پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر خوب هواشناسی از بارش‌های نرمال بهمن ماهی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، علی کرمی در نشست اضطراری مدیریت بحران به اشاره به اینکه تا قبل از امروز بارش‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷۳ میلی‌متر کاهش بارندگی‌ها بوده گفت: بارش‌ها نسبت به بلندمدت ۱۳۵ میلی‌متر کاهش داشته است. مدیرکل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: بیشترین کاهش بارندگی نسبت به مدت مشابه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 107007
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

کرونا :

خبر خوب هواشناسی از بارش‌های نرمال بهمن ماهی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، علی کرمی در نشست اضطراری مدیریت بحران به اشاره به اینکه تا قبل از امروز بارش‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷۳ میلی‌متر کاهش بارندگی‌ها بوده گفت: بارش‌ها نسبت به بلندمدت ۱۳۵ میلی‌متر کاهش داشته است.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: بیشترین کاهش بارندگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و همچنین نسبت به بلندمدت در مناطق سردسیری بوده است.

وی خبر خوبی از بارش‌های نرمال در بهمن ماه داشت و گفت: از دیشب بارش‌ در اکثر نقاط استان آغاز شده و تا اواخر امشب ادامه دارد، ضمن اینکه از صبح روز جمعه تا اواخر وقت شنبه بارش‌ها شدیدتر خواهد بود که هشدار سطح نارنجی صادر کردیم.

این مسوول بیان کرد: این سامانه بارشی همه مناطق استان را در بر می‌گیرد اما شدت بارش‌ها برای مناطق سردسیری بویراحمد و دنا پیش‌بینی شده است.

کرمی با اشاره به بارش برف در ارتفاعات و مناطق برف‌گیر مناطق سردسیری گفت:موج سوم بارش‌ها اواخر دوشنبه هفته آینده تا روز چهارشنبه پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد توصیه کرد از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند و در گردنه‌های برف‌گیر تجهیزات به همراه داشته باشند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi