عملیات احداث قطعه سه باند دوم بزرگراه بابامیدان – گچساران -بهبهان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی کلنگزنی صورت گرفت . ظهر امروز طی مراسمی با حضور علی نورزاد معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، معاون عمرانی استاندار،تاجگردون نماینده مردم باشت و گچساران در مجلس شورای
اختصاصی کرونا
کد خبر : 11959
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
کرونا :
عملیات احداث قطعه سه باند دوم بزرگراه بابامیدان – گچساران -بهبهان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی کلنگزنی صورت گرفت .
ظهر امروز طی مراسمی با حضور علی نورزاد معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، معاون عمرانی استاندار،تاجگردون نماینده مردم باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی عملیات راهسازی قطعه سوم از باند دوم بزرگراه بابامیدان – گچساران –بهبهان کلنگزنی شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن اشاره به اینکه محور باند دوم بزرگراه بابا میدان – گچساران- بهبهان در دامنه رشته کوه های زاگرس بصورت شرقی- غربی سه شهر مهم استانهای فارس- کهگیلویه وبویراحمد- خوزستان را بهم وصل می کند افزود: بدلیل عملکرد این محور کیفیت تردد این مسیر از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد این محور علاوه بر ایجاد ارتباط بین دو قطب اقتصادی و استراتژیک کشور نقش مهمی در توسعه و بهبود شبکه راه های اصلی کشور و استان دارد.
ممتاز جهانگیری تصریح کرد: بطور کلی احداث این محورارتقای راه ارتباطی بین استان کهگیلویه وبوراحمد و استان خوزستان و فارس،ارتقای شبکه ارتباطی شهرستان نفت خیز گچساران به عنوان یکی از مهمترین نواحی تولید و بهره برداری ازنفت و گاز،ارتقای رده عملکرد راه موجود، کاهش زمان تردد ، توسعه اشتغال و ارتقای شاخصهای حمل و نقل جاده ای را در بر خواهد داشت.
وی افزود: قطعه سوم بزرگراه بابامیدان ، گچساران – بهبهان حد فاصل گچساران تا پل خیر آباد به طول ۳۷ کیلومتر واعتبار ۷۷ میلیارد تومان، در برنامه اجرایی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور قرار گرفته که امروز عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.
ممتاز جهانگیری تصریح کرد: از مراحل مختلف عملیات اجرای این طرح ۲ دستگاه پل بزرگ، ۱۴۳هزار تن آسفالت، خواهد بود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: با توجه به اینکه محور بابامیدان به گچساران و بهبهان به طول ۱۴۵ کیلومتر در واقع شاهراه ارتباطی پنج استان فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و خوزستان محسوب میشود لذا احداث باند دوم این محور میتواند نقش بسزایی در کاهش مرگ و میر ناشی از تصادفات داشته باشد.
این مسئول با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه عنوان کرد: حجم بالای تردد و بار ترافیکی سنگین در این محور و قرار گرفتن گچساران در حوزه نفتی و مسیر جنوب و جنوب غرب کشور از دلایل مهم عملیاتی کردن این بزرگراه است.
وی بیان کرد: کاهش بار ترافیکی محور بابامیدان به گچساران و بهبهان، کاهش زمان و هزینه سفر، افزایش سرعت، ایمنسازی محور و رفع نقاط حادثهخیز از مهمترین مزایای احداث بزرگراه محور بابامیدان، گچساران به بهبهان است
—————————————-
مدیر عامل
عـلـی نـورزاد
تحصیلات: دکتری مهندسی راه و ساختمان (ژئوتکنیک لرزهای) ـ دانشگاه کنکور دیا ـ مونترال ـ کانادا
پست الکترونیکی : noorzad@cdtic.ir
تلفن: ۲۲۲۷۷۰۳۲ دورنگار: ۲۲۲۷۷۰۳۷
تحصیلات : دکتری مهندسی راه و ساختمان (ژئوتکنیک لرزهای) ـ دانشگاه کنکور دیا ـ مونترال ـ کانادا
سابقه کاری:
۱۳۹۲- تا کنون : معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور – وزارت راه و شهر سازی
۱۳۹۱- ۱۳۹۲: رئیس دانشکده مهندسی آب و محیط زیست – دانشگاه شهید بهشتی (صنعت آب و برق سابق)
۱۳۸۶- ۱۳۹۰ :عضو و رئیس هیات مدیره شرکت سابیر
۱۳۸۷- ۱۳۸۹:مجری طرح توسعه فازهای ۱۹،۲۰و ۲۱- شرکت نفت و گاز پارس-شرکت ملی نفت ایران- وزارت نفت
۱۳۸۴-۱۳۸۷:معاون فنی و پژوهشها و عضو هیا ت مدیره شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران ـ وزارت نیرو
۱۳۸۱- ۱۳۸۴:معاون برنامهریزی و عضو هیا ت مدیره شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران ـ وزارت نیرو
۱۳۷۷-۱۳۸۱:مدیرکل دفتر طرحهای توسعه منابع آب ـ معاونت طرح و توسعه ـ سازمان مدیریت منابع آب ایران ـ وزارت نیرو
۱۳۷۰-۱۳۷۱:مدیرعامل شرکت خاک آزما ـ وزارت نیرو
۱۳۶۸-۱۳۷۰:مدیرکل امور اجرایی و رئیس هیئت مدیره شرکت خاک و سنگ ـ وزارت جهاد سازندگی سابق
۱۳۶۴- ۱۳۶۸ :قائم مقام مسئول واحد مهندسی آب و خاک و رئیس آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ـ کمیته امور آب ـ وزارت جهاد سازندگی سابق
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰