یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرتاب موشک‌های ایران به مقر صهیونیست‌ها انتقام خون شهدای مظلوم کرمان را گرفت

به گزارش کرونا از شهرکرد، حجت‌الاسلام علی‌اکبر براتی در سلسله نشست‌های ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با موضوع تحلیلی بر طرح‌های شکست خورده استکبار جهانی در مهار جبهه مقاومت، گفت: موشک‌هایی که در این روزهای اخیر از کشور ایران به مراکز آموزشی و نظامی مرتبط با صهیونیست‌ها در سوریه و عراق شلیک شد، انتقام خون شهدای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106634
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

کرونا :

پرتاب موشک‌های ایران به مقر صهیونیست‌ها انتقام خون شهدای مظلوم کرمان را گرفت

به گزارش کرونا از شهرکرد، حجت‌الاسلام علی‌اکبر براتی در سلسله نشست‌های ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با موضوع تحلیلی بر طرح‌های شکست خورده استکبار جهانی در مهار جبهه مقاومت، گفت: موشک‌هایی که در این روزهای اخیر از کشور ایران به مراکز آموزشی و نظامی مرتبط با صهیونیست‌ها در سوریه و عراق شلیک شد، انتقام خون شهدای مظلوم حادثه کرمان را گرفت و برای بازماندگان این شهدا و خصوصا طرفداران رمز دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی آرامش ایجاد کرد.

حزب‌الله هدفمندتر از حماس مبارزه علیه دشمن را پیگیری می‌کند

دبیر مجمع فعالان جبهه جهانی انقلاب اسلامی افزود: یکی از اقدامات بسیار مهم امروز حزب الله این است که هدفمندتر از حماس مراکز نظامی رژیم صهیونیستی و اتفاقات هوایی را در شمال فلسطین پیگیری کرده و هم‌اکنون مراکز دشمن را تا عمق ۱۰ کیلومتری مورد حمله و هدف بمباران قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: این دقت و هدفمند بودن حزب‌الله نشان می‌دهد که اگر در آینده قصد حملات زمینی برای مقابله با دشمن را داشته باشد هیچ مانعی سد راهش نیست.

براتی تصریح کرد: در این مدتی که از اشغال فلسطین می‌گذرد واژه آوارگان فلسطینی در این صد روز به واژه آوارگان اسرائیلی تبدیل شده است.

 یمنی‌ها دلاورانه وارد جنگ با اسرائیلی‌ها شدند

وی عنوان کرد: برادران یمنی علی‌رغم اینکه خودشان درگیر جنگ بودند اما مردم فلسطین را تنها نگذاشتند و موشک‌های خود را برای ناامن کردن مراکز نظامی و آموزشی صهیونیست‌ها پرتاب کردند چرا که فلسطین را درک کرده و به عمق فاجعه جنایات رژیم منحوس اسرائیل پی برده‌اند.

ایران زمان پهلوی؛ ایرانی مظلوم و منظلم بود

دبیر مجمع فعالان جبهه جهانی انقلاب اسلامی گفت: کشور ایران قبل از انقلاب اسلامی مظلوم بود، یعنی مظلومی که حقوقش رعایت نمی‌شد چرا که ظلم را قبول کرده و به عناوین مختلف توسط حاکمان مستبد و با حمایت دولت‌های آمریکا و انگلیس مورد ظلم قرار می‌گرفت و تمام دارایی‌هایش به تاراج گذاشته می‌شد.

جهاد آبرسانی به روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم
دنبال کنید

وی افزود: به عنوان مثال قانون مصونیت قضایی برای آمریکایی‌ها ایجاد کرده بود و دادگاه‌های ایران صلاحیت نداشتند مجرمین آمریکایی را بازخواست کنند که به دنبال آن هر جنایتی در ایران توسط آمریکا انجام می‌شد.

استقامت ایران، مقتدر، مقاوم و سربلند

براتی اظهار داشت: امام خمینی(ره) به مردم ایران مقاومت را آموخت و با دادن ۲۵۰ هزار شهید یک وجب از خاک ایران از دست نرفت و دشمن شکست خورده به خانه‌اش برگشت و ایران مقتدر به‌ وجود آمد.

وی گفت: کسی دست یاری به‌ سوی مظلوم منظلم دراز نمی‌کند چرا که ظلم را قبول کرده در حالی که مظلوم مقتدر با ایستادگی در برابر ظلم حتی اگر شکست بخورد پیروز میدان و محبوب قلب‌ها است.

ایران کنونی و حمایت از شرکای تمدنی

دبیر مجمع فعالان جبهه جهانی انقلاب اسلامی افزود: ایران امروز، مظلوم‌ یاور است و سایه تروریست و جنگ را از جفرافیای شرکای تمدنی بیرون می‌کند.

وی عنوان کرد: ایران، حزب‌الله لبنان و مردم فلسطین شرکای تمدنی یکدیگرند و برای بر هم زدن بازی ناعادلانه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها با هم هم‌پیمان شده و سایه جنگ و ظلم را با مبارزه از منطقه دور می‌کنند.

براتی گفت: به زودی فلسطین نیز از مظلوم منظلم به مظلوم مقتدر تبدیل خواهد شد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi