پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تحقق ١٢ درصدی افزایش انتقال گاز در کشور

حجم انتقال گاز مناطق دهگانه عملیات انتقال گاز در ١١ماه منتهی به بهمن ماه امسال، ١٢ درصد افزایش یافته است. به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، در بازدید از تاسیسات منطقه چهار انتقال گاز و نشست با مدیران این مجموعه، گفت:این افزایش کم سابقه در حالی محقق شد که بخش عمده ای از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12131
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱
حجم انتقال گاز مناطق دهگانه عملیات انتقال گاز در ١١ماه منتهی به بهمن ماه امسال، ١٢ درصد افزایش یافته است.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، در بازدید از تاسیسات منطقه چهار انتقال گاز و نشست با مدیران این مجموعه، گفت:این افزایش کم سابقه در حالی محقق شد که بخش عمده ای از تجهیزات حوزه انتقال گاز با تکیه بر دانش و تخصص متخصصان مجرب این شرکت، طراحی و ساخته شده است.

محمد علی امام با تاکید بر استمرار این حرکت (تکیه بر توان داخلی) در چرخه انتقال گاز،تصریح کرد: مناطق دهگانه این شرکت، همسو با برنامه های ستاد در خصوص بومی سازی و گذر از سد تحریمها، گامهای مهمی و قابل توجهی برداشته اند و منطقه چهار انتقال گاز با ساخت بیش از ٢٠٠ قطعه مورد نیاز این صنعت،از آن جمله است.

وی منطقه چهار انتقال گاز را به دلیل قرار گرفتن در کریدور تولید و واردات گاز، در شرق کشور از استراتژیک و مهم خواند و گفت: این منطقه مجری بسیاری از طرحهای مهم عملیاتی از قبیل pims و pm در شرکت ملی گاز ایران است.

امام توجه به مسائل ایمنی و روز آمد بودن سیستمهای مدیریتی HSE را از نیازهای مهم و اساسی برای عبور ایمن از پروژه ها و حفظ سرمایه های انسانی در صنعت انتقال گاز کشور عنوان کرد و گفت: این منطقه با عبور از مرز ۵ میلیون ساعت کار بدون حادثه در اجرای عملیات مختلف تعمیراتی،کارنامه قابل توجهی را در حوزه ایمنی ثبت کرده است که از نقاط قویت آن به شمار می رود.

گفتگو با عادلی در دیپلماسی انرژی
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi