یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار وزیر ارشاد و استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دستور ویژه اسماعیلی

به گزارش کرونا از یاسوج سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه بویراحمد با اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد که در این جلسه وزیر ارشاد دستور اقدام پردیس سینمایی یاسوج را صادر کرد.   در دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد هاشمی جانشین وزیر و معاون

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107037
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۴:۵۶

کرونا :

دیدار وزیر ارشاد و استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دستور ویژه اسماعیلی

به گزارش کرونا از یاسوج سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه بویراحمد با اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد که در این جلسه وزیر ارشاد دستور اقدام پردیس سینمایی یاسوج را صادر کرد. 

 در دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد هاشمی جانشین وزیر و معاون حقوقی ، امور مجلس و استان‌ها وزارت ارشاد، امین درخشان مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان و سید افضل حسینی مدیرکل حوزه استاندار  حضور داشتند.

اسماعیلی وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی با قدردانی از توجه استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وی از استانداران موفق دولت است و  هیات دولت وشخص آقای رئیس جمهور بر کار آمدی ایشان همواره تاکید دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد هم از  ادارات کل موفق ما در سطح استان‌ها است  همانطور که آقای درخشان رابعنوان مدیرکل برتر در هفته‌های گذشته تقدیر و تجلیل کردیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: دولت و وزارت فرهنگ مصمم است برای توجه جدی  به زیرساخت‌های فرهنگی در استان‌ها و عقب ماندگی هایی که در این حوزه است یک اهتمام جدی داشته باشد و این کار مهم در قالب سفرهای استانی با تخصیص اعتبارات خوبی شروع و در حال انجام است.

اسماعیلی با اشاره به  درخواست استاندار کهگیلویه وبویراحمد برای ساخت سینما در مرکز استان گفت : پردیس سینمای شهر یاسوج به عنوان مرکز استان را حتما عملیاتی و اجرایی خواهیم کرد و این مهم به تحقق خواهد پیوست.

در این دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ارائه گزارشی از زیرساخت‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در استان افزود: علی رغم کمبود اعتبارات فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فعالیت‌های فرهنگی چشمگیر و رضایت بخشی در سطح استان برگزار کرده است که موجب رضایتمندی حوزه فرهنگ
و هنر گردیده است.

دومین کارخانه فولاد در بویراحمد احداث می شود 
دنبال کنید

وی با قدر دانی از زحمات موثر و نگاه تحولی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان از مدیر کل ارشاد استان قدردانی کرد و افزود: فرهنگ و ارشاد اسلامی از دستگاه‌های موفق استان که در دولت سیزدهم فعالیت قابل توجهی داشت.

احمدزاده از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست نسبت به زیرساخت‌های فرهنگی و هنری استان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به سفر وزیر ارشاد در مهر ماه امسال قول ساخت پردیس سینمایی، زمین مورد نظر در نقطه مطلوب شهر یاسوج آماده تحویل برای ساخت سینما است که انتظار داریم مشکل سینما در مرکز استان برطرف شود.

در ابتدای این دیدار امین درخشان مدیر فرهنگ ارشاد اسلامی استان گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان و همچنین ضرورت توجه وزارت ارشاد به   زیرساخت‌های  فرهنگی در استان ارائه داد و خواستار دستور ویژه وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی برای تخصص اعتبارات ویژه در  استان شد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi