یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اصحاب رسانه و هنر گچساران پای کار دهه فجر انقلاب

به گزارش کرونا از گچساران اورنگ نارکی در جلسه کمیته رسانه، ارتباطات و هنرمندان ستاد بزرگداشت دهه فجر گچساران اظهار کرد: در دهه فجر برنامه های متعددی در گچساران با همکاری دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد. وی بیان کرد: نقش رسانه، ارتباطات در این اقدامات بسیار حائز اهمیت است در دنیای امروز رسانه ها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107629
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

کرونا :

اصحاب رسانه و هنر گچساران پای کار دهه فجر انقلاب

به گزارش کرونا از گچساران اورنگ نارکی در جلسه کمیته رسانه، ارتباطات و هنرمندان ستاد بزرگداشت دهه فجر گچساران اظهار کرد: در دهه فجر برنامه های متعددی در گچساران با همکاری دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: نقش رسانه، ارتباطات در این اقدامات بسیار حائز اهمیت است در دنیای امروز رسانه ها می توانند بر فضای حاکم تاثیرگذار شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به نقش هنر در جامعه تصریح کرد: هنر اکسیر پر انرژی در دست هنرمندان  است که می تواند در کنار رسانه و ارتباطات تاثیر خوبی در رویدادهای مهم و ماندگار ایجاد کند.

نارکی عنوان کرد: در دهه فجر رسانه و هنر می توانند با تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در راستای خنثی سازی نقشه های دشمنان گام بردارند.

وی گفت: به مناسبت دهه فجردر حوزه ارشاد برای اولین بار از آثار نویسندگان و تالیف آنها در حوزه های مختلف رونمایی می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های ارشاد اسلامی شهرستان در این ایام می توان به برپایی شب شعر، اختتامیه جشنواره طراحی پوستر حجاب و عفاف اشاره کرد.

نارکی بیان کرد: در تابستان امسال طی فراخوانی برای جشنواره طراحی پوستر حجاب بیش از ۱۳۸  اثر ارسال شد و در دهه فجر نیز اختتامیه آن با انتخاب برگزیدگان برگزار می شود.

وی افزود: افتتاح سینمای ۴۰ نفره در اداره ارشاد به نام شهید مسعود پورویس از دیگر برنامه های ارشاد اسلامی گچساران در دهه فجر است.

یداله مرادی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران نیز گفت: در طول پیروزی انقلاب اسلامی و رویدادهای متعدد نقش رسانه پر رنگ و با اهمیت بوده است.

رژه نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
دنبال کنید

وی اضافه کرد: کمیته رسانه بسیار مهم و تاثیرگذار است زیرا وظیفه آنها اطلاع رسانی و امیدبخشی به مردم است.

مرادی افزود:انتظار می رود که برای بهتر اجرا شدن برنامه ها در ایام دهه فجر دور از هیاهوی انتخاباتی، معیشتی و دشمن ساخته، تمام تلاش خود را به کار ببرید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد: این کمیته چشم و چراغ بقیه کمیته ها در دهه فجر است.

مرادی عنوان کرد: اختلاف سلیقه ها در همه جا وجود دارد ولی اصحاب رسانه باید سنجش کرده و در برخی مواقع راز داری کنند، همیشه در همه حال چارچوب نظام را در نظر بگیرید، انتطار می رود اگر از شخصی ناراحت یا دل چرکین هستید آن را به حساب چارچوب نظام و دهه فجر نگذارید، زیرا دهه فجر متعلق به هیچ جناح و باند خاصی نیست.

مرادی بیان کرد: روزانه طبق تنظیمات انجام شده ۳ الی ۴ برنامه شاخص اجرا خواهد شد.

وی گفت: شرایط انتخاباتی جامعه نیاز به وحدت و انسجام، آرامش دارد و در انتخاب کلمات باید دقت کرد که به شخص یا قوم یا فردی توهین نشود.

علی سینایی مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج گچساران نیز ضمن تبریک ماه رحب و میلاد امیرالمومنین گفت: رهبر می فرمایند امور فرهنگی و هنری چیزی است که جانم را فدای آن کنم و این خود نشان دهنده اهمیت آن است.

وی با اشاره به خون شهداء و درجه والای آنها ادامه داد: امیدواریم رسالتی که شهداء برگردن ما گذاشتتد را بتوانیم به خوبی انجام دهیم و آنچه که شهدا و رهبر انقلاب از ما خواستند را به خوبی اجرا کنیم.

اعلام مهلت استفاده کارفرمایان مشمول قانون تامین اجتماعی از طرح بخشودگی جرایم بیمه
دنبال کنید

مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج گچساران اظهار کرد: مردم ایران اسلامی لایق هستند و آنچه که شایسته آنها و نظام است باید انجام دهیم.

سینایی اضافه کرد: کنگره ملی شهدا سال آینده در استان برگزار خواهد شد و در این راستا نیز برنامه ها و اقدامات متعددی با هماهنگی دستگاه ها و نهادها انجام خواهد شد.

اصحاب رسانه و هنر گچساران پای کار دهه فجر انقلاب 4

اصحاب رسانه و هنر گچساران پای کار دهه فجر انقلاب 5

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi