شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

انعقاد ۸ قرارداد شرکت دانش بنیان و تولید کننده با نفت گچساران

غلامرضاکمالی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: شرکت نفت گچساران هشت قرار داد با شرکت های دانش بنیان و تولید کننده منعقد کرد که از این تعداد ۶ مورد آن با شرکت دانش بنیان و ۲ مورد دیگر با شرکت های تولید کننده بسته شد. مدیرعامل شرکت نفت و گاز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107781
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

کرونا :

انعقاد ۸ قرارداد شرکت دانش بنیان و تولید کننده با نفت گچساران

غلامرضاکمالی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: شرکت نفت گچساران هشت قرار داد با شرکت های دانش بنیان و تولید کننده منعقد کرد که از این تعداد ۶ مورد آن با شرکت دانش بنیان و ۲ مورد دیگر با شرکت های تولید کننده بسته شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران اظهار کرد: این میزان قرار دارد ها با اعتباری بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال بسته شده است.

کمالی تصریح کرد: قرار داد های ساخت ۱۵ اقلام از قطعات کمپرسور با اعتباری بیش از ۶۵ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال ، یک قلم شیر ایمنی سطحی قطع اضطراری قابل نصب بر روی چاه‌های نفت با اعتباری بیش از ۴۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال، رادیاتور خنک کننده روغن توربین سولار بی بی حکیمه با ۶۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ریال بسته شد.

وی ادامه داد: همچنین قرار داد ۳۶ قلم از قطعات تلمبه سانداین پمپاژ نفت نمک زدایی رگ سفید با اعتبار بیش از ۹۵ میلیارد و ۹۰۴ میلیون ریال، تانکر سوخت رسان فرودگاهی رفیوولر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و شیر دروازه‌ای ۱۲ و ۱۶ اینچ ۵ اقلام با ۳۰ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال بسته شد.

کمالی اظهار کرد: شرکت نفت گچساران در جهت پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان تمام تلاش خود را کرده و امید است شرکت های دانش بنیان با فعالیت های بیشتر خود را به تاسیسات نفت نزدیک تر کنند .

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi