پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاسخ نماینده ۲ دوره بویراحمد و دنا در مجلس به یک شایعه انتخاباتی

به گزارش کرونا از یاسوج، این روزها در هر کوچه و خیابان در جای جای استان کهگیلویه و بویراحمد آنچه که بیشتر شنیده می‌شود تحلیل‌های انتخاباتی است علاوه بر بازار شایعات تایید یا رد صلاحیت‌ها تحلیل‌ها و پیش بینی‌ها هم بازار گرمی دارد. به گزارش فارس اما در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گویی رقابت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105701
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

کرونا :

پاسخ نماینده ۲ دوره بویراحمد و دنا در مجلس به یک شایعه انتخاباتی

به گزارش کرونا از یاسوج، این روزها در هر کوچه و خیابان در جای جای استان کهگیلویه و بویراحمد آنچه که بیشتر شنیده می‌شود تحلیل‌های انتخاباتی است علاوه بر بازار شایعات تایید یا رد صلاحیت‌ها تحلیل‌ها و پیش بینی‌ها هم بازار گرمی دارد.

به گزارش فارس اما در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گویی رقابت میان نامزدهای انتخاباتی بیش از سایر حوزه‌های انتخابیه داغ‌تر بوده چرا که در این حوزه انتخابیه در صورت تایید و عبور از فیلتر شورای نگهبان چند کاندیدای شاخص با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

در این میان یکی از نامزدهای انتخاباتی غلام محمد زارعی نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد بزرگ است  که برخی هنوز معتقدند این نامزد شاخص انتخاباتی تا آخر در صحنه نمی‌ماند و ممکن است با روشن شدن عرصه انتخابات و اعلام کاندیداهای قطعی از سوی شورای نگهبان وی تجدید نظری در ماندن یا نماندن داشته باشد .

در همین خصوص گفتگوی کوتاهی با غلام محمد زارعی نماینده ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد بزرگ داشتیم زارعی در پاسخ به این سوال که آیا تا آخر در انتخابات خواهید ماند چنین پاسخ داد که با روشن شدن وضعیت تایید صلاحیت‌ها و بودن ما در صحنه قطعاً تا آخر خواهیم ماند.

وی در پاسخ به این سوال که بعضی‌ها تحلیل می‌کنند که ماندن یا نماندن شما به تایید یا رد صلاحیت برخی از نامزدهای دیگر مرتبط است گفت این تحلیل‌ها نادرست بوده و بودن و نبودن ما در انتخابات هیچ ربطی به بودند یا نبودن دیگران ندارد و قطعاً تا آخر در میدان خواهیم ماند و کار خود را انجام خواهیم داد.

تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi