یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون پارلمانی رییس جمهور: در دولت قبل از درآمد ۴۰۰ میلیارد دلاری نفت استفاده بهینه نشد

 حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در آیین تجلیل از پیشقراولان انقلاب اسلامی در گچساران، کاهش اتکا به درآمدهای نفتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی را  مورد توجه ویژه دولت تدبیر وامید دانست. وی، اظهار داشت: تامین بودجه کشور از محل درآمدهای نفتی در دولت تدبیر و امید از ۵۰ در صد به ۳۰ در صد کاهش یافت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11440
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶

 حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در آیین تجلیل از پیشقراولان انقلاب اسلامی در گچساران، کاهش اتکا به درآمدهای نفتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی را  مورد توجه ویژه دولت تدبیر وامید دانست.

وی، اظهار داشت: تامین بودجه کشور از محل درآمدهای نفتی در دولت تدبیر و امید از ۵۰ در صد به ۳۰ در صد کاهش یافت و با تعامل نمایندگان مجلس وابستگی به درآمد حاصل از فروش نفت در بودجه سال ۹۴ به ۲۵ درصد کاهش یافت که این امر نویدبخش تلاش دولت یازدهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

تبدیل درآمد نفت به سرمایه برای ثبات اقتصادی کشور از برنامه های اقتصادی دولت است

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به استفاده نامناسب از درآمد نفت برای هزینه روزانه اظهار داشت: تبدیل درآمد نفت به سرمایه برای ثبات اقتصادی کشور و خودکفایی خانوار به جای توزیع صدقه وار در بین مردم از دیگر برنامه های اقتصادی دولت است.

انصاری با بیان این که تکمیل پروژه های نیمه تمام کشور به ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، تصریح کرد: تکمیل طرح های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد رویکرد اصلی عمران و آبادنی کشور در دولت تدبیر و امید است.

وی تلاشهای دولت تدبیر و امید را برای تعامل با کشورهای جهان یاد آور شد و افزود:کاهش تحریم ها ضمن حفظ منافع و عزت ملی در سایه حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی ممکن شد.

اعضای تیم هسته ای سرداران عرصه دیپلماسی کشور هستند/تصویب طرح تلاش بر علیه خشونت رئیس جمهور در سازمان ملل از افتخارات دولت تدبیر و امید است  

شش اصل بازشناسی اصولگرایان و یازده شاخصه‌‌های اصولگرایان / اصولگرای واقعی در گچساران کیست ؟!
دنبال کنید

انصاری بیان کرد: تصویب طرح رییس جمهور اسلامی ایران در سازمان ملل به عنوان تلاش بر علیه خشونت از افتخارات دولت تدبیر و امید است.

وی اعضای تیم هسته ای ایران را سرداران عرصه دیپلماسی خواند و افزود: برخی افراد در حالی که تیم هسته ای مورد حمایت رهبری است،دلواپس هستند درحالی که حقوق هسته ای ملت ایران تثبیت شده و هیچ امتیازی به طرف مقابل داده نشده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور ابراز داشت: این تیم با رهنمودهای مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم ایران اسلامی در برابر شش قدرت مذاکره کننده با صلابت عمل نموده و عملکرد آنها همانند سرداران دفاع مقدس قابل تقدیر است.

انصاری با بیان اینکه رقابت های سیاسی باید همراه با اخلاق اسلامی باشد، از عملکرد برخی افراد که در ظاهر مدعی پیروی از ولایت فقیه هستند اما در عمل جلوتر حرکت می کنند انتقاد کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور به لزوم حفظ حرمت پیشکسوتان انقلاب اشاره کرد وگفت: آنهایی که زندان رفتند و درسیاه چال های حکومت ستم شاهی شنکنجه شدند، شناسنامه انقلابند و نباید حرمت شناسنامه های انقلاب شکسته شود.

۸۰۰x600

Normal
۰

false
false
false

EN-US
X-NONE
FA

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:”Times New Roman”,”serif”;}

معاون پارلمانی رییس جمهوری به جایگاه مقام معظم رهبری به عنوان اولین مبارزان انقلاب اشاره کرد و گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز جزو پیشکسوتان انقلاب است.

من قیم اصلاح طلبان نیستم / دوست تاج گردون و کنار تاج گردون بوده
دنبال کنید

وی تصریح کرد: امام راحل (ره) به تجلیل از پیشکسوتان انقلاب در دوران مبارزه نگاه ویژه ای داشت که این مشی ارزنده باید حفظ شود.

نقش اعتصاب کارگران نفت در پیروزی انقلاب و شهادت هفت نفر از جوانان گچسارانی به نسل آینده منتقل شود

معاون پارلمانی رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: نقش اعتصاب کارگران نفت و شهادت هفت نفر از جوانان گچسارانی در مبارزات سیاسی آبان سال ۵۷ باید مستند سازی شود تا برای نسل های آینده حفظ شود.

وی گفت: مردم گچساران در عرصه مبارزه با حکومت ستم شاهی با تقدیم هشت شهید و همچنین بستن شیرهای نفت برای به زانو درآوردن رژیم طاغوت جزو پشتازان انقلاب بوده اند.

انصاری گرامیداشت یاد شهدا را فرصتی برای تجلیل از پیشکوتان مبارزه دانست و گفت:مجالس شهدا مجالس اموات نیست، بلکه مجالس احیای ارشهای انقلاب اسلامی وپایگاه تزریق حیات طیبه به جامعه اسلامی است.

وی در بخشی از سخنان خود خطاب به برخی افراد که تربیون دراختیار دارند گفت: فحاشی و هتاکی در اسلام جایگاهی ندارد و موجب رواج بدعت نازیبایی می شود که با دین اسلام منافات دارد. 

در پایان این مراسم از هفت خانواده شهید آبان ۵۷ و شماری از مبارزان انقلابی گچساران از جمله بهرام تاجگردون نماینده سایق گچساران و کهگیلویه تجلیل شد.

محمدیان-۴۲

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi