پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدیرکل تحول اداری: فرصت خدمت به خانواده‌ شهدا را باید مغتنم شمرد

سید مصطفی مهدی مدیرکل و معاون بنیاد شهید و امورایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری از خدمات این دفتر به جامعه ایثارگران قدردانی کرد. مهدی در دیدار با مدیرکل تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد، از ارائه خدمات و پاسخگویی مناسب کارکنان و مدیرکل منابع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11997
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶

سید مصطفی مهدی مدیرکل و معاون بنیاد شهید و امورایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری از خدمات این دفتر به جامعه ایثارگران قدردانی کرد.

مهدی در دیدار با مدیرکل تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد، از ارائه خدمات و پاسخگویی مناسب کارکنان و مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری به جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا تشکر کرد.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری  کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار با تسلیت ایام شهادت بانوی گرامی اسلام حضرت فاطمه‌الزهرا(س)، گفت: امنیت و آرامش امروز ایران مرهون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است.

وحید محمدی‌تبار گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از فرصت‌هایی بزرگ است که باید در عمر کوتاه مسئولیت آن را مغتنم شمرد.

وی تصریح کرد: خدمت به ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا با مدیریت عالی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون توسعه مدیریت استاندار و نگاه آنها به جامعه ایثارگری شکل عملیاتی‌تر و عینی‌تر گرفته است.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi