سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکید بر حل مشکل کشاورزان طرقبه، شاندیز و چناران در دیدار با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی

نماینده مردم طرقبه، شاندیز و چناران در مجلس گفت: در دیدار با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی بر حل مشکل کشاورزان طرقبه، شاندیز و چناران تاکید شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 104698
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

کرونا :

تاکید بر حل مشکل کشاورزان طرقبه، شاندیز و چناران در دیدار با مسئولان وزارت جهاد کشاورزی

حسین امامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با وزیر راه و شهرسازی داشتم که در این دیدار پیرامون حل مشکل محورهای مواصلاتی حوزه انتخابیه داشتم و خوشبختانه اعتبارتی برای پروژه های در دست احداث در نظر گرفتند و مقرر شد در اسرع وقت این اعتبارات تزریق شود.

وی افزود: همچنین نشستی هم با ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داشتم که در این نشست نیز پیرامون آسفالت روستاهای حوزه انتخابیه و طرح هادی صحبت شد و لذا قرار بر این شده است در سریع ترین زمان ممکن این موارد مطروحه را انجام دهند.

نماینده مردم طرقبه، شاندیز و چناران در مجلس گفت: برای حل مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه نظیر اعطای تسهیلات، تامین نهاده های دامی و امثالهم با مسئولان وزارت جهاد صحبت شده است که قول مساعد داده شد حمایت های لازم را از این قشر عزیز داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: با تلاش هایی هم که صورت گرفته است چندین چمن مصنوعی در حوزه انتخابیه احداث شده و تجهیزات ورزشی هم به ادارات ورزش و جوانان تخصیص داده شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi