جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقدیر مقام معظم رهبری از افتتاح فاز ۱۲ پارس جنوبی

مقام معظم رهبری در سخنان امروز خود در حرم مطهر رضوی، از افتتاح فاز ۱۲ میدان گازی پارس جنوبی به عنوان یک طرح صنعتی بسیار بزرگ و پیچیده یاد کردند. به گزارش نکونیوز، حضرت آیت الله خامنه ای در فرمایشات خود در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) که امروز (اول فروردین) بیان شد،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12577
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۴:۳۳

مقام معظم رهبری در سخنان امروز خود در حرم مطهر رضوی، از افتتاح فاز ۱۲ میدان گازی پارس جنوبی به عنوان یک طرح صنعتی بسیار بزرگ و پیچیده یاد کردند.

به گزارش نکونیوز، حضرت آیت الله خامنه ای در فرمایشات خود در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) که امروز (اول فروردین) بیان شد، به موضوعات مختلف سیاسی و اقتصادی پرداختند و در بخشی از فرمایشات خود به پیشرفتهای صنعت نفت اشاره کردند. ایشان تاکید کردند :

همه در‌ها را به روی یک ملت می‌بنند در حالی که آن ملت می‌تواند در بخش‌های مختلف کارهای بزرگ کند. همین فاز ۱۲ پارس جنوبی که به وسیله رئیس‌جمهور افتتاح شد یک طرح صنعتی بسیار بزرگ و پیچیده است که می‌تواند محصول تلاش‌ عمومی ملت را افزایش دهد. از این قبیل پیشرفت‌ها داریم….

مقام معظم رهبری در شرایطی در سخنان خود از افتتاح فاز ۱۲ میدان گازی پارس جنوبی به دست متخصصان داخلی به عنوان یک پیشرفت مهم یاد کردند که بر اساس آمارها، فاز ۱۲ که بزرگترین فاز میدان گازی پارس جنوبی و معادل سه فاز استاندارد است، بزرگترین پروژه منطقه است که بیشترین میزان ساخت داخل را که حدود ۶۵ درصد بوده، داشته است. ایشان اگرچه در سخنان خود همواره بر ضرورت رهایی از اقتصاد نفتی تاکید کرده اند، اما در عین حال از پیشرفتهای صنعت نفت در بخشهای مختلف حمایت کرده و آن را از مصادیق پیشرفت اقتصاد کشور ذکر کرده اند. این سخنان رهبری از آنجا حایز اهمیت است که ایشان در آستانه دور بعدی مذاکرات هسته ای ایران و غرب، از پیوند زدن موضوع تحریمها با سیاست و اقتصاد انتقاد کرده و آن را خدعه غرب ارزیابی کردند. فاز ۱۲ پارس جنوبی در سخنان رهبری مصداق بارزی از شکست تحریمها در اقتصاد کشور ارزیابی می شود.

ایده بورس مسکن خطرناک بوده و در عمل اجرایی نیست
دنبال کنید


نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi