شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار برای تامین تجهیزات ورزشی شهرستان استهبان، بختگان و نی ریز

نماینده مردم استهبان، نی ریز و بختگان در مجلس گفت: دیدار و گفت و گویی با وزرای سابق و فعلی ورزش داشتم که در این دیدار پیرامون کمی و کاستی های ورش صحبت شد و برای برطرف کردن مشکلات حوزه ورزش شهرستان نیز تلاش های مستمری انجام گرفت و توانستیم اقداماتی نظیر تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های ورزشی، تجهیز سالن های ورزشی، احداث زمین چمن مصنوعی و … را انجام دهیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104701
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

کرونا :

اختصاص اعتبار برای تامین تجهیزات ورزشی شهرستان استهبان، بختگان و نی ریز

فرهاد طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی وزارت بهداشت مجوز ساخت چند مرکز جامع سلامت در روستاهای استهبان، نی ریز و بختگان  در این چند وقت احداث و به بهره برداری رسیدند. البته در منطقه شهری حوزه انتخابیه هم این اتفاق صورت گرفت. 

وی افزود: همچنین با نشست هایی که با مسئولان وزارت بهداشت داشتم اعتباراتی برای تجهیز مراکز درمانی و تامین زیرساخت ها بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اختصاص یافت و در همین راستا نیز اقداماتی انجام گرفت.

نماینده مردم استهبان، نی ریز و بختگان در مجلس گفت: دیدار و گفت و گویی هم با وزرای سابق و فعلی ورزش داشتم که در این دیدار پیرامون کمی و کاستی های ورش صحبت شد و برای برطرف کردن مشکلات حوزه ورزش شهرستان نیز تلاش های مستمری انجام گرفت و توانستیم اقداماتی نظیر تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های ورزشی، تجهیز سالن های ورزشی، احداث زمین چمن مصنوعی و … را انجام دهیم.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: همچنین برای ساخت مدارس جدید و بازسازی مدارس قدیمی نشست هایی با ریاست سازمان نوسازی مدارس داشتم که در این دیدار اعتبارهایی برای حل مشکل مدارس سه شهرستان در نظر گرفته شد و تا حدودی این اعتبارات تزریق گردید که انتظار می رود نگاه ویژه تری در این رابطه حوزه انتخابیه شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi