شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهرداری‌ها و بانک‌ها در البرز برای جامعه معلولین مناسب سازی شوند

به گزارش کرونا از کرج، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز،‌ عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان که به دبیری اداره کل بهزیستی استان و با حضور اعضای جلسه در سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن ابلاغ دستور استاندار البرز در خصوص مناسب سازی ساختمان‌های اداری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106917
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷

کرونا :

شهرداری‌ها و بانک‌ها در البرز برای جامعه معلولین مناسب سازی شوند

به گزارش کرونا از کرج، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز،‌ عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان که به دبیری اداره کل بهزیستی استان و با حضور اعضای جلسه در سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن ابلاغ دستور استاندار البرز در خصوص مناسب سازی ساختمان‌های اداری استان، گفت: با توجه به اهمیت جایگاه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی به عنوان سیاست گذار و ناظر بر فعالیت سایر دستگاه‌‌های اجرایی در حوزه مناسب سازی معابر، اماکن عمومی، ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور ایجاد بستر مناسب برای تردد افراد دارای معلولیت، جانبازان، سالمندان، کودکان، بانوان باردار و سایر گروه ها، تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان مکلف به مناسب سازی اماکن و معابر عمومی شدند.

وی به برگزاری مستمر جلسه اشاره کرد و افزود: اداره کل بهزیستی استان به عنوان دبیر این ستاد طبق ارزیابی صورت گرفته توسط دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشورطی ۶ ماهه اول سال جاری، رتبه چهارم کشوری را کسب کرد.

افضلی ادامه داد: این مهم بیانگر فعالیت هدفمند و همکاری موثر این دبیرخانه با معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و کلیه دستگاه‌‌های اجرایی است که امید می‌رود با تداوم این روند شاهد کسب رتبه نخست کشوری باشیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اهمیت مقوله مناسب سازی معابر و اماکن عمومی استان از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست در اعتبارات مرتبط با تعمیر و تجهیز ساختمان های اداری، اولویت مناسب سازی را مدنظر قرار دهند تا مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به اجرایی شدن مصوبات این ستاد اقدام کنند.

باشت در مسیر توسعه و تحول/کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های حیاتی با حضور معاون استاندار و نماینده
دنبال کنید

رفع مسائل و مشکلات فنی پروژه‌ها، معابر، راه‌ها بویژه اختلاف ارتفاع طرح‌های عمومی از جمله مواردی بود که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز به آن اشاره کرد.

افضلی در این خصوص یادآور شد: از شهرداران و رؤسای بانک‌های استان انتظار می‌رود نسبت به مناسب سازی اماکن خود اقدام کنند. در این راستا فرمانداران شهرستان‌های استان نیز مکلف هستند علاوه بر برگزاری نشست‌های منظم شهرستانی، در جلسات آتی ستاد گزارش اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان های استان را ارائه دهند.

تشکیل تیم نظارت و بازرسی بر عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی استان از دیگر نکاتی بود که افضلی به آن اشاره کرد و گفت: احکام اعضای ستاد مناسب سازی بزودی صادر می شود در این راستا امیدواریم با تشکیل تیم نظارت و بازرسی استان در حوزه مناسب سازی شاهد اقدامات لازم در سطح شهرستان های استان باشیم.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi