یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست مشارکت را کسب کرده است

سید جواد هاشمی‌، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست مشارکت را کسب کرده است، اظهار کرد: ۵۸۳ هزار ۹۸۴ رأی دهنده در  سطح استان داشتیم که ۳۷۵هزار ۴۷۷نفر در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت کرده و رأی دادند، معادل ۶۴٫۲۷درصد بوده است. وی افزود: ۱۸۳هزار و ۷۳نفر از مجموع شرکت کنندگان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108178
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵

کرونا :

استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست مشارکت را کسب کرده است

سید جواد هاشمی‌، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست مشارکت را کسب کرده است، اظهار کرد: ۵۸۳ هزار ۹۸۴ رأی دهنده در  سطح استان داشتیم که ۳۷۵هزار ۴۷۷نفر در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت کرده و رأی دادند، معادل ۶۴٫۲۷درصد بوده است.

وی افزود: ۱۸۳هزار و ۷۳نفر از مجموع شرکت کنندگان را آقایان و ۱۹۲هزار و ۴۰۱نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این استان در بین سایر استان‌های کشور با بالاترین مشارکت رتبه اول را به‌دست آورد.

استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست مشارکت را کسب کرده است 3
هاشمی ادامه داد: مجموع آراء تکراری در انتخابات مجلس دوازدهم استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۳۶ رأی بوده است که نشان دهنده سلامت این انتخابات است. همچنین ۹۸٫۶درصد استعلامات انجام شده درست بوده و مطابق با تعرفه‌های مصرف شده بود.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین افراد واجدشرایط شرکت کننده در انتخابات ۱۱ اسفندماه با ۹۹هزار و ۱۳نفر ۳۵ تا ۴۵ سال سن داشتند.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: افراد ۱۸ تا ۲۵ سال با ۴۶هزار و ۹۴نفر در این انتخابات شرکت کردند. کمترین شرکت کنندگان مربوط به افراد بالای ۹۵ سال با جمعیت ۱۹۴نفر بوده است.

هاشمی بیان کرد: در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون از مجموع ۲۶۲هزار و ۲۸۴ نفر واجد شرایط رأی ۱۹۰هزار و ۵۶۹نفر معادل ۷۲درصد در این انتخابات شرکت کردند. در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از مجموع ۱۹۶هزار و ۳۰۷واجد شرایط رأی ۱۱۸هزار و ۲۰۶نفر معادل ۶۰درصد در انتخابات شرکت کردند.

وی ادامه داد: همچنین از مجموع ۱۲۵هزار و ۳۹۱ نفر واجد شرایط رأی دادن ۶۶ هزار و ۶۰۹نفر معادل ۵۳درصد در این این انتخابات شرکت کردند.

شهرک سازی ها در سرزمین های اشغالی متوقف شود/ وضعیت قدس از مرحله خطر فراتر رفته است
دنبال کنید

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مجموع در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون محمد بهرامی‌سیف‌آباد، در حوزه انتخابیه گچساران و باشت غلامرضا تاجگردون و در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد حائز اکثریت آراء و به‌عنوان منتخبین سه حوزه انتخابیه این استان انتخاب شدند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi