یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تمجید امام جمعه دیشموک از اقدامات انجام شده در حوزه شهری

به گزارش کرونا از دیشموک امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانیه وزارت اطلاعات در شناسایی و کشف و ضربه زدن به عناصر اصلی و فرعی موساد در ۲۸ کشور دنیا، این حرکت را یکی از شاهکارهای وزارت اطلاعات در حوزه فرا مرزی دانست و گفت: نباید این عملیات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108063
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

کرونا :

تمجید امام جمعه دیشموک از اقدامات انجام شده در حوزه شهری

به گزارش کرونا از دیشموک امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانیه وزارت اطلاعات در شناسایی و کشف و ضربه زدن به عناصر اصلی و فرعی موساد در ۲۸ کشور دنیا، این حرکت را یکی از شاهکارهای وزارت اطلاعات در حوزه فرا مرزی دانست و گفت: نباید این عملیات راهبردی از سوی سربازان گمنام امام زمان علیه السلام از نگاه مردم مخفی بماند. 

حجت الاسلام راوند همکاری اطلاعاتی ایران با سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی کشورهای همراه و غیر متخاصم را نشانه دور جدیدی از افزایش همکاری با سایر کشورها دانست و افزود: به نظر می‌رسد که در جریان تبادل احتمالی این اطلاعات معامله‌های امنیتی و امتیازات خوبی در انتظار ایران باشد که بخشی از این امتیازات و اطلاعات امنیتی بارها مایع نگرانی منافقین و مخالفین جمهوری اسلامی شده است. 

وی چندین دور حملات آمریکا و انگلیس به یمن و قرار دادن نام انصارالله در لیست گروه‌های تروریستی را یادآور شد و گفت: در اقدامی خلاف خواست و نظر غرب، روسیه رهبران انصارالله را به مسکو دعوت کرد تا درباره تحولات پردنش منطقه رایزنی کنند. 

امام جمعه دیشموک با یادآوری این موضوع که روسیه به قدرت نظامی حماس بعد از ۹ سال ایستادگی در برابر ائتلاف متجاوز و قدرت نمایی اخیر در برابر آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی در دریای سرخ و باب المندب، حماس قدرت برتر در عرصه سیاسی و نظامی در یمن است بیان کرد:  روسیه می‌داند که در نظم نوین جهانی کشوری که در مسیرهای دریایی قرار بگیرد و کنترل آن را در دست داشته باشد نبض تجارت جهانی را به دست خواهد گرفت. 

حجت الاسلام راوند با بیان اینکه تنگه باب المندب یکی از این مسیرهای تجاری دریایی است گفت: حمایت روس ها از انصارالله نشان می‌دهد که دوران قدرت برتر بودن آمریکا گذشته و اکنون قدرت در عرصه بین الملل بین گروه‌ها و کشورهای مختلف که لزوماً با غرب همسو نیستند تقسیم شده است و دوران جدید دنیا بدون نظم آمریکایی است. 

بیت الزهراهای خانگی زمینه ساز تربیت مادران حسینی است
دنبال کنید

وی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به برکت وجود امام خمینی رحمت الله علیه و حضور و همراهی مردم همیشه در صحنه را یادآور شد و گفت:  این حضور مردم در صحنه انقلاب ضرورت دارد تا این انقلاب همچنان زنده بماند و پاینده باشد
حجت الاسلام راوند حضور مردم در صحنه و در مجامع سیاسی و مانند آنها را متمم ایمان آنها دانست و گفت: بدون حضور در این صحنه‌ها ایمان مردم ناقص است بنابراین وظیفه مردم همانا حضور در صحنه‌های اجتماعی سیاسی و دینی است و حضور در یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی، مصداق بارز این حضور است.

وی با اشاره به اتفاقات سال‌های گذشته در ۲۲ بهمن و دستور رئیس حوزه قضایی مبنی بر برخورد قاطع با کسانی که با آتش زدن مواردی مانند لاستیک به اموال عمومی منجمله آسفالت ضربه بزنند تصریح کرد: همه ما باید توجه کنیم که از ضربه زدن به اموال عمومی و اشخاص جلوگیری کنیم چرا که در صورت اتفاق برای کسانی که بانی این کار باشند در حوزه قضایی تشکیل پرونده داده خواهد شد و با آنها برخورد قاطع صورت می‌گیرد. 

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه ماه شعبان ماه شادی اهل بیت است و در این ماه هیچ شهادتی نداریم سالروز ولاد ت امام حسین ع، حضرت ابوالفضل و امام سجاد علیه السلام را مایه فخر و مباهات و شادی مسلمین در سراسر جهان دانست و گفت: امام حسین علیه السلام بهترین نماد در تاریخ برای ظلم ستیزی است که هدفش امر به معروف در دنیا و در بین مسلمانان بود. حضرت عباس علیه السلام نماد استواری و مقاومت بود و ایمان ابوالفضلی در همه دنیا زبانزد است چرا که حضرت عباس امان نامه‌ای را که برای او فرستاده بودند پاره کرد و به حمایت از دین خدا و برادرش امام حسین علیه السلام پابرجا ماند. 

افتتاح سیزدهمین پایگاه سلامت گچساران با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس
دنبال کنید

وی امام سجاد را پیام رسان عاشورا خواند و گفت: امام سجاد علیه السلام با صحیفه سجادیه و دعا و گریه‌های فراوان که داشت راه خدا و امام حسین علیه السلام را ادامه داد و به فرزندان خود نیز آموخت.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه خدمات نظام اسلامی باید برای مردم و جامعه تبیین شود گفت:  به برکت این نظام مقدس در یک سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ علمک در حومه غربی شهر دیشموک نصب و راه‌اندازی شد و الان شرکت گاز دیشموک بیش از ۳۰۰۰ مشترک برخوردار از نعمت گاز را دارد که از خدمات نظام مهندسی و شرکت گاز در اجرای این طرح تقدیر و تشکر می‌کنیم. 

حجت الاسلام راوند خدمات شهرداری و شورای شهر در سطح شهر دیشموک را قابل ذکر توصیف کرد و گفت در دو سال گذشته بیش از ۲۵ میلیارد تومان در شهر دیشموک کار عمرانی صورت گرفت.

ایجاد پارک اسکان تعریض و زیرسازی جاده سلامت ساماندهی تپه نورالشهدا و آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر دیشموک از مهم‌ترین مواردی بود که امام جمعه دیشموک به آن اشاره کرد و افزود: در سه ماه اخیر نیز افزون بر ۶ میلیارد تومان بودجه صرف کارهای عمرانی سطح شهر شد که این کار قابل تقدیر است. 

وی معرفی شهردار جدید از حوزه شهرداری با ۵ رای موافق شورای شهر را نشانه برنامه‌ریزی، تعامل و توجه به تخصص گرایی و اجتناب از قومیتگرایی و افکار سیاسی شورای شهر دانست و گفت: آنچه عیان است با تعامل و همفکری مجموعه شهرداری و شورای شهر در آینده شاهد شهری زیبا پویا و درخور شان این مردم خواهیم بود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi