یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

آب پاک بزرگواری روی دست جریان‌ها و سیاسیون کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج؛ شور و نشاط انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد به نهایت رسیده و همه مناطق از بخش‌ها و دهستان‌ها گرفته تا شهرهای کوچک و بزرگ و یاسوج مرکز استان همه جا سخن از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است. احزاب و گروه‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب نیز نشست‌های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107611
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

کرونا :

آب پاک بزرگواری روی دست جریان‌ها و سیاسیون کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج؛ شور و نشاط انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد به نهایت رسیده و همه مناطق از بخش‌ها و دهستان‌ها گرفته تا شهرهای کوچک و بزرگ و یاسوج مرکز استان همه جا سخن از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

احزاب و گروه‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب نیز نشست‌های متعددی را تاکنون در استان برگزار کرده‌اند همچنین نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی احزاب و جریان‌های سیاسی دعوت می‌شوند تا اینکه نظرات و پیشنهادات و اهداف خود را بیان کنند و پس از جمع‌بندی یک نفر در هر حوزه انتخابیه توسط احزاب و جریان‌ها به عنوان نامزد نهایی جریان معرفی شود.

در همین خصوص به سراغ حجت الاسلام والمسلمین سید علی محمد بزرگواری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و همچنین فعال سیاسی انتخاباتی از حوزه کهگیلویه بزرگ رفتیم و در خصوص عدم شرکت وی در جلسات گروه‌ها و جریان‌های سیاسی سوالاتی از وی پرسیدیم.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چرا در جلساتی که دعوت شده‌اید شرکت نمی‌کنید گفت: برای ما اصل نظام و انقلاب و مردم از هر چیز دیگری مهمتر است.

فعال انتخاباتی از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در ادامه افزود: راه امام و مکتب امام منش امام و راه شهیدان و سیره مقام معظم رهبری شاخص‌های انقلاب به شمار می‌رود سعی کردیم تا آنجا که می‌توانیم پایبند به این شاخص‌ها باشیم. راه روشنی را امام خمینی در پیش روی ما قرار داده که سعی می‌کنیم در این مسیر و این راه حرکت کنیم.

شور و هیجان 1000 نفری دانشجویان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد/«پیشگامان رهایی» اجتماعی برای نمایش اقتدار
دنبال کنید

وی با بیان این که احترام برای همه احزاب و گروه‌ها قائل هستیم یادآور شد: اما اگر بخواهیم صادقانه به مردم خدمت کنیم و روش و منش امام و مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم هرگز نخواهیم توانست ذیل پرچم گروه‌ها و جریانات سیاسی حرکت کنیم چرا که فردا روزی باید وامدار این گروه‌ها و جریان‌ها شویم و نتوانیم از حقوق عامه مردم دفاع کنیم و لذا راه و روش من در این دوره از انتخابات چنین خواهد بود و اینگونه گام بر خواهم داشت.

این فعال سیاسی گفت: به همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی از اصولگرا تا اصلاح طلب احترام می‌گذاریم.

 فعال سیاسی انتخاباتی در حوزه کهگیلویه بزرگ تصریح کرد: البته منظور من اصولگراهایی هستند که اصول انقلاب را به درستی پاسداری می‌کنند و پای امام و رهبری و شهدا و قانون اساسی ایستاده‌اند و الا اگر کسانی بخواهند از این اسم سوء استفاده کرده و برای خودشان قدرت‌نمایی و مال‌اندوزی کنند مورد قبول ما نیست.

وی گفت: برای آن دسته از اصلاح طلبانی هم احترام قائل هستیم که روحیه مبارزه با فساد داشته باشند و دفاع از مظلوم کنند نه اینکه بخواهند به اهداف و مقاصد سیاسی و انتخاباتی خود دست یابند یا اینکه دست به ساختارشکنی بزنند و همچنین به اصول قانون اساسی پایبندی نشان ندهند لذا هرگز کسانی را که از نام اصولگرایی و اصلاح طلبی سوء استفاده می‌کنند قبول نداریم.

بزرگواری در ادامه تاکید کرد: ضمن احترام به همه جریانات سیاسی داخل استان می‌خواهم در خدمت مردم باشم و در مسیر شهدا و امام و رهبری مسیر خود را تنظیم می‌کنم.

نماینده مجلس: مردم با مشارکت در انتخابات مسیر آینده کشور را مشخص می‌کنند
دنبال کنید

وی یادآور شد: به همین دلیل در نشست هیچ گروه و جریان سیاسی شرکت نخواهم کرد هیچ تعهدی هم نسبت به آنها نخواهم داشت و هیچ میثاق نامه‌ای را هم امضا نخواهم کرد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi