یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

درصد مشارکت مردم شهرستان‌های کهگیلویه وبویراحمد در پویش ملی سلامت

 به گزارش کرونا از یاسوج، دکتر محمد ملک‌زاده با اشاره به اینکه پویش ملی سلامت ۳۰ دی ماه به پایان رسید، اظهار داشت: جمعیت هدف ۱۸ سال به بالا در استان برای غربالگری در پویش ملی سلامت ۵۴۷ هزار و ۴۰ نفر بود. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این پویش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106866
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۴:۵۶

کرونا :

درصد مشارکت مردم شهرستان‌های کهگیلویه وبویراحمد در پویش ملی سلامت

 به گزارش کرونا از یاسوج، دکتر محمد ملک‌زاده با اشاره به اینکه پویش ملی سلامت ۳۰ دی ماه به پایان رسید، اظهار داشت: جمعیت هدف ۱۸ سال به بالا در استان برای غربالگری در پویش ملی سلامت ۵۴۷ هزار و ۴۰ نفر بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این پویش ۵۳۵ هزار و ۳۰۶ نفر غربال شدند که ۹۷.۸۶ درصد جمعیت استان در این پویش شرکت کردند.

وی بیان کرد: از این تعداد ۹ هزار و ۷۶ نفر با احتمال فشار خون و ۴ هزار و ۵۸۹ نفر با احتمال ابتلا به دیابت در استان شناسایی شدند.

این مسوول با اشاره به اینکه ۸ هزار و ۳۸۵ نفر بیمار فشار خون جدید و ۴ هزار و ۳۴۴ نفر بیمار دیابتی جدید ثبت شد گفت: بیشترین جمعیت شرکت کننده در این پویش در شهرستان چرام بود و ۱۰۵.۲۳ درصد جمعیت غربال شدند.

ملک‌زاده از غربالگری ۱۰۳.۳ درصد جمعیت شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: ۱۰۳.۲ درصد جمعیت باشت، ۱۰۲.۱۳ درصد جمعیت دنا و ۱۰۲.۰۶ درصد جمعیت مارگون غربال شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۱۰۰.۹۳ درصد مردم بهمئی، ۹۹.۶۶ درصد جمعیت لنده، ۹۸.۶۳ درصد جمعیت گچساران و ۹۷.۸۱ درصد مردم بویراحمد در این پویش ملی شرکت کردند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi