پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید از پروژه‌های شهر دیشموک و 2 وعده آقای مدیرکل به شهرداری و شهروندان

به گزارش کرونا از دیشموک؛ مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد به منظور بازدید از طرحها و پروژه های شهردای به دیشموک سفر کرد.  فرزاد بابکان‌پور در این بازدید پروژه‌های شهری شهرداری را خوب برآورد کرد و گفت: پارک اسکان با مساحتی حدود ۶ هزارمتر مربع با مشارکت بنیاد علوی تاکنون

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106628
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

کرونا :

بازدید از پروژه‌های شهر دیشموک و 2 وعده آقای مدیرکل به شهرداری و شهروندان

به گزارش کرونا از دیشموک؛ مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد به منظور بازدید از طرحها و پروژه های شهردای به دیشموک سفر کرد. 

فرزاد بابکان‌پور در این بازدید پروژه‌های شهری شهرداری را خوب برآورد کرد و گفت: پارک اسکان با مساحتی حدود ۶ هزارمتر مربع با مشارکت بنیاد علوی تاکنون مبلغ ده میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده است که برای تکمیل نیاز به بودجه دارد. 

وی با بیان اینکه این هزینه از محل اعتبارات ارزش افزوده تامین شده است، تصریح کرد: از بودجه ای که از محل ارزش افزوده به استان تخصیص می یابد برای تکمیل پروژه این پارک تامین اعتبار خواهیم کرد تا پروژه تکمیل شود و برای استفاده در اختیار مردم قرار گیرد. 

بازدید از پروژه‌های شهر دیشموک و 2 وعده آقای مدیرکل به شهرداری و شهروندان 4

مدیرکل اموردفتر شهری استانداری در بازدید از خیابانها و معابر شهر دیشموک با بیان اینکه ۴۵ خیابان و کوچه شهر دیشموک به مساحت ۳۵۰۰۰ متر مربع آسفالت و لکه گیری شده، عنوان کرد: این آسفالت با قیری که به صورت رایگان در اختیار شهرداری قرار گرفت و از محل اعتبارات داخلی شهردای صورت گرفت. 

فرزاد بابکان پور با تقدیر و تشکر از مجموعه شورای شهر و شهرداری به جهت تلاش برای پیشرفت طرحها و پروژه های شهری، افزود: پروژه های خوبی در دست مطالعه و بررسی دارند که به زودی شروع خواهند شد و شهر دیشموک، شهری در خور شاَن  شهروندان ساخته خواهد شد. 

وی مشکل شهرداری دیشموک را ماشین آلات عمرانی و ماشین سنگین برای رفع مشکلات شهر عنوان کرد و گفت: شهرداری از نظر ماشین آلات عمرانی در شرایط سختی به سر می برد و تلاش خواهیم کرد در صورت تامین ماشین آلات عمرانی از کشور از این ماشین آلات به دیشموک تخصیص دهیم تا شهرداری بتواند مشکلات مردم و شهر را به حداقل برساند. 

معاون سیاسی: شهامت و روحیه ایثارگری جامعه زنان از برکات انقلاب اسلامی است
دنبال کنید

این مسوول در بازدید از دره بزرگ شهر گفتند: تلاش خواهیم کرد از محل اعتبارات حوزه بحران برای ساماندهی و ایجاد سیل بند در دره بزرگ شهر به شهرداری کمک کنیم تا این مشکل نیز برطرف شود.

بازدید از پروژه‌های شهر دیشموک و 2 وعده آقای مدیرکل به شهرداری و شهروندان 5

به گزارش فارس؛ مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری به متظور بازدید از پروژه های عمرانی به دیشموک سفر کرده بود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi