جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

قدرت دفاعی ایران، آمریکا را در خلیج‌فارس محصور کرده است

وی افزود: برای رویارویی با باطل، چند اصل باید مورد توجه قرار بگیرد که مهمترین آن این نکته است که جبهه حق تنها با یک زبان می تواند با جبهه باطل صحبت کند که چیزی جز زبان قدرت نیست؛ چراکه باطل جز قدرت مساله دیگری را نمی شناسد. وی در ادامه با اشاره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11626
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱:۱۰

وی افزود: برای رویارویی با باطل، چند اصل باید مورد توجه قرار بگیرد که مهمترین آن این نکته است که جبهه حق تنها با یک زبان می تواند با جبهه باطل صحبت کند که چیزی جز زبان قدرت نیست؛ چراکه باطل جز قدرت مساله دیگری را نمی شناسد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید مقتدرانه به مرزهای قدرت دست پیدا کرد، گفت: هنگامی می توانیم بر باطل غلبه کنیم که هم مقتدر باشیم و هم در قله ایستاده باشیم. در ادبیات امروز جهان، قدرت بازدارنده به معنای واقعی کلمه آنچنان رعبی ایجاد منایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عقب‌نشینی دشمن از اهداف سابقش تنها و تنها به‌خاطر افزایش توان نیروهای مسلح ایران است. قدرت دفاعی ایران امروز قدرت نظامی آمریکا در خلیج فارس را محصور خود کرده است. به گزارش خبرنگار مهر، ی کند که تصور تعرض از بین می رود.

ابوترابی ادامه داد: در میان حوزه های گوناگون، قدرت دفاعی جبهه حق باید در عالی ترین مقام و اوج اقتدار قرار گیرد تا برای ما امنیت خلق کند و راه را برای رسیدن به اقتدار ترسیم کند و بستر رشد اجتماعی ما را فراهم سازد.

وی افزود: ناامنی در منطقه ما بستر فروپاشی و شکست قدرت‌های منطقه شده است. امروزه ملت هایی که از الفبای امنیت محروم باشند، از تمامی حوزه ها خود را محروم کرده اند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه قرآن کریم بر اقتدار ما به عنوان محور قدرت تاکید دارد، گفت: بهترین قدرتی که راه را برای رسیدن به  اوج در سایر حوزه ها فراهم می کند، قدرت نظامی است. نقشه راه قرآن کریم به ما نشان می دهد که با تبدیل شدن به یک قدرت نظامی به معنای واقعی کلمه می توانیم نظام اسلامی خلق کنیم. این قدرت، شکوه استکبار را می شکند و نمی گذارد که آنها با تکیه صرف بر دانش، سرنوشت سایر ملت ها را به نفع خود مصادره کنند.

امیر نوروزی در نشست آسیب شناسی رسانه عنوان کرد:غول رسانه ،رسانه برتر ،قدرت والاتر
دنبال کنید

وی در همین زمینه گفت: ایران در سال های قبل از پیروزی انقلاب از نگاه دیگران ژاندارم منطقه بود و سرمایه نظامی قابل توجهی هم داشت اما دشمن برای درنوردیدن مرزهایش هیچ تهدیدی را حس نمی‌کرد، اما امروز شاهدیم که رئیس جمهور آمریکا با وجود تهدیدهای بی شماری که در طول یک دهه گذشته علیه ملت ما داشته است، جسارت کمترین تعرض را به ما ندارد. امروز به جایگاهی رسیده ایم که دشمن نمی تواند هزینه تعرض به ما را ارزیابی کند. قدرت دفاعی ایران امروز قدرت نظامی آمریکا در خلیج فارس را محصور خود کرده است. به همین خاطر هم می گویم که شما نیروهای مسلح نه فقط پیام‌آوران امنیت کشور هستید که برای ملت های دیگر منطقه نیز پیام ‌آور امنیت به شمار می روید. قدرت امروز ما به اندازه ای است که دنیا به آن اذعان دارد و اگر شاهد تغییر رفتار آنها و حرکتشان به سمت عقب از اهداف سابقشان هستید تنها و تنها به خاطر این قدرت است.

ابوترابی فرد ادامه داد: دیروز به ما می گفتند باید یک صد و ۹۴ سانتریفیوژ شما جمع شود و به همین خاطر پرونده کشور ما را به شورای امنیت بردند، اما امروز جمهوری اسلامی هسته ای با تمامی قدرتش پذیرفته شده است کشوری که حدود ۲۰ هزار سانتریفیوژ دارد و نیروگاه آب سنگینش هم در آستانه نهایی شدن است. دنیا امروز با چنین کشوری اگر مذاکره می کند تنها به خاطر قدرت نیروهای مسلح ما است و نقطه مرکزی خلق این قدرت نیز دفاع مقدس است.

راه اندازی حزب کارگزاران سازندگی در بوکان و خوی
دنبال کنید

نایب رئیس مجلس در پایان تصریح کرد: قدرت علمی و فرهنگی و نیز قدرت فضایی ما امروزه به معنای واقعی دستاورد دفاع مقدس است. همه چیز ما سرمایه ای است که فرزندان امام(ره) آن را خلق کردند و امروزه نیز این سرمایه با رهبری مقام معظم رهبری برای مردم حفظ شده است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi