پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش پروازهای هفتگی فرودگاه گچساران

غلامرضا کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران گفت: دومین پرواز هفتگی گچساران- تهران با هواپیمای CRJ200 متعلق به شرکت هواپیمایی پارس‌ایر، با ظرفیت ۴۷ مسافر از هفته آینده برقرار است.  وی بیان کرد: طبق برنامه هفتگی، این هواپیما در روزهای سه شنبه حوالی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از تهران پرواز کرده و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107082
تاریخ انتشار : جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

کرونا :

افزایش پروازهای هفتگی فرودگاه گچساران

غلامرضا کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران گفت: دومین پرواز هفتگی گچساران- تهران با هواپیمای CRJ200 متعلق به شرکت هواپیمایی پارس‌ایر، با ظرفیت ۴۷ مسافر از هفته آینده برقرار است. 

وی بیان کرد: طبق برنامه هفتگی، این هواپیما در روزهای سه شنبه حوالی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از تهران پرواز کرده و حوالی ساعت ۱۱ و ۵۰ دقیقه در فرودگاه گچساران می نشیند و پس از ۲۵ دقیقه توقف، در ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه دوباره این فرودگاه را به مقصد تهران ترک می کند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد:همشهریان گچسارانی می توانند جهت رزرو بلیط کلاس اکونومی این هواپیمای چارتر، از طریق سایت https://charter724.agency اقدام کنند.

کمالی عنوان کرد: هواپیما CRJ200 یکی از ایمن ترین هواپیماهای حال حاضر دنیاست که موتور آن جنرال الکتریک است که در سال ۲۰۱۸ وارد ایران شده است.

وی گفت: این هواپیما مسیر تهران-گچساران را به مدت یک ساعت و ۲۰ دقیقه طی می کند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد:با پیگیری های صورت گرفته در روزهای آینده پرواز جدید دیگری در روزهای چهارشنبه  اضافه خواهد شد و این خدمتی دیگر از نفت به مردم منطقه است.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi