شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعزام دانش‌آموزان باشتی به مناطق عملیاتی جنوب

سرهنگ پاسدار محسن غلامشاهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در باشت در آیین بدرقه دانش آموزان به مناطق جنگی دفاع مقدس اظهار کرد: این تعداد دانش آموز در قالب یک دستگاه اتوبوس همراه با ۴ نفر عوامل به سفر راهیان نور جنوب اعزام شدند. وی افزود: هدف از اعزام کاروان راهیان نور آشنایی دانش آموزان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107330
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹

کرونا :

اعزام دانش‌آموزان باشتی به مناطق عملیاتی جنوب

سرهنگ پاسدار محسن غلامشاهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در باشت در آیین بدرقه دانش آموزان به مناطق جنگی دفاع مقدس اظهار کرد: این تعداد دانش آموز در قالب یک دستگاه اتوبوس همراه با ۴ نفر عوامل به سفر راهیان نور جنوب اعزام شدند.

وی افزود: هدف از اعزام کاروان راهیان نور آشنایی دانش آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس، اهداف و آرمان‌های شهدا و بالا بردن روحیه ایثار و فداکاری در قشر نوجوان و جوان و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت: دانش آموزان بسیجی در این اردو ۳ روزه با حضور در یادمان  هویزه ، الغمه،  شلمچه، طلاییه و خرمشهر  از برنامه‌های معنوی، رزمی فرهنگی و مسابقات ورزشی و فرهنگی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: روایان فتح همراه کاروان راهیان نور، حوادث دوران دفاع مقدس را با بیان شیوا و واقعی به نسل جوان انتقال می‌دهند.

سرهنگ غلامشاهی بر ضرورت انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جدید تاکید و اظهار امیدواری کرد: دانش آموزان شرکت کننده در اردوهای راهیان نور بتوانند از مسایل فرهنگی و معنوی این اردوها بیشترین بهره را ببرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت: اعزام دانش‌آموزان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان باشت هم درحاشیه اعزام کاروان راهیان نوردانش آموزان پسر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور، این اعزام را فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جوان جامعه با رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برشمرد.

سید حمید حیدری عنا  گفت: امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا است و نوجوانانی که برای زیارت مناطق عملیاتی می‌روند این اردوها برکت و الهام بخش است، چرا که نوجوانان در کنار سفر زیارتی با رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

واژگونی خودرو در جاده یاسوج - شیراز ۲ کشته برجا گذاشت 
دنبال کنید

همچنین در این اعزام حجت الاسلام گنجه ای امام جمعه باشت  در سخنانی با گرامیداشت یادو خاطره شهدا مکتوب کردن سفر کاروان راهیان نور را برای انتقال به نسل‌های آینده بسیار مهم دانست و افزود: در این سفر زیارتی جوانان علاوه بر آشنایی  و پی بردن به خصوصیت شهدا می‌خواهند مانند شهدا سرافراز شوند و لازمه این سرافرازی نیز تبعیت و پیروی از ولایت فقیه و رهبری می‌باشد.  

او از دانش‌آموزان خواست تا از تمام لحظات این سفر معنوی برای خودسازی بهره کافی را ببرند و به‌عنوان سفیران نور، پیام خون شهدا را برای دیگران بازگو کنند و پیام رسان خون شهدا باشند.

اعزام دانش‌آموزان باشتی به مناطق عملیاتی جنوب 7

اعزام دانش‌آموزان باشتی به مناطق عملیاتی جنوب 8

اعزام دانش‌آموزان باشتی به مناطق عملیاتی جنوب 9

اعزام دانش‌آموزان باشتی به مناطق عملیاتی جنوب 10

اعزام دانش‌آموزان باشتی به مناطق عملیاتی جنوب 11

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi