شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مردم بوکان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را زیر بارش باران جشن گرفتند

بهمن یادآور حماسه بزرگ و تاریخ‌ساز ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی است که نه تنها در تاریخ کشورمان ماندگار شد بلکه به عنوان نقطه تحول‌سازی در تاریخ معاصر جهان به ثبت رسید. در روز ۲۲ بهمن سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهی ۲۵۰۰ ساله و ظلم و استبداد بیش از ۵۰ ساله رژیم پهلوی در ایران، ریشه کن شد و به خواست الهی حکومت جمهوری اسلامی تأسیس شد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11321
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

کرونا :

مردم بوکان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را زیر بارش باران جشن گرفتند

راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن در شهرستان بوکان با حضور گرم و پر شور اعضای مسئولین ادارات ، اصناف و بازاریان و… رأس ساعت ۹:۳۰ صبح از ابتدای میدان روابط عمومی ( فلکه اسکندری ) شهرستان تا میدان آزادی ( فرمانداری ) با گفتن شعارهایی نظیر : الله اکبر – یوم الله یوم الله و… برگزار گردید.

مردم بوکان با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه ، بار دیگر دین خود را به آرمانهای انقلاب و امام (ره) ادا کرده و با مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

این گزارش می افزاید: پیر و جوان، زن و مرد، با در دست داشتن پلاکاردهایی بامضامین، «انقلاب انفجار نور بود»، «۲۲ بهمن ماه یوم‌ا… است»،‌ «ای رهبر آزاده ، آماده‌ایم، آماده» و همچنین پرچم‌های سه رنگ جهوری اسلامی ایران، پیام استکبار ستیزی به گوش جهانیان رساندند. برپایه این گزارش، حضور عکاسان وتصویر برداران که برای پوشش خبری این راهپیمایی عظم در این مراسم حضور یافته بودند ، چشمگیر بود.

 حضور گسترده قشرهای مختلف بوکان در صف های بهم فشرده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر جلوه هایی از تعهد و پابیندی مردم به انقلاب اسلامی ، امام راحل و آرمانهای مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشتند .

در این راهپیمایی بزرگ و با شکوه ، فرماندار ،ن ماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه ، روحانیان، خانواده های معظم شاهد، جانبازان، آزادگان، بسیجیان ، مسوولان محلی، نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان، دانشگاهیان، اصناف، بازاریان، دانشجویان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم استان حضور داشتند

 

DSC00110

DSC00114

DSC00119

DSC00124

DSC00126

DSC00130

DSC00135

DSC00137

DSC00134

DSC00140

DSC00148

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi