یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیش‌بینی انتخابات پرشکوه از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع راهپیمایان 22 بهمن

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در اجتماع باشکوه راهپیمایان ۲۲ بهمن شهر یاسوج، گفت: امروز یکی از بی‌نظیرترین تجمعات در مرکز استان ایجاد شده است. انتهای جمعیت و خیل عظیم مردم در خیابان قابل مشاهده نیست و این نشان دهنده بصیرت مردم نجیب و شریف و همیشه در صحنه استان و یاسوج

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108051
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷

کرونا :

پیش‌بینی انتخابات پرشکوه از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع راهپیمایان 22 بهمن

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در اجتماع باشکوه راهپیمایان ۲۲ بهمن شهر یاسوج، گفت: امروز یکی از بی‌نظیرترین تجمعات در مرکز استان ایجاد شده است. انتهای جمعیت و خیل عظیم مردم در خیابان قابل مشاهده نیست و این نشان دهنده بصیرت مردم نجیب و شریف و همیشه در صحنه استان و یاسوج قهرمان در تمامی صحنه‌های انقلاب است.

وی گفت: همه آمدند زن و مرد و پیر و جوان آمدند؛ تمام قد و راست قامت برای دفاع از انقلاب در صحنه هستند و هر چقدر دشمن بخواهد بین ما و انقلاب فاصله بیاندازند اما مردم همچنان پایبند انقلاب و امام هستند.

استاندار ادامه داد: مردم آمده‌اند که بگویند دشمن چهره واقعی خود را در فلسطین نشان می‌دهد و مردم بی دفاع غزه را به خاک و خون می کشد و حرف‌های دروغین آنها در مورد حقوق بشر خریدای ندارد لذا ما با جانمان در مقابل توپ و مسلسل و تانک آنها ایستاده‌ایم و در کنار نظام هستیم بنابراین چون اراده بر این بوده دشمن همچنان شکست خورده است.

وی افزود: در سراسر ایران اسلامی اکنون همه مردم در تجمعات عظیم شرکت دارند همه شهرستان و روستاها مانند یاسوج پای انقلاب هستند یعنی ما در مقابل استکبار سر تعظیم فرود نمی‌آوریم و با جانمان در میدان هستیم و دشمن نمی تواند با آرمان های امام و رهبری مقابله کند.

استاندار تصریح کرد: امروزه جبهه مقاومت تجلی اراده ملت همیشه در صحنه است و برای دفاع از عزه یک قدم عقب ننشسته در یمن، سوریه و لبنان همه در حال مقاومت هستند انگلیس و فرانسه و آمریکا به شدت یمن قهرمان را بمباران می کنند اما بمباران تمام نشده یمنی ها کشتی‌های آنها را هدف قرار می‌دهند. 

چرا بیمارستان نرگسی گچساران تعطیل شد؟/ مشکلی به نام تأمین نیروی انسانی
دنبال کنید

احمدزاده گفت: جبهه مقاومت به رهبری ایران در صحنه است و عقب نشینی نخواهیم کرد ما وارثان واقعی زمین هستیم راست قدم هستیم و پیروزیم.

وی بیان کرد: یوم‌الله دیگری مانند ۲۲ به‌ تدریج پیش رو داریم؛ دشمن در ۱۱ اسفند تلاش می کند مردم در صحنه نباشند زیرا نشان مردمی سالاری ما حضور در انتخابات است و اینجا همه زمینه‌ها برای انتخابات باشکوه و سالم در استان آماده است. نامزدهای انتخاباتی خود را به شما مردم عرضه کردند و مناظرات انتخاباتی در صدا و سیما تدارک دیده شده تا بیشتر با این افراد آشنا می شویم.

استاندار خاطرنشان کرد: شرایط برای رای دادن فراهم است به کسی که دوست دارید رای دهید؛ معیار رای مردم است و اهمیت رای به این است که همه پای صندوق ها بیاییم؛ وعده ما ۱۱ اسفند که روزی تجلی اراده در نظام توحیدی است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi