومان پس از ۵ سال تعطیلی مجددا راه اندازی شد.
خادمی: وضعیت نامناسب سکونت گاه های غیرمجاز اطراف شهر یاسوج و ضرورت ساماندهی این مناطق باعث شد تا مسئولین با مدیریت صحیح، منسجم و اصولی پای کار بیایند.
خادمی از آغاز مقام سازی بیش از۲۰ هزار واحد مسکن روستایی در این استان با اعطای تسهیلات بانکی به میزان ۳۰۰ میلیارد تومان خبر داد.
استاندار: جایگاه های CNG شهرداری ها که به علت بدهی تعطیل شده اند، فعالیت آنها از سر گرفته خواهد شد و با شرایط به متقاضیان بخش خصوصی واگذار می شوند.
در سفر یک روزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان های گچساران و باشت ۱۴۸پروژه عمرانی بزرگ با پیشرفت فیزیکی بالا مورد بررسی قرار گرفت.
استاندار: بالغ بر ۱۸۵ میلیارد ریال برای ۳۰ طرح بزرگ فرهنگی اختصاص یافت. خادمی در نشست روحانیون شهرستان های گچساران و باشت: این اعتبار برای ۱۴ مصلی، هفت پروژه دارالقرآن و ۹ حوزه علمیه در دست اجرای استان است.
خادمی: بسیاری از مشکلات بازنشستگان در این استان به دلیل نبود کانون صنفی و محل  ویژه این قشر برای تصمیم‌ گیری امور آنها است.
 استاندار: جریان گردشگری فرایند مهمی که می تواند این استان را در شناساندن و صادرات تولیدات ومحصولات داخلی در سطح ملی و فرا ملی، تحصیل ارز و منابع، گسترش و تعمیم بازارهای صادراتی و کسب درآمد متحول کند.
استاندار: استان کهگیلویه وبویراحمد از عدم توازن منطقه ای رنج می برد، خادمی در نشست فعالان اقتصادی با حضور دو نفر از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: اغلب مناطق کشور و این استان از عدم توازن منطقه ای، نابرابری ها و تبعیض رنج می برند و مجمع تشخیص در این خصوص این استان را یاری کند.
 خادمی از برگزاری اولین رخداد بزرگ علمی و پژوهشی در استان خبر داد، استاندار در نشست هماهنگی اولین کنگره بین المللی خون و کاربردهای بالینی، گفت: اولین کنگره بین المللی خون و تازه های پیوند سلول های بنیادی خون ساز به عنوان یک رخداد بزرگ علمی و پژوهشی سال ۹۴ در این استان برگزار می شود.
 خادمی در شورای اداری با افزایش قابل ملاحطه اعتبارات عمرانی و تخصیص بالای آن: عملیات اجرای تمام پروژه های بزرگ و کوچک استان باید آغاز شده باشد و بهانه ای برای راکد بودن پروژه عمرانی وجود ندارد.
استاندار: دولت تدبیر وامید خود را متعهد و ملزم می داند تا تمام ظرفیت ها و مجموعه عوامل را برای حل مشکلات، دغدغه ها و خواسته های بحق مردم بویژه در بخش های اقتصادی واجتماعی بکار گیرد.
استاندار: بالغ بر ۷۹۸ تعاونی با شش هزارو ۹۳۹ نفرعضو درحال تاسیس وراه اندازی است، خادمی در جشنواره تجلیل از تعاونی ها و کارآفرینان برتراستان: ۷۹۸ تعاونی با شش هزار و ۹۳۹ نفرعضو و اشتغالزایی هفت هزار و ۵۵۳ نفر در حال تاسیس و راه اندازی است.
 استاندار: مزارع فعال پرورش ماهی قزل آلا در این استان به ۲۰۳ مزرعه رسید و تلاش برای افزایش ظرفیت تولید به ۱۴ هزار تن در آینده نزدیک.
خادمی در شورای مسکن استان با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر، گفت: با تلاش و پیگیری به عمل آمده در وزارت راه شهرسازی اجرای طرح های نیمه کاره مسکن مهر شتاب می گیرد.
استاندار: ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات ریالی مازاد سهمیه برای سه بخش کشاورزی، صنایع و گردشگری این استان از سوی صندوق توسعه ملی کشور اختصاص داده شد.
نگاه ملی به کهگیلویه و بویراحمد در سرمایه گذاری و ورود به چرخه رقابت، : نگاه و توجهات ملی به این استان در بخش سرمایه گذاری در دولت تدبیر و امید رونق گرفت تا این استان هم بتواند وارد چرخه رقابت شود.
خادمی دستاورد سفر دو وزیر و خدمات انجام شده در هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد.
استاندار: ۲۴۲ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار یکهزارو ۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت در بخش های راه، آب، گاز، مسکن روستایی، بهداشت، کشاورزی، صنعت،عمران شهری، فرهنگی و خدمات  در استان افتتاح و کلنگ زنی شد.
استانداردر نشست شورای اداری در محل دفترآیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، افزود: ۱۴۹ پروژه با اعتباری افزون بر ۸۹۰ میلیارد ریال افتتاح و ۶۴ پروژه با اعتبار حدود ۱۶۷ میلیارد ریال کلنگ زنی شد و ۲۹ طرح اقتصادی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۹۷نفر در نقاط مختلف این استان به بهره برداری رسید.
دکترحادمی با تشریح برخی شاخص های کمی و برنامه ریزی چهارساله توسعه استان گفت: هدف گزاری اساسی در زمینه تدوین این برنامه راهبردی مبتنی بر واقعیت ها، ظرفیت ها ونیز محدودیت ها در حوزه های مختلف بوده است.
خادمی گفت: برای استانی که برغم برخورداری از مواهب الهی و منابع مختلف همچون نفت وگاز، شرایط اقلیمی ویژه و جاذبه های متنوع گردشگری، وفور منابع آب و به طور کلی استعدادهای فراوان در زمینه های مختلف، به دلایلی از جمله محرومیت های تاریخی متأثر از نوع نگاه رژیم منحوس پهلوی به این بخش از میهن اسلامی، نتوانسته است همپای دیگرمناطق کشور مسیر توسعه و پیشرفت را بپیماید، ضرورتی اجتناب ناپذیرمحسوب می شد که در این سند لحاظ گردید.
استاندار: اجرای طرح ۱۰+۲۰ به عنوان یکی از راهکارها و برنامه ها برای ارتقای شاخص های توسعه ای این استان است. در قالب این طرح ۳۰ طرح مهم عمرانی و اقتصادی شناسایی و تسریع در روند اجرا و بهره داری از آنها در اولویت قرار گرفت.
استاندار: احداث سد تنگ سرخ یاسوج یکی از مهمترین این طرح های عمرانی است، با بهره برداری از این پروژه مهم آب آشامیدنی یاسوج و حومه و بیش از پنج هزار هکتار از اراضی و دشت های وسیع بویراحمد تامین خواهد شد.
خادمی: احداث سد تنگ شیو در باشت و بهره مندی ۱۲هزار هکتار اراضی این دو شهرستان از نعمت آب کشاورزی، آبرسانی به دهدشت غربی، چهار بانده کردن یاسوج – سمیرم، یاسوج – شیراز، یاسوج – سی سخت و محور گچساران – باشت و بهبهان جزو ۲۰ طرح مهم و اولویت دار عمرانی در این استان است.
استاندار: جاده ملی پاتاوه – دهدشت، بیمارستان های ۲۰۰ تختخوابی یاسوج و ۱۰۰ تختخوابی باشت، آبرسانی به شهر لیکک از طریق سد کوثر با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد تومان و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج از طرح های ۱۰+۲۰ است.
دکترخادمی: توسعه باند فرودگاه یاسوج از راهبردی ترین زیرساخت توسعه ای و از طرح های اولویت دار استان و اکنون این کار با موانع و مشکلات فراوانی از جمله زندان یاسوج و ارتفاع بلند در حاشیه باند مواجه است.
استاندار:  راه آهن یاسوج و برخی از طرح های مربوط به حوزه عمران شهری از ۲۰ طرح مهم عمرانی این استان است، تلاش برای ایجاد منابع مالی جدید برای شتاب بخشی در روند اجرای این طرح ها در دستور کار مسئولان اجرایی و متولیان امور اقتصادی است.
استاندار:  شناسایی ۱۰ پروژه شاخص و ویژه اقتصادی برای سامان بخشیدن و بهبود وضعیت توسعه ای استان  و طرح پتروشیمی گچساران با پیشرفت فیزیکی حدود ۳۰ درصد و پتروشیمی دهدشت از جمله این طرح های اولویت دار اقتصادی است.
خادمی: طرح منطقه ویژه اقتصادی نفت و گاز در گچساران، سیمان مارگون، فسفات چرام، و مجتمع فولادی دنا در منطقه سقاوه طرح های اولویت دار و ویژه اقتصادی برای رونق بخشیدن و توسعه زیرساخت ها در استان شدند.
استاندار: حضور دو وزیرارتباطات و راه و شهرسازی در هفته دولت امسال دراستان و تصمیم های خوبی که به لحاظ زیرساختی در این دو حوزه: اتصال بیش از ۹۱ روستای کهگیلویه وبویراحمد به شبکه اینترنت پرسرعت و ۶۸ روستا به شبکه ارتباطی کشور از مهمترین اقدامات در این حوزه بود.
خادمی: نصب و راه اندازی شبکه اینترنت – وای فای-  برای نخستین باردر بیش از ۱۵۰روستای استان و افزایش تعداد سایت های مخابراتی و راه اندازی تکنولوژی های جدید و پیشرفته در نقاط کور و فاقد آنتن دهی مناسب را از دیگر ارمغان سفر برشمرد.
خادمی با اشاره به برخی دستاوردهای سفر وزیر راه و شهرسازی به استان در هفته دولت امسال گفت: بررسی و تعیین تکلیف وضعیت مسکن مهر شهرهای مختلف استان در نشست با وزیر ومسئولان این وزارتخانه یکی از اقدامات مهم این سفر بوده است.
استاندار: قول مساعد وزیر راه و شهرسازی مبنی بر توقف نکردن پروژه های بزرگ راهسازی و زیربنایی در این استان و کمک برای تامین اعتبارات لازم این طرح ها از دیگر کارهای ارزشمند سفر عباس آخوندی وزیر راه به این استان بود.
استاندار، طرح چهارخطه کردن یاسوج- سمیرم و یاسوج – شیراز با قول مساعد وزیر، اعتبارات سال ۹۴این پروژه افزایش خواهد یافت و با توجه به تصمیم این وزارتخانه سعی خواهد شد با تخصیص کل میزان اعتبار مورد نیاز این طرح در بودجه سال آینده تا پایان سال ۹۵ و یا حداکثر ۹۶شاهد بهره برداری از این پروژه مهم باشیم.
دکترخادمی : ساماندهی و تعیین تکلیف پیمانکاران طلبکار در استان از تصمیمات جدی از سوی وزیر راه و شهرسازی در این استان بوده است.
استاندار: جاده ارتباطی پاتاوه- دهدشت یکی از طرح های بزرگ راهسازی در استان و از طرح های مورد بازدید وزیر راه، میزان کل اعتبار مورد نیاز این طرح افزون بر ۲۱۰ میلیارد تومان برآورد شد که وزیر در این راستا اعلام همکاری کردند و بر شتاب بخشی این پروژه بزرگ راهسازی تاکید داشتند.
خادمی:  تخصیص ۵ میلیارد تومان به این پروژه در بودجه ۹۳ و تکمیل و بهره برداری این جاده ارتباطی برای سال آینده یکی از برنامه ها و اولویت های کاری وزارت راه و شهرسازی است.
خادمی با مثبت ارزیابی کردن روند اجرای طرح بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج در بازدید سفروزیر راه و شهرسازی، گفت: امسال حدود ۳۵ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یافته است و با قول مساعد وزیر قرار است از محل های دیگر میزان اعتبار مورد نیاز این طرح و نیز مطالبات پیمانکارتامین شود.
وی، اجرای طرح تطویل باند فرودگاه یاسوج و افزایش میزان سفرها در این فرودگاه را یکی از مهمترین دستاورد سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی دانست و گفت: قرار شد مناقصه این طرح بزودی آغاز و اعتبار مورد نیاز برای آن که حدود ۱۰۰ میلیارد ریال می باشد از طریق استان و وزارت راه و شهرسازی تامین شود.
دکترخادمی، بهسازی و آسفالت راه های روستایی در این استان را نیز از دیگر دستاوردهای مهم سفر آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید به این استان اعلام کرد.
وی، ساماندهی و تجهیز حوزه راهداری در استان به عنوان یکی از دغدغه ها و معضلات اساسی در اداره کل راه و شهرسازی، بهسازی و روکش آسفالت راه های اصلی و فرعی و نیز تامین اعتبار مورد نیاز برای شتاب بخشی فاز دوم جاده ارتباطی باشت – گچساران- بهبهان را ازدیگر دستاوردها  و اولویت های کاری وزیرراه و شهرسازی در سفر به استان برشمرد.
خادمی: بالغ بر ۳۶۶ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان از محل های مختلف، اعتبارات عمرانی این استان سال ۹۳ از محل های مختلف سه هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال، جذب این میزان اعتبار پنجره امیدی برای تحرک بخشیدن به حوزه عمرانی استان است.
استاندار: ۱۲۰ میلیارد ریال طرح مخابراتی درکهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید،با حضور دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات ۱۲۰میلیارد ریال طرح مخابراتی در استان به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.
 تاکید استانداردر سفر وزیر راه و شهرسازی، عقب‌ماندگی محسوس کهگیلویه وبویراحمد در برخورداری از بزرگراه توجه ویژه می طلبد. این استان در برخورداری از بزرگراه دارای عقب‌ماندگی محسوسی نسبت به سایر استان‌ها می باشد و نیازمند توجه ویژه است.
استاندار: کهگیلویه وبویراحمد دومین سال فعالیت دولت را با اجرای طرح ۱۰+۲۰ آغاز کرد، این استان دومین سال فعالیت دولت را با اجرای طرح ۱۰+۲۰ آغاز کرد که شامل ۲۰ طرح عمرانی کلیدی و ۱۰ طرح اقتصادی پایه است و با تکمیل آنها می تواند استان را به حرکت درآورد.
 خادمی گفت: برنامه های هفته دولت با شعار آرامش و امید آغاز شد و” آرامش و امید شعار امسال هفته دولت است” و تقارن آن با اولین سال از فعالیت دولت تدبیر و امید در تبیین دستاوردها، عملکرد و خدمات صورت گرفته فرصتی ارزشمند است.
استاندار:  بالغ بر ۲۴۲ پروژه هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود، از این تعداد ۱۴۹ پروژه با اعتبار ۸۹ میلیارد تومان افتتاح و ۴۶ پروژه با اعتبار ۷/۱۶ میلیارد تومان کلنگ زنی است.
استاندار در نشست راه های پیشگیری و مقابله با آتش سوزی جنگل و مرتع: تیم فعال و مشخصی برای مقابله با آتش سوزی در هر نقطه از استان با همکاری همه دستگاه های اجرایی، سازمان ها و تشکل های مردمی تشکیل می شود.
 خادمی: بدون آسیب رسیدن به منابع  در پی راهی برای استفاده اقتصادی از جنگل هستیم، این در حالی است که۸۰ درصد مساحت استان جنگل و مرتع است و هیچ استفاده اقتصادی از جنگل آن نمی شود از اعتبارات عمرانی هم در قالب حقوق صرف حفاظت از این جنگل ها می کنیم.
خادمی در بازدید از پروژه آبرسانی به شهر لیکک: برای تکمیل شش فاز این پروژه به ۱۰۵ میلیارد تومان نیاز است.
استاندار به همراه دکتر نوروزی معاون برنامه ریزی استانداری برای گسترش و توسعه سرمایه گذاری، اشتغال و تولید دراین استان با معاون هماهنگی معاون اول رئیس جمهوری دیدار کردند.
 سیدموسی خادمی: در اجرای دو طرح بزرگ مجتمع فولاد دنا و کارخانه شیر سقاوه وزیر صنعت، معدن و تجارت قول مساعد و همکاری داد.
 خادمی: حمایت از حقوق ایثارگران و خانواده های معظم شهدا و کسانی که در راه عزت اسلام، انقلاب، نظام و خدمت به کشور و ملت با به خطر انداختن جان خود مجروح شده و یا به درجه رفیع شهادت رسیدند درهیچ سطحی محدود نمی شود.
 تفاهمنامه همکاری بین دکترخادمی و حسین مهری مدیرعامل شرکت پست کشور برای توسعه و سیستمی کردن خدمات پست این استان منعقد شد.
 خادمی در دومین دور از آغاز سفرهای شهرستانی و بخشی خود از سد مخزنی در دست احداث ایلی آباد در این شهرستان بازدید کرد و در جریان آخرین روند احداث آن قرار گرفت و دو میلیارد تومان به این سد اختصاص داد.
 خادمی در جمع تعدادی از رسانه های ملی که از سوی منابع طبیعی دعوت شده بودند: جنگل ها باید حفظ شوند و ما به نمایندگی از مردم ایران از جنگل های این استان صیانت می کنیم.
 استاندار: کنگره ملی شهدا در استان کهگیلویه و بویراحمد همراه با برنامه های محتوایی و حاشیه ای با ارزشی برگزار می شود.
 خادمی با حضور درشهر مادوان و دیدار با پدر شهید علی آیار از نزدیک خانواده این شهید والامقام را مورد تفقد قرار داد و گفت: بالاترین درجه خدمت یک مدیر حضور درمیان خانواده شهیدان است.
خادمی: نگاه به اهمیت ورزش به دو بخش سلامت و اقتصادی آن باشد، از ورزش که یک حوزه توسعه ای است و سهمی در اقتصاد و تولید ملی و سلامت جامعه دارد، دیگر نباید غافل شد.
استاندار:  پروژه ۱۲۲میلیارد تومانی آبرسانی دهدشت غربی نباید متوقف بماند، با توجه به اهمیت و کلیدی بودن این پروژه ملی در استان نباید فعالیت اجرایی آن متوقف بماند.
خادمی: در تلاشیم برای اجرای پروژه های راه آهن اقلید- یاسوج، آبرسانی به دهدشت غربی، آبرسانی به لیکک، احداث سد شیو باشت و توسعه فرودگاه یاسوج با قرارگاه خاتم الانبیاء تفاهمنامه بسته شود.
خادمی ازانعقاد قرارداد ۳۰۰ میلیارد تومانی با دو بنیاد کوثر و برکت برای رونق اقتصادی خبر داد، استاندار کهگیلویه وبویراحمد از انعقاد قرارداد به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان با سازمان اقتصادی کوثر و بنیاد برکت برای کار و کارآفرینی، اشتغال، تولید و رونق اقتصادی استان خبر داد.
استاندار: ۵۹۴ هکتار بافت فرسوده استان نیازمند به مشارت مردم دارد، با اینکه بافت فرسوده استان در ردیف بودجه استانی امسال قرار گرفته اما از حضور مشارکت مردم و بخش خصوصی در نوسازی آن حمایت می کینم.
خادمی در بازدید از پروژه های عمرانی نیروی انتظامی: امنیت وآسایش جامعه مدیون تلاش های شبانه روزی و از خود گذشتگی نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی است.
استاندار: درآمد امسال استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۲۷ میلیارد تومان است واین میزان درآمد نسبت به سال گذشته شش درصد افزایش دارد و در پنج ماه اول سال ۹۳ طبق برنامه زمانبندی شده عملکرد وصول مالیات ۱۶ درصد فراتر از میزان تعهدات مصوب است.
خادمی در نشست اقتصاد مقاومتی مشترک سپاه و دولت: اقتصاد مقاومتی اقتصادی متکی به داخل و درونزاست که به دنبال تعامل و ایجاد بازارهای خارجی است.
 استاندار کهگیلویه وبویراحمد از تفاهم نامه ۱۵۰ میلیارد تومانی با مدیرعامل سازمان کوثر خبر داد، تفاهم نامه ای میان استانداری کهگیلویه وبویراحمد و مدیرعامل سازمان کوثر به مبلغ ۱۵۰ میلیارد منعقد شد.
 خادمی در نشست با اصحاب فرهنگ وهنر استان: ۱۷۷ میلیارد ریال به حوزه فرهنگ و هنر و گردشگری اختصاص یافت و از این میزان اعتبار ۱۵ میلیارد ریال آن سهم حوزه فرهنگ و هنر استان است.
استاندار: در تلاشیم احداث مجتمع فولاد ۵/۳ میلیون تنی، با مشارکت بخش دولتی صورت گیرد وبا همکاری و مشارکت مسئولین استانی، مقدمات احداث مجتمع فولاد در استان فراهم گردد.
خادمی: تهیه طرح جامع کارخانه های شن و ماسه کوهی استان در دست اقدام است و تا زمان ارایه و تصویب این طرح به هیچ درخواست احداث کارخانه شن و ماسه ای مجوز داده نمی شود.
 استاندار کهگیلویه وبویراحمد در فعالیت های فرهنگی غنی ترین آن را پرداختن به علوم قرآنی می دانیم، مهمترین اقدام برای ایجاد فضای معنوی اهمیت به ترویج و نشر مباحث قرآن است وهرگونه هزینه در این خصوص بزرگترین سرمایه گذاری است.
خادمی: جنس اقتصاد مقاومتی ایرانی، اسلامی، علمی و بومی است و تکیه بر توانمندی های داخلی دارد و کارکرد آن مقاومت پذیری در برابر تهدیدات بیرونی است.
 خادمی: اگرچه جذب منابع و توزیع مناسب آنها مهم است اما این همه کار نیست بلکه اصل این است که خود مردم پای کار باشند تا تولید، اشتغال و اقتصاد را درون ‌زا و پایدار کنند.
استاندار: همه حق و حقوق معارضین سد تنگ‌سرخ همزمان با اجرای آن لحاظ می‌شود و از نظر توجیه فنی و اقتصادی و در ادامه اجرای آن مشکلی برای ساخت این سد وجود ندارد و مشکل اصلی حق و حقوق معارضات اجتماعی است.
خادمی: حرکت رسانه ها تا زمانی که در راستای مصالح مردم و کمک به توسعه استان باشد مطلوب است و اگر هر جهتی غیر از این باشد ارزشی ندارد.
استاندار: ۵/۵ میلیارد تومان برای تکمیل استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج اختصاص یافت از این میزان اعتبار ۵/۴ میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و جوانان و یک میلیارد تومان از اعتبارات ماده ۱۸۰ استانی است.
 استاندار:  محور ارتباطی سرفاریاب – باغچه سادات پروژه ای که در رونق گردشگری موثر است، محور ارتباطی سرفاریاب – باغچه سادات جلیل اگر به بهره برداری برسد علاوه بر ارتباط مواصلاتی، اهمیت گردشگری دارد.
خادمی: توسعه صادرات و تجارت به دلیل اهمیت استراتزیک آن از محورهای اساسی در اقتصاد استان باشد.
تجارب مجمع استانداران کهگیلویه و بویراحمد برنامه راهبردی می شود، خادمی: تجارب ارزنده استانداران پس از انقلاب اسلامی به عنوان یک برنامه راهبردی در پیشرفت این استان بکار بسته می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: پروژه ۳۰۰ میلیارد تومانی جاده پاتاوه – دهدشت، سخت ترین و بزرگترین پروژه راهسازی استان بیش از این راکد نمی ماند.
 استاندار: اختصاص ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به ۱۳ مصلی استان، با اختصاص ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار به مصلی های استان این مبلغ به ۱۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسید.
برنامه هفتگی ملاقات عمومی خادمی در محل استانداری با حضور تعدادی از مردم استان برگزار شد.
 استاندار: عزم اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر پایدارترین راهکار است، خادمی در شورای مبارزه با مواد مخدر استان: بکارگیری عزم اجتماعی یکی از بهترین و پایدارترین راهکارها برای پیشگیری و مبارزه اصولی با توزیع و مصرف انواع مواد مخدر است.
با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد وجمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، ترمینال جدید شهر یاسوج با اعتبار یک میلیارد و ۱۸۶ میلیون تومان افتتاح شد.
خادمی در آیین تجلیل از صنعتگران، معدنکاران و اصناف: اکنون زمان آن رسیده که در این استان صنایع بزرگ رونق یابد تا بخش اقتصاد و اشتغال متحول و پررونق شود.
 استاندار: امنیت و پایه های توسعه با وجود قوه قضائیه قوی تحکیم و تعمیم می یابد، هیچ‌ توسعه‌ای بدون امنیت تحقق نخواهد یافت و رکن اصلی در توسعه ‌یافتگی امنیت پایدار و اجرای قانون و قانون‌مندی است که دستگاه قضایی متولی و مجری آن می باشد.
 سیدموسی خادمی در سفری یک روزه از مناطق سخت گذر و محروم جلاله و زیلایی بازدید کرد.
خادمی: طرح تحول نظام سلامت طرحی بنیادی، خدمتی ماندگار و پرحلاوت و ارمغان دولت اعتدالگرا به مردم است.
 مشکلات سد خرسان ۳ توسط استانداران کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بررسی شد، مسئولان دو استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به منظور بررسی مشکلات و معارضات اجتماعی سد خرسان۳ نشست مشترکی برگزار کردند.
 دکترخادمی: استانداران ادوار گذشته کهگیلویه وبویراحمد گردهم آمدند تا اندوخته های فکری خود را برای ایجاد تحول دراستان پیوند زنند.
استاندار در همایش استانداران ۳۵ سال بعد از انقلاب اسلامی دراین استان: آمیختگی توان دولت، مردم و بخش خصوصی می تواند کهگیلویه وبویراحمد را بسازد.
خادمی: رونق گردشگری در کهگیلویه وبویراحمد گنجینه پنهانش را آشکار می سازد و توجه به صنعت گردشگری در این استان باعث می شود تا این استان گنجینه پنهانش را آشکار نماید.
استاندار: اشتغال خرد، پایدارترین نوع اشتغال است و اشتغال اولین متغیر بحرانی اقتصاد کشور است، هر حرکتی در کشور در راستای توسعه اشتغال ارزشمند و قابل تقدیر می باشد.
دکترخادمی: رونق بخش کشاورزی عامل تحقق توسعه اقتصادی و امنیت غذایی است و توسعه پایدار اقتصادی و تامین امنیت غذایی به عنوان یکی از استراتژی ترین و ضروری ترین نیازهای جامعه در سایه توجه و رونق بخش کشاورزی تحقق می یابد.
استاندار: ۱۱ میلیارد تومان به مدرسه سازی اختصاص داده ایم، با اینکه ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای سال ۹۳ به این استان اختصاص یافت و از طرفی ۱۶۰ میلیارد تومان بدهکاری از سال های گذشته به پیمانکاران پروژه های استان داریم.
 استاندار: استان در فراخوان سرمایه گذاری وارد مرحله جدید خود شده است، حرکت های جهشی راهبرد مسایل تجاری و اقتصادی برای سرمایه گذاری استان با فراخوان از فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران و افراد متقاضی برای سرمایه گذاری وارد مرحله جدید خود شده است.
 استاندار: رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار با تولید علم محقق می شود، سیاسی کاری و افراطی گری در هر زمینه ای مانعی برای پیشرفت بخصوص در تولید دانش و اندیشه و انگیزه های علمی است.
 استاندار: قول مساعدت بیش از۱۴میلیارد تومان در اولین روز جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد، خادمی از استقبال بی سابقه خیرین مدرسه ساز در شانزدهیمن جشنواره ملی خیرین مدرسه ساز ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد که در تهران برگزار شده بود، خبر داد.
 خادمی رئیس شورای آموزش و پرورش، آموزش و پرورش با افزایش سهم مشارکت خیرین مدرسه ساز و نظارت مردمی در امور خود کارآمدتر می شود.
 با حضور استاندار عملیات اجرایی بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج مجددا آغاز شد، این پروژه ملی با پیگیری خادمی و زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در وزارتخانه مسکن و شهرسازی فعالیت مجدد خود را آغاز کرد.
 با حضور خادمی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، نیک اقبالی معاون عمرانی استانداری، چهار پروژه عمران شهری با اعتبار بیش از ۹ میلیارد تومان در یاسوج کلنگ‌زنی شد.
 استاندار: زنان نیازمند فرصت کار آفرینی به نسبت میزان تحصیل آنها در جامعه هستند، همانطوریکه شرایط برای ورود بانوان به دانشگاه ها و تحصیلات آنها مهیا است به نسبت باید بتوان موقعیت و فرصت حضور و مشارکت آنها در عرصه کار، فعالیت و تولید هم ایجاد شود.
خادمی: خط تولید کارخانه سیمان سه هزار و ۵۰۰ تنی مارگون بزرگترین طرح سرمایه گذاری خارجی استان مراحل تکمیلی خود را طی می کند.
 استاندار: سرمایه گذاری فرآیندی که دولت با عزم و جدیت به کمک آن آمده است، مشکلات سرمایه گذاری داخلی و خارجی است و برای رفع آن عزم دولت، بخش خصوصی و سیستم بانکی را می طلبد که دولت تدبیر وامید با جدیت پیگیر امور است.
 خادمی: تعامل وترکیب توانمندی های بخش خصوصی و دولتی عامل توسعه کشوربه خصوص در گردشگری است، تعامل و ترکیب در سطح عالی بخش خصوصی و دولتی عامل تحرک و پیشرفت کشور در همه عرصه ها از جمله توسعه و درآمدزایی درصنعت پاک گردشگری می شود.
استاندار: خبرنگاران و روابط عمومی ها صداقت را پاس بدارند، روشنگری کار خبرنگاران با کمک روابط عمومی هاست و در انتقال مطالب براساس واقعیت ها محدودیتی نیست.
خادمی: وظایف روابط عمومی ها امید بخشی به جامعه و مطالبه گر کردن مردم است، یکی از وظایف اصلی روابط عمومی ها، آگاهی بخشی به جامعه ، مطالبه گر کردن مردم و امید بخشی به آن هاست.
استاندار:  نقش رسانه ها در جهت دهی و تنویر افکار عمومی تعیین کننده است، مسئولان و متولیان امور اجرایی باید بتوانند از ظرفیت بالای رسانه نهایت بهره را برای توسعه همه جانبه استان ببرند.
خادمی: ذخیره سالانه ۸/۱ میلیارد مترمکعب آب سد چم شیر را به هدر ندهیم، خادمی در بازدید از سدچم شیر گچساران  چون این سد سالانه ۸/۱ میلیارد متر مکعب آب را در خود ذخیره می کند و ارزش اقتصادی بالایی در سطح استانی و ملی دارد.
 استاندار: سهم مردمی را در مبارزه با مواد مخدر بالا ببریم، بکارگیری عزم اجتماعی یکی از بهترین و پایدارترین راهکارها برای پیشگیری و مبارزه اصولی با توزیع و مصرف انواع مواد مخدر است و این مهم را باید در اجتماع و بین خانواده ها نهادینه کنیم.
 خادمی: ۷۰ خانه بهداشت روستایی در استان احداث می شود، استاندار در بازدید از روستاهای سادات محمودی، بنستان و میمند از توابع شهرستان دنا، گفت: ۷۰ خانه بهداشت روستایی با مقیاس ۱۰۰ متر مربع با اعتبار ۶/۵ میلیارد تومان احداث می شود.
استاندار: ۱۴۵میلیارد تومان اعتبارات عمرانی ۹۳ توزیع شد، اعتبارات تملک دارائی های سرمایه ای امسال استان در فصل و برنامه ها توزیع شد.
خادمی: توانمند کردن دهیاران از اهداف دولت تدبیر و امید است، دولت تدبیر وامید اهداف بزرگی دارد و توجه به روستاها، مناطق کمتر توسعه یافته و توانمند کردن دهیاران یکی از اولویت برنامه ها و سیاست های پیش روی این دولت است.
هفتمین جلسه کمیته مشورتی و اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد در تهران برگزار شد، خادمی گفت: فرودگاه یاسوج برای استان از موقعیت ویژه ای برخوردار است و روند بهبود و توسعه آن در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.
استاندار: شوراهای اسلامی از ورود به مسایل قومی، قبیله ای و شبه سیاسی پرهیز کنند و روح سیاسی کاری را وارد امور مردم نکنند.
 تدوین برنامه چهارساله استان، خادمی ازتدوین برنامه چهارساله این استان و آغاز فعالیت ها براساس این برنامه خبرداد.
خادمی بر تهیه طرح جامع الحاق شهر یاسوج و حومه تاکید کرد، طرح جامع شهر یاسوج با فرض یکی شدن با مناطق حومه همراه با پیوست مطالعات اجتماعی تهیه شود.
 خادمی: مدیران، پدافند غیرعامل را کار جداگانه قلمداد نکنند، پدافند غیرعامل به عنوان پشتوانه نظری، قبل از وقوع بحران برنامه ریزی و پیش بینی می نماید، اما مدیریت بحران، برنامه ریزی پس از بحران است که عامل در مدیریت بحران از نوع طبیعی است.
 استاندار: عملیات نیازسنجی تکمیل یکهزار و ۷۱۳ پروژه استان پایان یافت، یکهزار و ۷۱۳ پروژه در حال اجرای استان نیازسنجی شدند و بر همین این اساس اولویت بندی برای تخصیص اعتبار جهت اتمام و بهره برداری آنها در سال جاری انجام گرفت.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد به کاهش بارهزینه‌های درمانی با خود مراقبتی تاکید کرد، با نهادینه کردن فرهنگ خود مراقبتی بار هزینه‌های درمانی کاهش می‌یابد.
 خادمی: تدوین منظم برنامه راهبردی چهار ساله این استان که در آن هدف گذاری ها مبتنی بر واقعیت ها، ظرفیت ها و محدودیت ها در حوزه های مختلف است و مسیر توسعه همه جانبه استان را هموار می کند، وارد اجرا شد.
استاندار: پیگیر مطالبات آبی از وزارت نیرو از ۱۱ میلیارد متر مکعب آب تولیدی استان برای توسعه و رونق اقتصادی هستیم.
درعرصه مدیریتی جایی برای زنان توانمند و کارآمد باز خواهد شد، خادمی در جشن بزرگ میلاد کوثر با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و تقارن آن با سالروز ولادت حضرت امام خمینی (ره) گفت: زن باید بدون تفاوت با مرد حرکت کند و دنبال کار و زندگی باشد.
 خادمی: کاربرد منابع آب در پر کردن خلاء توسعه نیافتگی استان از اولویت ۹۳ است، آب از شاخص های اصلی توسعه و استفاده از منابع آب به خلاء توسعه نیافتگی استان کمک می کند.
استاندار: برترین فرزندان مکتب قرآن و سنت نبوی شهدا هستند، مکتب اسلام در پرتو راهنمایی‏های قرآن و سنت نبوی و عترت رسول مکرم اسلام و ائمه اطهار و معصومین (ع) فرزندانی پرورش داد که شهدا برترین آنها بودند.
 خادمی: همه دستگاه های اجرایی در قبال عشایر استان، وظیفه ذاتی دارند و برای انجام وظیفه خود نباید منتظر ابلاغ شورای عشایر باشند.
 استاندار: فاصله کلنگ تا قیچی را کم می کنیم، اتمام چند پروژه کلیدی و مهم را بر کلنگ زنی پروژه های متعدد ترجیح می دهیم.
استاندار: مشکلات ورزش استان با تعامل بین بخشی و همدلی برطرف شود، خادمی در نشست جامعه ورزش استان، گفت: جان کلام در بحث ورزش استان نیزهمانند سایرحوزه ها توسعه نیافتگی استان است که ریشه در عوارض تاریخی،‌ ساختاری و طبیعی استان دارد.
 استاندار: توسعه فرهنگ نماز و زیرساخت های آن امسال در اولویت امور قرار گرفت، نماز در بسط و گسترش معارف دین و رشد و تعالی جامعه به سمت معنوی کارساز است و در سال جاری توسعه فرهنگ نماز و زیر ساخت های آن در صدر امور وفعالیت های فرهنگی قرار گرفت.
 خادمی: راهبرد فرهنگ واقتصاد عالیترین مدل ارائه شده در تحولات بنیادی کشور و برترین الگوی جهانی می باشد که با تدبیر رهبری برای امسال ترسیم شده است.
 تقاطع غیرهم سطح گچساران افتتاح شد، با حضور خادمی تقاطع غیرهم سطح شهر گچساران به ‌نام شهید محمدجواد تندگویان با هزینه ۱۵۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
 خادمی: شورای برنامه ریزی و توسعه استان رسالت های مهم و متنوعی دارد و با توجه به این رسالت ها در بخش های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی،بهداشتی ، رفاهی،اشتغال و سرمایه گذاری گام بردارد.
 استاندار: خدمت دهی مسئولین به گردشگران از شاخص های ارزیابی عملکرد آنها است، نحوه برنامه ریزی، مدیریت و فعالیت متولیان امور مربوط به میهمانان نوروزی این استان از شاخص های ارزیابی عملکرد قرار می گیرد و دستگاه های اجرایی برتر معرفی و از آنها تجلیل می شود.
استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک میلیون و ۵۲۰ هزار نفر روز گردشگر از ۲۸ اسفند ۹۳ تا ۱۵ فروردین ۹۴ در این استان اسکان داده شدند.

نماینده لنگرود: ۷۰ درصد نمایندگان در تصویب قوانین نقشی ندارند
دنبال کنید

ج/۲۳۸

 

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi