جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بهره برداری از ١٠٠ جایگاه سی ان جی

یکصد جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) در کشور، تا پایان امسال به بهره برداری می رسد. مدیر طرح احداث جایگاه سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به خبرنگار شانا، گفت: هم اکنون ٢٢۶٢ جایگاه سی ان جی با ظرفیت دو میلیون و ۵۵٧ هزار و هفت متر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13079
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷

یکصد جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) در کشور، تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

مدیر طرح احداث جایگاه سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به خبرنگار شانا، گفت: هم اکنون ٢٢۶٢ جایگاه سی ان جی با ظرفیت دو میلیون و ۵۵٧ هزار و هفت متر مکعب بر ساعت، سوخت مورد نیاز خودروهای دوگانه سوز را تامین می کنند و با بهره برداری از ١٠٠ جایگاه سی ان جی، شمار آنها تا پایان امسال به سه هزار و ٢۶٢ باب حواهد رسید.

به گفته امیر وکیل زاده در یک سال گذشته، ٨١ باب جایگاه عرضه سی ان جی در نقاط مختلف کشور احداث شده که ۶٠ مورد آن تک منظوره و ٢١ مورد دیگر نیز دو منظوره بوده است.

وی در باره اهداف بلند مدت در بخش سی ان جی نیز اظهار کرد: افزایش کیفیت خدمت رسانی به مردم از جمله اهداف پیش روی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است.

وکیل زاده کاهش ساعت توقف و خرابی کمپرسور جایگاههای سی ان جی، همچنین افزایش کیفی تجهیزات آنها را دیگر اهداف بلند مدت و ادامه داری خواند که به آنها توجه خواهد شد.

مدیر طرح احداث جایگاه سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، تصریح کرد: جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای ساخت جایگاه سی ان جی یکی دیگر از اهداف مهم و بلند مدت است.

وی با تاکید بر این که در زمینه جذب سرمایه گذار بخش خصوصی شرکت ملی پخش باید در سیاستهای پیش روی خود روشهایی را برای ترغیب سرمایه گذاران در ساخت جایگاه به صورت تجمعی (تعداد انبوه) و یا منفرد به کار گیرد،اظهار کرد: در این بخش گامهای خوبی برداشته شده است و این مهم هم اکنون روند رو به رشد دارد.

قاضی حسن شامی: فقط و فقط زندان فعلی امام موسی صدر را پیدا نکرده‌ایم
دنبال کنید

وکیل زاده در نظر گرفتن کارمزد ویژه برای جایگاه داران و به کار گیری از ظرفیتهای بند «ق» برای انبوه سازان را از روشها و سیاستهای ترغیب سرمایه گذاران نام برد.

وی همچنین پیگیری موضوع تبدیل کارگاهی خودروهای بنزین سوز به گازسوز استاندارد بوسیله بخش خصوصی را از دیگر اولویتهای امسال برشمرد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi