شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم توجه به حل مشکلات مادی کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد

سید ناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به بیست و دومین سالگرد تشکیل کانون فرهنگی- هنری مساجد، گفت: یکی از کارهای خوبی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته، تشکیل کانون مساجد است. نماینده مردم فلاورجان در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12010
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱


سید ناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به بیست و دومین سالگرد تشکیل کانون فرهنگی- هنری مساجد، گفت: یکی از کارهای خوبی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته، تشکیل کانون مساجد است.


نماینده مردم فلاورجان در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: عده‌ای از جوانان خوش ذوق و نخبه جذب مساجد شدند و فعالیت‌های مذهبی- فرهنگی را شروع کردند. در مدتی که این کانو‌ن‌ها تشکیل شده، شاهد کارهای ارزشمند در مساجد در حوزه فرهنگی صورت گرفته است.


وی افزود:  اما نکته‌ای که در این زمینه وجود دارد در طول سال بودجه و اعتبار مناسبی درا ختیار کانون‌ها قرار نمی‌گیرند. رقم کمک به کانون مساجد ۵ میلیون در سال است که با این مبلغ خروجی کانون‌ها قابل دفاع نخواهد بود.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: برگزاری مراسم مذهبی-فرهنگی در سال هزینه‌ای بیش از ۵ میلیون نیاز دارد بنابراین باید توجه ویژه‌ای به مشکلات مادی کانون‌ها شود.


نایب رئیس فراکسیون وقف و مساجد مجلس نهمتاکید کرد: در قانون پنج ساله پنجم توسعه و بوجه سنواتی هر ساله بودجه‌ای برای کانون‌های مساجد اختصاص پیدا می‌کند، اما مسئله این است که اعتبارهای در نظر گرفته به درستی تخصیص نمی‌شود./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi