یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۱ هزار نفر در چرام از پروژه‌های آب و فاضلاب بهره‌مند شدند

به گزارش کرونا از یاسوج، امید صالحی در مراسم افتتاحیه پروژه‌های آب و فاضلاب با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و سایر مسئولان استانی و شهرستانی گفت: یکی از مشکلات ما در استان به قدمت خطوط لوله و فرسودگی آنها مرتبط است. صالحی افزود: برای حل این‌ چالش، در همه نقاط استان از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108126
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۵:۰۴

کرونا :

۲۱ هزار نفر در چرام  از پروژه‌های آب و فاضلاب بهره‌مند شدند

به گزارش کرونا از یاسوج، امید صالحی در مراسم افتتاحیه پروژه‌های آب و فاضلاب با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و سایر مسئولان استانی و شهرستانی گفت: یکی از مشکلات ما در استان به قدمت خطوط لوله و فرسودگی آنها مرتبط است.

صالحی افزود: برای حل این‌ چالش، در همه نقاط استان از محل ها و ردیف های مختلف بودجه ای، پروژه‌های اصلاح و توسعه را شروع کردیم و در این میان شهرستان چرام نیز بی نصیب نبود.

وی گفت: اصلاح و توسعه حدود ۲۰۰۰ متر از خطوط شبکه توزیع و انتقال آب در شهر چرام و روستای آرند بخشی از پروژه های ما با اعتباری قریب به ۴۰ میلیارد ریال بود.

مدیرعامل آبفا با بیان اینکه ۲۱ هزار نفر  از این پروژه ها منفعت می‌برند، گفت:  در سفر اول ریاست جمهوری به استان برای پروژه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب چرام ۴۰ میلیارد تومان مصوب و تخصیص داده شد و این پروژه را در حدود یک سال و اندی اخیر از پیشرفت ۱۵ درصدی به ۹۵ درصد در حوزه سازه‌ای رساندیم و به محض تخصیص اعتبارات لازم بحث مکانیکال و نصب تجهیزات آن نیز حل خواهد شد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi