پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری مسابقات قرآن و عترت و نماز در چاروسا

به گزارش خبرگزارفارس از چاروسا، مسابقات فرهنگی مدارس با حضور امام جمعه، بخشدار و دیگر مسئولین از سوی آموزش و پرورش چاروسا و دارالقرآن چاروسا در مصلای نماز جمعه قلعه رئیسی برگزار شد که این مراسم با استقبال خوب دانش آموزان همراه بود.  حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی در این مراسم به اهمیت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 108018
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

کرونا :

برگزاری مسابقات قرآن و عترت و نماز در چاروسا

به گزارش خبرگزارفارس از چاروسا، مسابقات فرهنگی مدارس با حضور امام جمعه، بخشدار و دیگر مسئولین از سوی آموزش و پرورش چاروسا و دارالقرآن چاروسا در مصلای نماز جمعه قلعه رئیسی برگزار شد که این مراسم با استقبال خوب دانش آموزان همراه بود. 

حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی در این مراسم به اهمیت قرآن اشاره کرد و گفت: اگر با قرآن انس بگیریم و به قرآن عمل کنیم، قرآن روز قیامت می‌تواند شفیع باشد؛ باید به قرآن تمسک بجوییم زیرا شفاعت قرآن مورد قبول خداوند است.

وی افزود: بهترین راه برای تقویت ایمان، تفکر، اندیشیدن و تعمق در آیات قرآن کریم بعنوان روشنگر راه همه انسان‌ها است.

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: قرآن سرچشمه عظیم و بی پایان حکمت و علم الهی است و انسان باید از آن برای بهبود زندگی استفاده کند.

وی با تقدیر از برگزار کنندگان این برنامه یادآور شد: خداوند متعال به وسیله قرآن کریم بهترین شیوه برای مدیریت زندگی را در اختیار بشریت قرار داده است.

علی الهامی رئیس آموزش و پرورش چاروسا هم تاکید کرد: تفکر و تأمل در دین اسلام جایگاهی بسیار رفیع دارد و دلیل آن هم روشن است چراکه تفکر مانع از لغزش انسان شده و راه درست را به او نشان می‌دهد.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا ادامه داد: جوانان را باید به سوی بهره گیری از قرآن کریم سوق داد و ارزش‌های قرآنی را در جامعه جاری و ساری کرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰دانش آموز در مسابقات قرآنی شرکت کردند عنوان کرد: دانش آموزان در ۱۲رشته مختلف به مسابقه خواهند پرداخت.

جزئیات راهپیمایی 22 بهمن و دعوت ازمردم برای حضور توسط بخشدار
دنبال کنید

علوی معاون پرورشی چاروسا هم گفت: این مسابقات در ۱۲رشته قرائت قرآن، نماز، انشا، احکام، نهج البلاغه، صیفحه سجادیه و ….شرکت می کنند که در هر رشته از هر مقطع دو دختر و دو پسر به مرحله استانی راه خواهند یافت.

وی گفت: تمامی مسابقات در مصلای نماز جمعه قلعه رئیسی برگزار می شود.

برگزاری مسابقات قرآن و عترت و نماز در چاروسا 5

برگزاری مسابقات قرآن و عترت و نماز در چاروسا 6

برگزاری مسابقات قرآن و عترت و نماز در چاروسا 7

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi