جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دانش‌آموزان پسر گچسارانی به مناطق جنگی اعزام شدند

سید فخرالدین پورالحسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در گچساران با بیان اینکه ترویج ارزش‌ها و نمادهای دینی و فرهنگی گامی مهم و مثبت است، افزود: ترویج و تبلیغ اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی و یادآوری رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس وظیفه همه ماست. وی افزود: در همین راستا آموزش و پرورش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11659
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

کرونا :

دانش‌آموزان پسر گچسارانی به مناطق جنگی اعزام شدند

سید فخرالدین پورالحسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در گچساران با بیان اینکه ترویج ارزش‌ها و نمادهای دینی و فرهنگی گامی مهم و مثبت است، افزود: ترویج و تبلیغ اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی و یادآوری رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس وظیفه همه ماست.

وی افزود: در همین راستا آموزش و پرورش اقدام به اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی سابق از طریق راهیان نور کرده است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران از اعزام آخرین گروه از دانش‌آموزان پسر این شهرستان به مناطق جنگی از طریق راهیان نور سخن گفت و بیان کرد: عصر سه‌شنبه آخرین گروه ۲۰۰ نفری از دانش‌آموزان پسر به همراه کادر آموزش و پرورش به مناطق جنگی اعزام شدند.

پورالحسینی در ادامه با اشاره به تأثیرات اردوهای راهیان و بیان این‌که به برکت خون شهیدان، فرهنگ مقاومت جایگاه خوبی پیدا کرده است، اظهار کرد: سفرهای کاروان نور از هدایای پربرکت شهدا بوده که امروز به جوانان ایران اسلامی انتقال داده شده است.

وی اعزام از طریق راهیان نور را مقدمه بازگشتن به خویشتن خویش عنوان کرد و افزود: سفرهای راهیان نور سبب آشنایی نسل جوان با فرهنگ شهادت و مقاومت شده و این راهکاری مناسب برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی دشمنان است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با بیان این‌که جوانان امروز با دیدن رشادت‌های نسل دیروز در برابر جریان‌های ناامیدکننده مقاوم می‌شود، خاطرنشان کرد: تحکیم اعتقادات و آشنایی بیشتر با فرهنگ شهادت و گذشت از جان برای حفظ وطن از دیگر آثار راهیان نور است.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi