یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌های شهرداری دوگنبدان در دهه فجر از تخفیفات ویژه تا افتتاح 10 پروژه

رضا قشقایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پرداخت عوارض  در روند توسعه و رونق شهری و ارائه  خدمات شهرداری تاثیر به سزایی دارد. وی بیان کرد: طرح تخفیف پروانه و عوارض ساختمان های مختلف مسکونی، تجاری، آموزشی و رفاهی در دوگنبدان اجرا می‌شود. شهردار دوگنبدان تصریح کرد: این طرح به مناسبت دهه فجر از ۱۲ بهمن جاری الی ۲۲ همین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107689
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷

کرونا :

برنامه‌های شهرداری دوگنبدان در دهه فجر از تخفیفات ویژه تا افتتاح 10 پروژه

رضا قشقایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پرداخت عوارض  در روند توسعه و رونق شهری و ارائه  خدمات شهرداری تاثیر به سزایی دارد.

وی بیان کرد: طرح تخفیف پروانه و عوارض ساختمان های مختلف مسکونی، تجاری، آموزشی و رفاهی در دوگنبدان اجرا می‌شود.

شهردار دوگنبدان تصریح کرد: این طرح به مناسبت دهه فجر از ۱۲ بهمن جاری الی ۲۲ همین ماه در قالب بسته تشویقی عوارض پروانه و پایان کار اجرا می شود.

قشقایی عنوان کرد: بر اساس بسته تشویقی این طرح پروانه و پایان کار ساختمان های مسکونی ۳۰ درصد و مختلط تجاری، مسکونی نیز ۳۰ درصد و برای ساختمان‌های مختلط آموزشی، رفاهی و تجاری ۴۰ درصد تخفیف اجرا می‌شود.

وی گفت: به شهروندانی که تصمیم دارند در آینده نزدیک اقدام به ساخت و ساز کنند، توصیه می‌شود از این فرصت برای بهره مندی از حداکثر تخفیف اعطایی استفاده کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

شهردار دوگنبدان خاطرنشان کرد: از مزایای اجرای این طرح می‌توان به کاهش ازدحام حضور ارباب رجوع، افزایش سطح رضایت‌مندی مراجعان و پایدارسازی درآمد این دستگاه خدمات رسان در طول سال اشاره کرد.

وی افزود: شهروندان جهت استفاده از این بسته تشویقی مراجعه خود را به روزهای آخر این طرح واگذار نکنند و بهتر است در روزهای اولیه اقدامات لازم را انجام دهند.

افتتاح و کلنگ زنی ۶۲۵ میلیارد ریال طرح عمران شهری در گچساران

شهردار دوگنبدان با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ پروژه عمران شهری به مناسبت دهه فجر ادامه داد: از این تعداد طرح های عمران شهری ۸ مورد با اعتبار ۴۶۵ میلیارد ریال افتتاح و ٢ طرح نیزبا اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

تصادف خونین در گچساران+تصاویر
دنبال کنید

وی اظهار کرد: تکمیل و بازگشایی بلوار شهید جلیل پور به طول ۱ کیلومتر با ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار،احداث پل و اصلاح هندسی ورودی پانصد دستگاه سمت راست ایستگاه آخر با ۴۰ میلیارد ریال،احداث پل بلوار اندیشه ۲۰ میلیارد ریال، احداث کانال پاسداران فاز دوم ۷۰ میلیارد ریال، تکمیل کانال رزمندگان حدفاصل پل ۱۰۸ دستگاه تا پل شهید محلاتی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح می شود.

وی گفت: از دیگر طرح های افتتاحیه در دهه فجر می توان به احداث کانال روبروی خیابان جنب حسینیه الزهرا با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال، اصلاح هندسی ورودی تپه رادک با ۵ میلیارد ریال و اجرای دیوار با نمای فلاورباکس ورودی شهر با ۲۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

شهردار دوگنبدان ادامه داد: دو طرح تکمیل بلوار شهید پناهپوری کوی کارکنان دولت حد فاصل کوچه ۱۱ شمالی تا بیمارستان نرگسی با ۸۰ مبلیارد ریال و احداث و تکمیل کانال نرگسی نیز با ۸۰ میلیارد ریال در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi