سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اسرائیل با ترور به دنبال القای جهانیان در رسیدن به اهداف خود در غزه است

به گزارش کرونا از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی معصومی تولیت مدرسه علمیه مالک اشتر بندرعباس امروز با محکومیت حادثه دلخراش گلزار شهدا کرمان اظهار داشت: اسرائیل  با این اقدامات کور و ترمز های هدفمند می‌خواهد به گونه ای  ضعف های درون خود را در چشم جهانیان برطرف کند. وی افزود: در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105698
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

کرونا :

اسرائیل با  ترور  به دنبال القای جهانیان در  رسیدن به اهداف خود در غزه است

به گزارش کرونا از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی معصومی تولیت مدرسه علمیه مالک اشتر بندرعباس امروز با محکومیت حادثه دلخراش گلزار شهدا کرمان اظهار داشت: اسرائیل  با این اقدامات کور و ترمز های هدفمند می‌خواهد به گونه ای  ضعف های درون خود را در چشم جهانیان برطرف کند.

وی افزود: در صدد القای این است که  بگوید ما ضعیف نیستیم، ما قدرتمند هستیم و  همچنانی که در لبنان هم آن ساختمانی که دو نفر از بچه های حماس در آن حضور داشتند را موشک زدند.  

استاد حوزه و دانشگاه هرمزگان ادامه داد: اسرائیل به دنبال این رویکرد است که به دنیا اعلام کند که بالاخره بعد از ۹۰ روز کشتار زن و کودک بی گناه در غزه برخی اهداف ما به نتیجه رسیده است.

 آیت الله معصومی خاطرنشان کرد: بالاخره دشمن بیکار نمی‌نشیند اگر چشم های هوشیار سربازان گمنام امام زمان علیه السلام نبود که ما الآن مملکت‌مان باید تکه پاره می شد.

   پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi