جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلوگیری ۷۵ درصدی از هدر رفت آب در برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، امید صالحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از چالش های ما در خصوص آبرسانی به فرسودگی و قدیمی بودن شبکه ها و خطوط آب مربوط است که در این خصوص در سال‌های اخیر دولت اعتبارات ویژه ای را پیش‌بینی کرده است. مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه وبویراحمد با بیان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104872
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۸

کرونا :

جلوگیری ۷۵ درصدی از هدر رفت آب در برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، امید صالحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از چالش های ما در خصوص آبرسانی به فرسودگی و قدیمی بودن شبکه ها و خطوط آب مربوط است که در این خصوص در سال‌های اخیر دولت اعتبارات ویژه ای را پیش‌بینی کرده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تنها ۲۲۰ میلیارد تومان در مرکز استان مصوب داشتیم و در مابقی شهرستان ها نیز مبالغی برای این مهم تخصیص شده و می‌شود، افزود: در روزهای اخیر شاهد نوع متفاوتی از اصلاح و توسعه شبکه بودیم.

وی بیان کرد: حدود ۴ کیلومتر از خطوط انتقال و شبکه های توزیع مناطق غرب شهرستان باشت، پشت کوه باشت، لیراب، چم بلبل و اسلام آباد اصلاح شد که برای جبران بخش زیادی از هزینه این عملیات ، حدود ۲ کیلومتر از خطوط آبرسانی این منطقه به مزایده رفت.

این مسوول عنوان کرد: صرفه جویی پنج میلیارد تومانی در هزینه اعتبارات، رفع مشکلات تنش آبی ۷۵۰ خانوار، جلوگیری از هدر رفت تا ۷۵ درصد آب تولیدی مناطق یاد شده و خاموشی ایستگاه های پمپاژ تا ۱۲ ساعت در روز جهت جلوگیر از استهلاک تجهیزات آبرسانی و صرفه جویی در مصرف برق بخشی از دستاوردهای این پروژه بود.

مدیرعامل آبفا گفت: این مدل متفاوت برای تأمین مالی پروژه‌ها را به همه نقاط استان تسری خواهیم داد تا از داشته‌های بدون استفاده به درستی استفاده کنیم، هزینه‌ها را کاهش دهیم و ذخیره منابع و حراست از آب را در بهترین شرایطش عملیاتی کنیم.

پایان پیام/

 

 

 

 

 

تیم ملی فوتبال ایران وارد قطر شد+فیلم
دنبال کنید


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi