پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سیاسی: دهه فجر گفتمان نمودهای وحدت مردم و میثاقی دوباره با انقلاب است

دکترفتاح محمدی در نشست ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان با تاکید براینکه، در این گفتمان مهمترین تاثیرات فرهنگی و سیاسی شکل گیری انقلاب برای مردم بازگو شود، افزود: اثرات شگرف برگزاری هرچه با شکوهتر دهه فجر در مایوس نمودن دشمنان داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است. وی، خواستار مشارکت همه دستگاه های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10983
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹

دکترفتاح محمدی در نشست ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان با تاکید براینکه، در این گفتمان مهمترین تاثیرات فرهنگی و سیاسی شکل گیری انقلاب برای مردم بازگو شود، افزود: اثرات شگرف برگزاری هرچه با شکوهتر دهه فجر در مایوس نمودن دشمنان داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.

وی، خواستار مشارکت همه دستگاه های اجرایی در برگزاری آیین های جشن دهه فجر شد و تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید همکاری های لازم را داشته باشند و دیدار با خانواده های شهدا در این ایام را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

معاون سیاسی و فرهنگی استانداری تصریح کرد: تاثیرات و پیامدهای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی پیروزی انقلاب اسلامی ایران در عرصه ملی و بین المللی در ایام الله دهه فجر امسال برای مردم بازگو شود.

محمدی اظهار داشت: برنامه های متنوعی برای اجرا در دهه فجر امسال در این استان پیش بینی شده و اطلاع رسانی هر چه مطلوبتر آنها نیز ضروری است.

وی بیان کرد: بیش از همه از خبرنگاران و رسانه های ارتباط جمعی استان انتظار می رود، تمام ظرفیت و توان خود را برای پوشش مناسب خبری جشن ها، برنامه ها و مراسمات ایام الله دهه فجر امسال در این استان به کار گیرند.

دکترمحمدی به ستاد دهه فجر و کمیته های زیر مجموعه آن تاکید کرد: شرایط و بستر لازم برای حضور هر چه گسترده تر روستاییان و عشایر عزیز استان  در برنامه های ایام الله دهه فجر امسال فراهم گردد.

گزارشی از 2 متروپل‌ اداری در گچساران/داستانی کذب به نام شهر گل و بلبل!+تصاویر
دنبال کنید

وی با اشاره به اینکه، خدمات نظام در تمام ابعاد قابل مقایسه با دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیست، گفت: برگزاری نشست های پرسش و پاسخ در مدارس و دانشگاه ها از راهکارهای مناسب در زمینه تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب به ویژه برای نسل جوان است.

محمدی تاکید کرد: جشن ها، برنامه ها و مراسمات ایام الله دهه فجر امسال در استان به گونه ای تنظیم و اجرا شود که دارای کمترین تداخل بوده و مسئولان اجرایی استان نیز فرصت بیشتری برای حضور در آنها داشته باشند.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi