یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقدام مومنانه یلدایی سپاه در باشت+تصویر

به گزارش کرونا از باشت، همانند سنوات گذشته؛ سپاه باشت بسته کمک معیشتی یلدایی ویژه خانواده‌های نیازمند را آماده و در سطح این شهرستان اهدا کرد. سرهنگ پاسدار محسن غلامشاهی  فرمانده سپاه ناحیه باشت در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ۶۷۵ بسته کمک معیشتی ویژه شب یلدا بین خانواده‌های بی‌بضاعت باشتی توزیع شد. وی ارزش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104776
تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

کرونا :

اقدام مومنانه یلدایی سپاه در باشت+تصویر

به گزارش کرونا از باشت، همانند سنوات گذشته؛ سپاه باشت بسته کمک معیشتی یلدایی ویژه خانواده‌های نیازمند را آماده و در سطح این شهرستان اهدا کرد.

سرهنگ پاسدار محسن غلامشاهی  فرمانده سپاه ناحیه باشت در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ۶۷۵ بسته کمک معیشتی ویژه شب یلدا بین خانواده‌های بی‌بضاعت باشتی توزیع شد.

وی ارزش مجموع این بسته‌ها را یک میلیارد و سیصد میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها شامل  پرتقال، نارنگی، آجیل، شکلات و شیرینی بود که از طریق پایگاه‌های بسیج  مساجد و محلات به خانواده‌های نیازمند شهرستان باشت تحویل داده شد.

فرمانده سپاه ناحیه باشت گفت: بسیجیان با کمک خیران در قالب طرح یلدای مهدوی با مشارکت گروه‌های جهادی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت تلاش کردند تا کمک‌ها و بسته‌های معیشتی را به دست تمامی نیازمندان برسانند تا بلکه به سهم خود گوشه‌ای از سفره آن‌ها را متنعم کنند.

فرمانده  سپاه ناحیه باشت در خصوص نحوه شناسایی خانواده‌های مشمول این طرح گفت: پایگاه‌های بسیج محلات و مساجد نسبت به شناسایی نیازمندان جامعه هدف اقدام کردند.

اقدام مومنانه یلدایی سپاه در باشت+تصویر 6

اقدام مومنانه یلدایی سپاه در باشت+تصویر 7

اقدام مومنانه یلدایی سپاه در باشت+تصویر 8

اقدام مومنانه یلدایی سپاه در باشت+تصویر 9

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi