جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای بیش از ۲ هزار میلیارد ریال طرح آبی در گچساران

آرش مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:طرح های متعددی در گچساران در حوزه آب منطقه ای در دست اجراست و تاکنون اعتبارات خوبی به آنها اختصاص یافته است. وی بیان کرد: افزایش اعتبارات در حوزه امور آب گچساران در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است. مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106341
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

کرونا :

اجرای بیش از ۲ هزار میلیارد ریال طرح آبی در گچساران

آرش مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:طرح های متعددی در گچساران در حوزه آب منطقه ای در دست اجراست و تاکنون اعتبارات خوبی به آنها اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: افزایش اعتبارات در حوزه امور آب گچساران در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعال بودن پروژه های مهم آب منطقه ای در گچساران تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۱۱۳ میلیارد ریال طرح آبی در مناطق مختلف گچساران در دست اجراست.

مصلح عنوان کرد: این طرح ها در بخش سد، شبکه انتقال آب کشاورزی، تامین آب شرب، ساماندهی رودخانه و کنترل سیلاب در گچساران در دست اقدام هستند.

وی گفت: در سالجاری ۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از طرح خط انتقال تامین آب کشاورزی ۲ دشت‌ آبرزی و تنگ انگشترک گچساران اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد: با تکمیل و بهره برداری از این طرح بیش از یکهزار هکتار از اراضی دیم این مناطق آبی خواهد شد.

مصلح بیان کرد: طرح خط انتقال تامین آب کشاورزی دشت های آبرزی و تنگ انگشترک تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: طرح تامین آب اراضی تنگ انگشترک به وسعت ۳۰۰ هکتار بصورت ۱۰۰ درصد تکمیل و هم اکنون خط انتقال اصلی تامین آب اراضی کشاورزی آبرزی به طول پنج و هفت دهم کیلومتر با قطر ۸۰۰ میلیمتر در حال اجراست .

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آب طرح تامین آب اراضی تنگ انگشترک تا پایان امسال از سد کوثر تامین خواهد شد و این طرح آبی هم اکنون از سوی چهار پیمانکار فعال است.

یاسوج در اوج هیجان مسابقات فوتسال/آخرین نتایج و برنامه بازی های روز پنجم جام فجر
دنبال کنید

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi