یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

2 پیش‌بینی انتخاباتی از حجت‌الاسلام بزرگواری

به گزارش کرونا از دهدشت؛ تب انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد بالا گرفته و در هر سه حوزه انتخابیه اکنون نامزدهای تایید صلاحیت شده به دنبال جذب و جلب آرای مردم هستند. در همین خصوص حجت الاسلام والمسلمین سید علی محمد بزرگواری نماینده ادوار مجلس و نامزد تایید صلاحیت شده حوزه کهگیلویه بزرگ در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107605
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

کرونا :

2 پیش‌بینی انتخاباتی از حجت‌الاسلام بزرگواری

به گزارش کرونا از دهدشت؛ تب انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد بالا گرفته و در هر سه حوزه انتخابیه اکنون نامزدهای تایید صلاحیت شده به دنبال جذب و جلب آرای مردم هستند.

در همین خصوص حجت الاسلام والمسلمین سید علی محمد بزرگواری نماینده ادوار مجلس و نامزد تایید صلاحیت شده حوزه کهگیلویه بزرگ در گفت‌وگوی کوتاه با کرونا اظهار کرد: خوشبختانه شاهد آرامش انتخاباتی همراه با شور و اشتیاق مردم برای برگزاری یک انتخابات پرشور هستیم.

نماینده سال‌های گذشته و نامزد دوره کنونی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ با بیان این که هم اکنون در خدمت مردم بهمئی هستیم و روز به روز بر شوق و اشتیاق آنها برای حضور در انتخابات افزوده می‌شود گفت: امیدواریم که با همین آرامش به سمت انتخاباتی پرشور حرکت کنیم.

وی گفت: سبد رای این انتخابات همان سبد رای جمهوری اسلامی است.

او یک پیش بینی دیگر هم در خصوص انتخابات کرد و افزود: آنگونه که دیده می‌شود مردم به دنبال یک مشارکت حداکثری به همراه تحول و رویکرد جدید هستند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi