یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایمن‌سازی مسیرهای جایگزین محور یاسوج_ سی‌سخت در دستور کار راهداری

به گزارش کرونا از یاسوج، حمیدرضا پیمانجو در بازدید از محور یاسوج_ سی‌سخت گفت: برای احداث پل سردار شهید نجفی معروف به” پل کلو ” و طبق مصوبه شورای ترافیک محور یاسوج به سی‌سخت باید مسدود شود و دو مسیر برای جایگزینی این نقاط در نظر گرفته شده است. سرپرست راهداری و حمل و نقل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108111
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۴:۵۶

کرونا :

ایمن‌سازی مسیرهای جایگزین محور یاسوج_ سی‌سخت در دستور کار راهداری

به گزارش کرونا از یاسوج، حمیدرضا پیمانجو در بازدید از محور یاسوج_ سی‌سخت گفت: برای احداث پل سردار شهید نجفی معروف به” پل کلو ” و طبق مصوبه شورای ترافیک محور یاسوج به سی‌سخت باید مسدود شود و دو مسیر برای جایگزینی این نقاط در نظر گرفته شده است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: محور کریک به سی‌سخت و توت نده به سی‌سخت دو مسیر جایگزین محور یاسوج _ سی‌سخت معرفی شده که طی بازدید از این نقاط مواردی در مسیرهای جایگزین است که نیازمند ایمن‌سازی است.

وی از نصب تابلو راهنمایی و رانندگی و و خط کشی این مسیرها خبر داد و گفت: به زودی اقدامات برای ایمن‌سازی این مسیرها آغاز می‌شود.

وی عنوان کرد: محور کریک-سی‌سخت ابتدا ایمن سازی، سپس زیر بار ترافیک خواهد رفت.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در روزهای آتی به همراه رئیس اداره ایمنی راهها بازدیدی از این محور خواهیم داشت تا ایمن سازی این محور به درستی انجام شود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi