جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه باشت به دیدار روحانی و مبارز قدیمی رفت+تصویر

به گزارش کرونا از باشت، حجت‌الاسلام امید گنجه‌ای امام جمعه باشت صبح امروز با حضور در منزل حجت‌الاسلام سید نادر حسینی از زحمات و تلاش‌های چندین دهه‌ای این روحانی پیشکسوت و مبارز قدیمی باشت قدردانی کرد. حجت الاسلام سید نادر حسینی نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور امام جمعه باشت  سرکشی حجت الاسلام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105019
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱:۲۸

کرونا :

امام جمعه باشت به دیدار روحانی و مبارز قدیمی رفت+تصویر

به گزارش کرونا از باشت، حجت‌الاسلام امید گنجه‌ای امام جمعه باشت صبح امروز با حضور در منزل حجت‌الاسلام سید نادر حسینی از زحمات و تلاش‌های چندین دهه‌ای این روحانی پیشکسوت و مبارز قدیمی باشت قدردانی کرد.

حجت الاسلام سید نادر حسینی نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور امام جمعه باشت  سرکشی حجت الاسلام گنجه‌ای را مایه دلگرمی دانست.

در این دیدار، حجت الاسلام گنجه ای از زحمات حجت‌الاسلام سید نادر حسینی در مسیر ترویج معارف و احکام دینی و اسلامی تقدیر کرد.

وی با تاکید بر لزوم قدردانی و تکریم از علما گفت: حضور روحانیون پیشکسوت در جامعه غنیمتی است که باید از وجود آن‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله در عرصه فرهنگی بهره بیشتری ببریم.

حجت الاسلام گنجه ای نیز با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و سال های اوایل انقلاب، توفیقات روز افزون را برای حجت‌الاسلام حسینی را خواستار شد.

لازم به ذکر است از زمان حضور حجت‌الاسلام گنجه‌ای، سرکشی از علما و روحانیون شهرستان باشت که عمر خود را در راه انقلاب و نظام سپری کرده اند از جمله برنامه‌های امام جمعه باشت بوده است.

حجت‌الاسلام سید نادر حسینی از روحانیون پیشکسوت باشت بوده که حضور در جبهه‌ها و مردمداری وی زبانزد است. 

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi