پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

حضور زائران عراقی همزمان با طرح نوروزی آرامش بهاری در حرم بی‌بی حکیمه(س)

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از حضور ۲۸ زائرعراقی همزمان با طرح نوروزی آرامش بهاری در حرم بی بی حکیمه(س) شهرستان گچساران خبر داد.   رامین چرومی امروز در گفت‌و گو با خبرنگاران از حضور ۲۸ زائر عراقی در هشتمین روز سال ۹۴ و همزمان با طرح نوروزی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12950
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

کرونا :

حضور زائران عراقی همزمان با طرح نوروزی آرامش بهاری در حرم بی‌بی حکیمه(س)

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از حضور ۲۸ زائرعراقی همزمان با طرح نوروزی آرامش بهاری در حرم بی بی حکیمه(س) شهرستان گچساران خبر داد.

 

رامین چرومی امروز در گفت‌و گو با خبرنگاران از حضور ۲۸ زائر عراقی در هشتمین روز سال ۹۴ و همزمان با طرح نوروزی آرامش بهاری در حرم بی بی حکیمه(س) شهرستان گچساران خبر داد.

وی با اشاره به این‌که امام‌زاده بی‌بی حکیمه (س) آمیخته در اعتقادات و باورهای مردم است، افزود: آستانه نورانی این امام زاده همواره کانون معرفت زائرانی از سراسر کشور، به ویژه استان‌های هم جوار، کشورهای حوزه خلیج فارس و شیعه نشین از جمله کویت، قطر، بحرین، امارات و دیگر کشورهای عربی از قبیل لبنان، عراق، سوریه و عربستان بوده که از سده‌های پیشین تاکنون با رایحه دوستی اهل بیت(ع) و با توشه‌ای از معرفت، به زیارت و سیاحت این امام‌زاده می‌آیند.

چرومی با بیان این‌که ۲۸ زائر عراقی که به حرم بی‌بی حکیمه (س) مشرف شدند از دو شهر کربلا و بصره عراق بوده‌اند، گفت: در تمام فصول سال و به ویژه ایام نوروز و اعیاد اسلامی، هزاران زائر با قصد قرب الهی، اظهار مودت و توسل به ساحت مقدس این امام‌زاده می‌جویند.

به گفته مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد این بقعه متبرکه با کد تفضیلی ۳۰۰۰۸۳۵۱۰۰۰۰۰۰ در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه ثبت شده است.

به گزارش فارس، این امام زاده بزرگوار، دختر باب‌الحوائج امام موسی کاظم(ع) و خواهر پیشوای هشتم شیعیان، امام رضا(ع) است.

نامه مطهری به پورمحمدی درباره فایل صوتی آیت الله منتظری
دنبال کنید

این میزبان با کرامت، مرهم دل‌های دردمند و زائران شیفته‌ای است که از اقصی نقاط ایران اسلامی و حتی کشورهای عربی و ساحل نشینان خلیج فارس، مقصد تبلور اعتقادی این دلدادگان می‌باشد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi