یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعلام زمان برگزاری جشنواره موسیقی و فیلم فجر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، امین درخشان در جمع خبرنگاران گفت: امسال همزمان با سراسر کشور از ۱۶ تا ۲۳ بهمن ماه میزبان چهل و دومین جشنواره فیلم فجر خواهیم بود و احتمالا چند روزی تمدید هم خواهد شد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در جشنواره فیلم فجر امسال ۱۷ فیلم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107796
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

کرونا :

اعلام زمان برگزاری جشنواره موسیقی و فیلم فجر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، امین درخشان در جمع خبرنگاران گفت: امسال همزمان با سراسر کشور از ۱۶ تا ۲۳ بهمن ماه میزبان چهل و دومین جشنواره فیلم فجر خواهیم بود و احتمالا چند روزی تمدید هم خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در جشنواره فیلم فجر امسال ۱۷ فیلم در موضوعات مختلف در سینما هنر یاسوج در ۴ نوبت اکران می‌شود.

وی بیان کرد: همه مقدمات برای برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر که تازه‌های تولید سیما است فراهم شده است و سهمیه ویژه‌ای برای اصحاب رسانه و هنرمندان در نظر می‌گیریم.

این مسوول با تاکید بر ایجاد نشاط اجتماعی گفت: یکی از راه‌های ایجاد نشاط اجتماعی حوزه موسیقی است که امسال بعد از وقفه چند ساله جشنواره خواهیم داشت و ۷ گروه موسیقی پاپ، موسیقی محلی، موسیقی اصیل و موسیقی قشقایی با بیش از ۲۰ مورد اجرا در گچساران، دهدشت، بهمئی و دنا برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: جشنواره موسیقی فجر ۲۵ بهمن آغاز و تا یکم اسفند ماه در استان برگزار می شود.

درخشان بیان کرد: علاوه بر فیلم و موسیقی فجر در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در سایر نقاط استان جشنواره‌های شکوه ایران و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری است که راستای افزایش مشارکت مردم در دستور کار قرار گرفته است.

درخشان بیان کرد: همواره در صدد بودیم در جای جای استان فعالیت فرهنگی و هنری را بهترین شکل ممکن برگزار کردیم و نبود اعتبارت را بهانه نکردیم که رضایت وزارت خانه هم جلب شد و برای اولین بار در تاریخ ارشاد میان ۳۱ استان کشور برتر شدیم.

نماینده مجلس؛ احداث مجتمع چند منظوره ویژه معلولان کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

وی در پایان از توجه دولت به فصل فرهنگ و هنر اشاره و عنوان کرد: در سفر دور دوم دولت به استان ۱۵۰ میلیارد به فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص یافت که ۵۰ میلیارد مربوط به زیرساخت‌های کتابخانه‌های عمومی است.

پایان پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi