جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح پل روستای شهید طیب با حضور سخنگوی دولت

به گزارش کرونا از یاسوج، حمید رضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از تکمیل ۱۰۰ درصدی پل روستای شهید طیب (موگر) خبر داد و گفت: این پل فردا جمعه ۲۰ بهمن ماه به بهره برداری می رسد. سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107994
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵

کرونا :

افتتاح پل روستای شهید طیب با حضور سخنگوی دولت

به گزارش کرونا از یاسوج، حمید رضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از تکمیل ۱۰۰ درصدی پل روستای شهید طیب (موگر) خبر داد و گفت: این پل فردا جمعه ۲۰ بهمن ماه به بهره برداری می رسد.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: خواسته و یکی از آرزوهای همیشگی این شهید والامقام این بود که مردم به ویژه زنان و کودکان روستای موگر از خطر سنگین گرگر بر بالای رودخانه سخت و هولناک مارون رهایی یابند که وصیت کرده بود که پس از شهادت من را در زادگاهم موگر” به خاک بسپارید.

در بخشی از وصیت این شهید آمده است: در زمان حیات خود نتوانستم خدمتی برای مردم انجام دهم، مرا در زادگاهم دفن کنید تا به علت حضور آرامگاهم در این مکان، مسئولان خدمتی به مردم این روستا ارائه دهند.

لحمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: پل شهید طیب به طول ۱۵۶ متر احداث شد و خبر خوب اینکه این پروژه به همت راهداری و پیمانکار در دهه فجر امسال افتتاح و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

سید علی احمدزاده افزود: مردم در روستای شهید طیب برای عبور از رودخانه مارون از جره استفاده می کردند که منجر به قطع انگشتان دست و دیگر مشکلات برای آنها می‌شد که در دولت سیزدهم کلنگ‌ احداث پلی بر روی رودخانه مارون به زمین زده شد.

وی بیان کرد: پروژه در سفر دولت به استان مورد عنایت رئیس جمهور قرار گرفت و خوشبختانه این پروژه که اهمیت فرهنگی دارد در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

چه تعداد خانوار کهگیلویه و بویراحمدی از کالا برگ الکترونیکی استفاده می‌کنند؟
دنبال کنید

به گزارش فارس این پل فردا جمعه با حضور بهادری جهرمی سخنگوی دولت و مسئولان استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi