شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهیابی هنرمندان تجسمی کهگیلویه و بویراحمد به بخش طوبای زرین جشنواره ملی فجر

به گزارش کرونا از یاسوج، صادق خاک‌نژاد در افتتاح جشنواره هنرهای تجسمی در جمع خبرنگاران گفت: ۳۶۰ اثر از ۶۷هنرمند هم استانی به شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر ارسال شد که آثار ۱۵ هنرمند برتر شدند و امروز آثار آنها در نگارخانه باران فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش گذاشته شد. معاون هنری و سینمایی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107623
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷

کرونا :

راهیابی هنرمندان تجسمی کهگیلویه و بویراحمد به بخش طوبای زرین جشنواره ملی فجر

به گزارش کرونا از یاسوج، صادق خاک‌نژاد در افتتاح جشنواره هنرهای تجسمی در جمع خبرنگاران گفت: ۳۶۰ اثر از ۶۷هنرمند هم استانی به شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر ارسال شد که آثار ۱۵ هنرمند برتر شدند و امروز آثار آنها در نگارخانه باران فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش گذاشته شد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: همزمان این نمایشگاه در بهمئی، گچساران و دهدشت که دارای قابلیت به نمایش گذاشتن آثار هنری هستند برپا می‌شود که در گچساران این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۶ بهمن، بهمئی ۲۶ تا ۳۰ بهمن و دهدشت از ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این جشنواره آثار داوود ایزدپناه در بخش عکاسی، علی مراد فریدونی نقاش‌، اسحاق آقایی عکاسی، صادق شیخ ممو خوشنویسی، فرید آزادی عکاس، منصور شایان‌فر پوستر، عبادالله کرمی نقاش، مهسا حسینی تصویر ساز، علی اکبر مهربانی طراح و امید اسلامی کارکاتور به نمایش گذاشته شده است.

این مسوول همچنین از راهیابی آثار هنرمندان عکس، نقاشی و طراحی به بخش طوبای زرین جشنواره ملی فجر که دارای جایزه ملی است خبر داد و گفت: اسحاق آقایی در بخش تک عکس و مجموعه چند عکس، صادق رودشتی در بخش تک عکس، آقای اُحدی در تک عکس، عبدالرسول شرفی نقاشی و عبادالله کرمی در بخش طراحی به بخش ویژه جشنواره تجسمی فجر راه یافتند.

پایان پیام/

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi