چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

کاندیدای انتخابات مجلس در شبکه دنا با مردم صحبت می‌کنند

به گزارش کرونا از یاسوج، امیر رئوف در جمع خبرنگاران به راه‌اندازی کانال‌های تلویزیونی ویژه انتخابات در سطح کشور و استان اشاره کرد و گفت: با تلاش همه همکاران در رسانه ملی بستر دسترسی مخاطبان به ۲۰۰ کانال انتخاباتی در کشور و سه شبکه استانی در حوزه های انتخابیه فراهم شده است. مدیرکل صدا و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106631
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

کرونا :

کاندیدای انتخابات مجلس در شبکه دنا با مردم صحبت می‌کنند

به گزارش کرونا از یاسوج، امیر رئوف در جمع خبرنگاران به راه‌اندازی کانال‌های تلویزیونی ویژه انتخابات در سطح کشور و استان اشاره کرد و گفت: با تلاش همه همکاران در رسانه ملی بستر دسترسی مخاطبان به ۲۰۰ کانال انتخاباتی در کشور و سه شبکه استانی در حوزه های انتخابیه فراهم شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد جهاد تبیین را رسالت رسانه ملی دانست و عنوان کرد: صدا و سیما همواره با فراهم کردن بستر فنی کانال‌های تلویزیونی و همچنین تولید محتوا در قالب های گوناگون و جذاب در راستای جهاد تبیین گام بر می‌دارد.

وی حاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای سه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، گچساران و باشت و کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده است که برای هر حوزه، یک کانال تلویزیونی انتخاباتی فعالیت داوطلبان را پوشش می‌دهد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi