پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی سرمایه‌های خدادادی هستند

حجت‌الاسلام‌ سید امین الله حجازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گچساران اظهار داشت: یادواره ۳۶۰ شهید شهرستان گچساران ساعت ۱۳ روز شنبه ۱۶ اسفند با حضور سردار علی فضلی وحاج صادق آهنگران در مصلای شهر دوگنبدان برگزار می‌شود. وی با اشاره به نقش شهدا در اقتدار ایران اسلامی از مردم ولایتمدار و شهیدپرور گچساران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11983
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱

کرونا :

جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی سرمایه‌های خدادادی هستند

حجت‌الاسلام‌ سید امین الله حجازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گچساران اظهار داشت: یادواره ۳۶۰ شهید شهرستان گچساران ساعت ۱۳ روز شنبه ۱۶ اسفند با حضور سردار علی فضلی وحاج صادق آهنگران در مصلای شهر دوگنبدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش شهدا در اقتدار ایران اسلامی از مردم ولایتمدار و شهیدپرور گچساران خواست تا با حضور پرشور در یادواره ۳۶۰ آلاله خونین این شهرستان با آرمان های ایثارگران تجدید میثاق کنند.

امام جمعه گچساران با تاکید بر اینکه صیانت از جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی نیازمند عزم ملی است، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود اقشار مختلف مردم برای صیانت از این سرمایه ملی و مواهب الهی تلاش کنند.

حجازی بیان کرد: جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی سرمایه‌های خدادادی هستند که در صورت مشارکت همگانی برای حراست و احیای آنها پتانسیلی برای سلامت جسمی و روانی مردم از سویی و بهره‌وری‌های صنعتی از سوی دیگر هستند.

وی با اشاره به ضرورت صیانت و حفاظت از طبیعت شهرستان گچساران در ایام نوروز افزود: کاشت نهال در جنگل‌ها مهمترین راهکار برای احیای منابع طبیعی است.

امام جمعه گچساران با تسلیت سالروز یکمین سالگرد حجت‌الاسلام سید علی متقی کاشانی امام جمعه پیشین گچساران، عنوان کرد: برپایی آیین باشکوه برای این مجاهد نستوه که بیش از ۳۰ سال خدمات ارزنده‌ای به مردم این شهرستان داشتند، ضروری است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi