سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای بیش از ۷ هزار میلیارد ریال پروژه راه‌ روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

حمیدرضا پیمانجو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در کهگیلویه و بویراحمد ۱۳۵ پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی با اعتباری افزون بر ۷۰۸ میلیارد تومان در دست اجرا است. وی بیان کرد: تعداد ۱۲ طرح در حوزه روکش ها راه روستایی با اعتباری ۶۰۰ میلیارد زیال می باشد که بخشی انجام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105013
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱:۲۵

کرونا :

اجرای بیش از ۷ هزار میلیارد ریال پروژه راه‌ روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

حمیدرضا پیمانجو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در کهگیلویه و بویراحمد ۱۳۵ پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی با اعتباری افزون بر ۷۰۸ میلیارد تومان در دست اجرا است.

وی بیان کرد: تعداد ۱۲ طرح در حوزه روکش ها راه روستایی با اعتباری ۶۰۰ میلیارد زیال می باشد که بخشی انجام گرفته و بخشی دیگر از آن نیز در حال انجام است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سرویس دهی به بیش از ۶ هزار کیلومتر راه مواصلاتی در استان شامل روکش ها، روشنایی ها، نیوجرسی ها، تابلو علائم، نگهداری تونل ها، ابنیه‌های بزرگ و کوچک، خط کشی‌ها و حریم ها همگی بر عهده راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.

پیمانجو عنوان کرد: در کنار این خدمات نگهداری، ساخت راههای روستایی، ساخت پاسگاه‌ های انتظامی پلیس راهها، راهدارخانه ها و مساجد بین راهی نیز به همراه تعمیرات، مرمت و بازسازی را نیز انجام می دهیم.

وی گفت: در حوزه راههای روستایی کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۷ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال پروژه در دست اقدام است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حوزه ساخت پاسگاه ها و تعمیرات پلیس راه ۳۰۰ میلیارد ریال و در حوزه تعمیرات و بهسازی راهدارخانه ها، ۲۵۰میلیارد ریال هزینه شده است.

 پیمانجو با اشاره به اینکه هم اکنون پروژه ها در این حوزه با جدیت و پشتکار فعال هستتد بیان کرد: احداث رمپ های ورود و خروج مجتمع های خدماتی رفاهی نیز با مبلغ ۱۰۰میلیارد ریال قرارداد داریم که بخش های قابل توجهی از آنها رو به پایان است.

بافت تاریخی دهدشت ساماندهی می‌شود
دنبال کنید

پیمانجو افزود: ۲۰۳ کیلومتر بزرگراه، ۴۳۹ کیلومتر راه اصلی ۱۰۷۱ کیلومتر راه فرعی، ۴۴۲۵ کیلومتر راههای روستایی مستلزم هزینه های گزاف در امر نگهداری است، کاهش تصادفات هزینه می خواهد و اعتباران هم محدود می باشد اما با تمام ظرفیت پای کار هستیم.

پایان پیام/۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi