جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دکتر تاجگردون را بعنوان سخنران روز ۲۲ بهمن در گچساران معرفی کرد

مسئول کمیته ارتباطات دهه فجر شهرستان گچساران در جمع خبرنگاران با تبریک ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی  افزود: ۲۲بهمن روز تجلیل از فداکاری شهیدان سرفراز، جانبازان غیور و خانواده بزرگ ایثارگران و مجاهدت‌های امام راحل و فجرآفرینان ۵۷ و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی است. حمید نارکی تصریح کرد: ۲۲بهمن روز بزرگ فریاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 11310
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳

کرونا :

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دکتر تاجگردون را بعنوان سخنران روز ۲۲ بهمن در گچساران معرفی کرد

مسئول کمیته ارتباطات دهه فجر شهرستان گچساران در جمع خبرنگاران با تبریک ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی  افزود: ۲۲بهمن روز تجلیل از فداکاری شهیدان سرفراز، جانبازان غیور و خانواده بزرگ ایثارگران و مجاهدت‌های امام راحل و فجرآفرینان ۵۷ و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
حمید نارکی تصریح کرد: ۲۲بهمن روز بزرگ فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی و مردمی‌ترین و بزرگ‌ترین جشن ملت ایران است و همانگونه که مقام معظم رهبری ، مراجع عظام و روسای محترم قوای سه گانه تاکید کرده اند، حفظ وحدت، بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی ملت ایران است.

وی افزود : ۲۲ بهمن امسال فرصت استثنایی فریاد عزت و اقتدار ایران اسلامی است. عزت و اقتداری که حاصل ایستادگی ، ایثار و فداکاری ملت بزرگ ایران به‌ویژه شهدای هسته ای و همچنین حاصل پیشرفت‌های شگرف در عرصه‌های علم و فناوری و رشد پرفروغ در عرصه‌های مختلف علمی است.
نارکی گفت: ملت بزرگ ایران و مردم شهرستان گچساران همچون سال‌های گذشته و فراتر از آن با حضوری یکپارچه فارغ از سلیقه‌ها و گرایش‌های سیاسی ، عرصه حضور را پر رنگ تر خواهند کرد و پیوند عمیق ملت، مکتب و ولایت بار دیگر دشمنان اسلامی و انقلاب را مأیوس و مسلمین و مستضعفان عالم را امیدوار خواهد کرد.
مسئول کمیته ارتباطات دهه فجر اظهار کرد: مردم فهیم شهرستان گچساران در این روز همگام با سایر استانهای کشور با اقتدار تمام در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه سرایان نظام مقدس جمهوری اسلامی می کوبند.
نارکی از سخنرانی دکتر تاجگردون نماینده مردم شریف شهرستان گچساران در مجلس شورای اسلامی در این روز خبر داد و گفت:با دعوت ستاد دهه فجر شهرستان گچساران از دکتر تاجگردون برای سخنرانی در این روز ایشان با وجود مشغله کاری و دعوتهایی که از چند استان برای سخنرانی داشتند شرکت در راهپیمایی در شهرستان گچساران را قبول کردند.
وی تصریح کرد :شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بطور رسمی و طی نامه ای مکتوب به نماینده مردم گچساران و باشت، وی را بعنوان سخنران روز ۲۲ بهمن در گچساران معرفی کرد. در این نامه آمده است:

مسئولان در برابر عملکرد خود به مردم باید پاسخگو باشند
دنبال کنید

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای دکتر تاج گردون

نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با عرض ارادت و احترام، در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند امت  ولایتمدار ایران اسلامی به رهبری قائم عظیم الشان جهان اسلام حضرت امام خمینی(ره) خرسندیم دهه فجر انقلاب اسلامی و راه پیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و  پرشورتر از سالهای گذشته با حضور گسترده و صمیمی امت قهرمان، ایثارگر، و محب ولایت هرچه با شکوهتر برگزار نماییم.
به همین منظور از محضر جنابعالی دعوت می شود در مراسم روز چهارشنبه ۹۳/۱۱/۲۲ ساعت ۹/۳۰ صبح در جمع پرشور مردم شهر گچساران حضور یافته، با بیانات ارزشمند خود حاضران را مستفیض فرمایید.
از بذل عنایت و مساعدت جنابعالی کمال تشکر و قدردانی به عمل می آید.

سید جواد خاضع

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

شایان ذکر است : محل سخنرانی در این روز پارک شهدای گمنام(پارک نفت) خواهد بود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi