پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

احتمال افزایش تعداد داوطلبان انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید جواد هاشمی‌ با اشاره به اینکه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۹ نفر هستند، گفت: با توجه به اینکه تا ۱۹ بهمن فرصت رسیدگی به شکایات داوطلبان عدم احراز صلاحیت شده و  رد صلاحیت شده وجود دارد احتمال اینکه صلاحیت افراد دیگری تایید و وارد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107070
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

کرونا :

احتمال افزایش تعداد داوطلبان انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید جواد هاشمی‌ با اشاره به اینکه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۹ نفر هستند، گفت: با توجه به اینکه تا ۱۹ بهمن فرصت رسیدگی به شکایات داوطلبان عدم احراز صلاحیت شده و  رد صلاحیت شده وجود دارد احتمال اینکه صلاحیت افراد دیگری تایید و وارد صحنه انتخابات شوند وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بر قانون مدار بودن کاندیدای انتخاباتی تاکید کرد و گفت: نباید به بهانه مشارکت کارهای فراقانونی که سبب تحریک جوانان و بر هم خوردن امنیت استان و کشور می شود انجام شود.

وی به برگزاری انتخابات اخلاق مدارانه و در چارچوب قانون تاکید کرد و گفت: برخی‌ها به بهانه شور انتخاباتی دنبال کارهای خلاف قانون هستند که پذیرفتنی نیست.

این مسوول بیان کرد: آنچه مورد انتقاد نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مجلس خبرگان رهبری شده تخریب‌هایی است که داوطلبان انتخابات علیه همدیگر انجام می‌دهند لذا انتظار می‌رود داوطلبان انتخابات به جای تخریب همدیگر برنامه های خود را اعلام کنند و به ترویج هنجارهای شایسته انتخاباتی بپردازند.

هاشمی با اشاره به اینکه کارآمدی، تقوا و پای بندی داوطلبان انتخابات به نظام اسلامی مدنظر مردم است، گفت: دشمن نمی خواهد ما در انتخابات حضور داشته باشیم لذا شرکت در انتخابات موجب تحکیم نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود. 

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi