پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جهش واردات نفت هند از ایران

واردات نفت پالایشگاه اسار هند مهم‌ترین خریدار نفت ایران در هند در ماه ژانویه در مقایسه با دسامبر ۲۰۱۴ ، ۳۸.۵ درصد کاهش یافت. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از رویترز، اطلاعات تردد نفت‌کش‌ها حاکی از این است که پالایشگاه اسار هند در ماه ژانویه نسبت به دسامبر ۳۸.۵ درصد واردات خود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11514
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
واردات نفت پالایشگاه اسار هند مهم‌ترین خریدار نفت ایران در هند در ماه ژانویه در مقایسه با دسامبر ۲۰۱۴ ، ۳۸.۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از رویترز، اطلاعات تردد نفت‌کش‌ها حاکی از این است که پالایشگاه اسار هند در ماه ژانویه نسبت به دسامبر ۳۸.۵ درصد واردات خود از ایران را کاهش داده است.

پالایشگاه اسار واردات نفت خود از ایران را در ژانویه پس از درخواست وزارت نفت این کشور از این پالایشگاه برای نگهداشتن خرید نفت خود از ایران در سطح سال گذشته و مطابق با توافق هسته‌ای موقت بین ایران و غرب کاهش داده است.

مجموع واردات پالایشگاه اسار از ایران در ۱۰ ماه اول سال جاری با ۲۷ درصد افزایش به ۴.۹ میلیون تن یا ۱۱۶ هزار بشکه در روز رسیده است.

هند در ماه ژانویه روزانه حدود ۲۷۳ هزار و ۵۰۰ بشکه نفت در ایران وارد شده که نسبت به ماه قبل ۲۱.۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.

واردات نفت هند نسبت به سال قبل حدود یک سوم کاهش یافته است.

پالایشگاه اسار در ماه ژانویه روزانه ۱۰۷ هزار و ۷۰۰ بشکه نفت از ایران وارد کرد در حالی که در ژانویه گذشته روزانه ۱۴۱ هزار و ۹۰۰ بشکه وارد کرده است.

مجموع واردات نفت پالایشگاه اسار در ماه ژانویه با یک درصد افزایش به ۳۷۶ هزار و ۹۰۰ بشکه در روز در مقایسه با ماه قبل شده است.

پالایشگاه اسار درباره‌ی این آمار اظهارنظر نکرده است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi