جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه مهم شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد به روایت دبیر شورا

به گزارش کرونا از یاسوج؛ نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضا برگزار شد. بهرام موحدزاده دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان در حاشیه این نشست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به سوالی مبنی بر تصمیمات اتخاذ شده اخیر در شورای ائتلاف استان گفت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106893
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

کرونا :

جلسه مهم شورای ائتلاف کهگیلویه و بویراحمد به روایت دبیر شورا

به گزارش کرونا از یاسوج؛ نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضا برگزار شد.

بهرام موحدزاده دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان در حاشیه این نشست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به سوالی مبنی بر تصمیمات اتخاذ شده اخیر در شورای ائتلاف استان گفت: فرایند انتخاب نامزدهای نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد می‌بایست انجام شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گام اول دعوت از افراد همسو با جریان انقلابی است که ابتدا می‌بایست از آنها مصاحبه انجام شود.

وی با بیان اینکه این کار در حوزه انتخابیه بویراحمد مارگون و دنا شکل عملیاتی به خود گرفته است گفت: از میان نیروهایی که در دایره افراد همسو یا جریان انقلاب تعریف می‌شوند تنها یک نفر برای مصاحبه پیش قدم شد و بقیه نیامدند هرچند که میثاقنامه را هم برای آنها فرستاده‌ایم تا امضا کنند.

این فعال سیاسی به محتوای این میثاق‌نامه اشاره کرد و گفت: اگر گزینه نهایی مشخص شد باید بپذیرند که این گزینه را در پایان حمایت کنند اما بقیه دوستان به جز یک نفر این نامه را امضا نکردند.

موحدزاده افزود: بعد از این مرحله به گام دوم می‌رویم در گام دوم در شهرستان‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر هر کدام از اعضای شورای ائتلاف باید ۵ نفر را دعوت کنند و شهرستان‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر هر یک از اعضای شورای ائتلاف می‌بایست ۱۰ نفر را دعوت کنند که این مرحله در حوزه انتخابیه بویراحمد دنا و مارگون روز گذشته انجام شد و ۴۵۵ نفر در این فرایند ارزیابی خود را از نامزد شورای ائتلاف انجام دادند.

اجرای بیش از ۳۹ هزار میلیارد طرح‌های راه و شهرسازی در گچساران
دنبال کنید

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: آنها پرسشنامه را تکمیل کردند و جمع‌بندی آنها به شورای ائتلاف استان ارسال شد.

موحدزاده گفت: شب گذشته نیز در مرحله سوم اعضای شورای ائتلاف استان گزینه‌ای را که از شهرستان ارسال شده بود مورد ارزیابی قرار دادند تا اینکه جمع‌بندی نهایی صورت گیرد و بعد از معرفی نامزد نهایی در استان به مرکز ارسال شود تا در آنجا تصمیم نهایی اتخاذ گردد.

وی متذکر شد که در این فرایند در حوزه انتخابیه بویراحمد دنا و مارگون تنها یک نفر ثبت نام کرده بود و همان یک نفر هم مورد ارزیابی قرار گرفت.

اما شنیده‌های خبرنگار فارس حاکی از آن است که تنها نادر منتظریان در این فرایند حاضر شده بود و به عبارتی در مرحله استانی پس از جمع‌بندی ارزیابی‌ها امکان معرفی وی به عنوان نامزد شورای ائتلاف وجود دارد تا که تصمیم نهایی در تهران اتخاذ شود.

به گزارش فارس در خصوص ۲ حوزه انتخابیه گچساران و کهگیلویه هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi